wie viele heiratsanträge gabs schon?

isch das jetz eher e hommage an china gsi oder ans zf?SCAR hat geschrieben:P.S: Und näggschtmol luegsch als "Superman" bitte au no drfür, dass es uf dr Grosslinwand kei schwarze Balke het.....![]()
ich ha di leider nur vo witem gseh, sunscht hätt dr au no eins in d hand druggt..aber isch eh besser nit alli bier uffs mol, mir bruche di no falls d zürcher wider mol blöd dien!John_Clark hat geschrieben:Ah du bisch das gsi!!merci vielmol gäll! s isch s erschte gsi vo vielne wo no cho sin. *g*
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Jap.. ich bi das gsiJohn_Clark hat geschrieben: Ah du bisch das gsi!!merci vielmol gäll! s isch s erschte gsi vo vielne wo no cho sin. *g*
dito. riesen arbeit habt ihr da gestern geleistet...quasimodo hat geschrieben:Gestern war wieder einmal ein Tag, an dem man stolz sein durfte, Teil dieser FCB-Familie zu sein.
Man kann nicht genug danken!
John Clark, Willy Surbeck, Christian Kern, Bernhard Heusler und allen anderen, die diesen Erfolg ermöglicht haben.
Danke, Danke, Danke!!!