WWE Shows - Spoiler Thread

Der Rest...
Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

WWE news:

- Momentane SUMMERSLAM card:

Hell in a Cell Match
The Undertaker vs. Edge

WWE Championship Match
Triple H vs. The Great Khali

ECW Championship Match
Mark Henry vs. Matt Hardy

John Cena vs. Batista

- Freddie Prince Jr. ist nun bei der WWE im Kreativteam tätig (Ja genau, DER Freddie Prince Jr.)

Meine Meinung:
Summerslam... sieht nicht toll aus. Ich rechne noch mit MVP vs. Jeff Hardy und Shawn vs. Jericho (evtl. mit Brian Danielson und Lance Cade im tag-team). CM Punk vs. Kane und JBL denke ich mal auch noch im 3-way-match. Cena vs. Batista ist ein WM match und wird hier einfach verschwendet und es bleiben noch 2 Wochen für den Aufbau einer story. Ganz schwach! CM Punk wird weiterhin als schwacher Champ dargestellt, welcher wohl eine "underdog" Rolle darstellen soll. Und zu Mike Adamle als neuer GM sag ich jetzt mal gar nix!
Das einzig geile zur Zeit ist Santino/Beth Phoenix und Jamie Noble. Und Prince Jr. als WWE storyschreiber... hollywood hurra! Pro Wrestling is dead!

Spucknapf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spucknapf »

I sag nur i luegs nüm... ;) :D

MPH2001
Erfahrener Benutzer
Beitrag von MPH2001 »

stippe hat geschrieben:ich au nid. bi studänt. für 300.- gangi 3 wuche ind ferie :)
de Geil satz ICH BI STUDENT, aber zum sich jedes weekend is Elend z sufe langts den glich :eek:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Spucknapf hat geschrieben:I sag nur i luegs nüm... ;) :D
I lueg mol, öbis nüme lueg... hahahahaha.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

MPH2001 hat geschrieben:de Geil satz ICH BI STUDENT, aber zum sich jedes weekend is Elend z sufe langts den glich :eek:
Stimmt. hehe. Aber trotzdäm muessi als hardcorefan au sage, 300.- sind definitiv z viel für nur so e "houseshow" zum go luege.
Do würdi doch lieber mol via Easy Jet ins Wembley Stadion go e PPV go luege, wenn se wiedermol würde dört ane goh.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

WWE news:

- Brian Danielson (=best wrestler in the world!) het e meeting mit em Vince ka, beträffend e WWE-Vertrag.
Jedoch goht ihm Danielson si ROH-Vertrag no bis Afang 2009 und wird wohl bis den nonig in dr WWE offiziell (het jo scho e tryout ka) ufträtte.

- Brock Lesnar (am Sa. nägschte UFC fight) könnt sich e Rückkehr zum wrestling vorstelle, jedoch miesst me ihm viel Gäld abiete, da är fascht nie dehei gsi isch, ewigs hin und här het miesse fliege und verletzt gwrestled het.

- Ric Flair und WWE göhnt trennti Wäg. Flair het zwar im Ring ufghört, jedoch no e WWE Agstellte gsi und viel Promotion Uftritt ka. TNA und ROH sind scho am aklopfe.

PS: THE Brian Kendrick rules! ;)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

dr zuekünftigi champ:
Bild

beträffend freddie prinz... glaub dä isch scho an mehr events etc. gsi alls mir alli zämme, weiss nit wieviel mol i dä scho bi ppv's im tv gseh ha!

mike adamle hmm? wtf? dr hulk wär e überraschig gsi! odr dr stone cold! abr dä? :o

abr mir gfallts in letschter zyt! :D
Basel ai Liebi!!!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:dr zuekünftigi champ:
Bild

beträffend freddie prinz... glaub dä isch scho an mehr events etc. gsi alls mir alli zämme, weiss nit wieviel mol i dä scho bi ppv's im tv gseh ha!

mike adamle hmm? wtf? dr hulk wär e überraschig gsi! odr dr stone cold! abr dä? :o

abr mir gfallts in letschter zyt! :D
S Bild zeigts nit ah du Niete! Ebe gsehsch...scho kei chance!
Stimmt, Freddie isch anschienend e langjöhrige fan, het aber nüt z sueche backstage..abfahre!
Hulk als GM wär geil gsi, jep.
Smackdown isch absolut guet worde, RAW isch halt eifach RAW...
Santino sött me mehr bringe, dä typ isch eifach GOLD! I sag nur... "Glamorous Amazon" ... anstatt "Glamazon" zur Beth Phoenix (wo au derb ruled). "Roddy the piper-e" blibt unerreicht! HAHA...
Jamie Noble findi au no geil. Är wo sich mit jedem Riese alegt, nur damit är d Wiieber beidrucke ka. hahahaha..
und i sag no dezue: THE Brian Kendrick wird was! ( kei wunder, ex ROH talänt..).

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Grad RAW rasch gluegt...

- SANTINO isch gott!!! wiedermol bewiese und scho igschliimt bim GM..hehe.. und är chönt sich sogar vorstelle WWE FRAUE (!!) Champion z wärde! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

- Cena & Batista tag-team champs (Raw version)....gähn, x-mol ka sit joore, zwei partner wo champs wärde und den gegenander dr kampf hänt.

- Shawn Michaels promo isch glaubhaft geil gsi!

- Regal vs. Noble het derb usgseh die prügelei... ziemlich guet überecho.

- Mike Adamle sucks immerno ehhee

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Muess zuegäh.. WWE isch ziemlich guet zur zyt! Wär hät das no vomene Monat dänkt..hehe.
Sogar mi Vater isch zum Shawn Michaels fan worde...haha und das als hasser.
Summerslam chönt doch no ganz ok wärde... we will see.
PS: Edge als psycho rules derb und Santino isch dr oberhammer.
Ah und dr Hulkster isch 55 worde die wuche.... würd s x-te comeback nit usschliesse! hehe

Spucknapf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spucknapf »

Pascilicious hat geschrieben:Muess zuegäh.. WWE isch ziemlich guet zur zyt! Wär hät das no vomene Monat dänkt..hehe.
Sogar mi Vater isch zum Shawn Michaels fan worde...haha und das als hasser.
Summerslam chönt doch no ganz ok wärde... we will see.
PS: Edge als psycho rules derb und Santino isch dr oberhammer.
Ah und dr Hulkster isch 55 worde die wuche.... würd s x-te comeback nit usschliesse! hehe
I ha vorgeschd oder so, wiedermol churz über DSF zäpp... :rolleyes:

Uf jedefall wenn ischs Match Undertaker Edge - Hell in a cell?

I luegs nümm, aber das muesi gseh... :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Spucknapf hat geschrieben:I ha vorgeschd oder so, wiedermol churz über DSF zäpp... :rolleyes:

Uf jedefall wenn ischs Match Undertaker Edge - Hell in a cell?

I luegs nümm, aber das muesi gseh... :D
Summerslam isch am kommende So.

Spucknapf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spucknapf »

Pascilicious hat geschrieben:Summerslam isch am kommende So.
Geile siech, am Mäntig wiedermol WWE guge dämfall... :D

Swär doch eigentlich dr optimal zytpunkt zum dr Edge z verletze und n wiedermol us dere story useznäh...!?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Spucknapf hat geschrieben:Geile siech, am Mäntig wiedermol WWE guge dämfall... :D

Swär doch eigentlich dr optimal zytpunkt zum dr Edge z verletze und n wiedermol us dere story useznäh...!?
Nix da!!! Edge rules derb! Vorallem nimmt mi wunder was dr HBK macht.. är wird jo kei match ha, sondern e interview gäh wo är sich entscheidet was är macht in dr zuekunft (ufhöre?!). Klar storylinetechnisch wägem Jericho...aber die promos wo är scho gäh het die letschte wuche, sind verdammt glaubhaft überecho... wiedermol so e momänt wo de dra glaube chasch wie früener als goof :)

Spucknapf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spucknapf »

Pascilicious hat geschrieben:Nix da!!! Edge rules derb! Vorallem nimmt mi wunder was dr HBK macht.. är wird jo kei match ha, sondern e interview gäh wo är sich entscheidet was är macht in dr zuekunft (ufhöre?!). Klar storylinetechnisch wägem Jericho...aber die promos wo är scho gäh het die letschte wuche, sind verdammt glaubhaft überecho... wiedermol so e momänt wo de dra glaube chasch wie früener als goof :)
Edge rules derb?
I glaub mir hän amme e anderi Sändig gluegt... :D
Oder ischer mol chli was worde ohni Fickmi e Vicky...? :D

Öhm garnid mitbecho wie gseid, wäge will dä ufhöre?
Sölle lieber dr Jericho wieder ins Nirvana schicke, sone Pfeiffe... :mad:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Spucknapf hat geschrieben:Edge rules derb?
I glaub mir hän amme e anderi Sändig gluegt... :D
Oder ischer mol chli was worde ohni Fickmi e Vicky...? :D

Öhm garnid mitbecho wie gseid, wäge will dä ufhöre?
Sölle lieber dr Jericho wieder ins Nirvana schicke, sone Pfeiffe... :mad:
HBK sött nie ufhöre! :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Summerslam card:

* World Title Match: CM Punk © vs. JBL
* WWE Title Match: HHH © vs. The Great Khali
* Hell in a Cell: Edge vs. The Undertaker
* ECW Title Match: Mark Henry © vs. Matt Hardy
* WWE IC and Women's Title Match Winner Takes All: Kofi Kingston © and Mickie James © vs. Santino Marella and Beth Phoenix
* Batista vs. John Cena
* Jeff Hardy vs. MVP
* Shawn Michaels will make an announcement regarding his career

MPH2001
Erfahrener Benutzer
Beitrag von MPH2001 »

Jeff Hardy heb sich ageblich am DI am Hals verletzt womit sich sis Match gege de MVP hüt dörft erlediget ha

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

MPH2001 hat geschrieben:Jeff Hardy heb sich ageblich am DI am Hals verletzt womit sich sis Match gege de MVP hüt dörft erlediget ha
Jep är het sich verletzt und isch vo de räschtliche shows usegnoh worde die wuche, jedoch für Summerslam wird är wohl oder übel immerno aträtte.
PS: Am Nacke verletzt (wie so vieli) und nit am Hals.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Apropos verletzt:

- Umaga
- Randy Orton (erneut verletzt, durch Motorradunfall).

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Umaga isch operiert worde. Usfall für 4-6 Wuche.

Orton het offebar e zur zit behandlets agressionsproblem.

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Sale zämme,

kurz: Summer Slam im Netz luege Wo?

Merci fürd Tipps.

Greez

caicedo 20
Erfahrener Benutzer

Beitrag von caicedo 20 »

Goldust hat geschrieben:Sale zämme,

Merci fürd Tipps.

Greez
Ich habe ihn auf myvideo und youtube geschaut.
Oder sonst lesen auf bsww.de

Blackmore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blackmore »

yousportz funktioniert auch ganz gut!

Muser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muser »

Hey Wrestlingfans. Ich hab mein altes Hobby vor 4 Jahren wiederentdeckt und bin dabeigeblieben. Der Summer Slam war ziemlich gut, wobei vorallem Cena vs. Batista überrascht hat. Ein reiner Heavyweight Clash mit beachtlichem Tempo. Neben der WWE verfolge ich RoH und CHIKARA. In Ausnahmefällen auch mal Pro Wrestling NOAH oder Dragon Gate.

Berichte liest man übrigens auf Cagematch.de. ;) Ich arbeite da auch an der Seite, meistens im Bereich WWE. Die Seite bietet so sehr viel Stoff zum stöbern (gratis), da dürfte jeder Wrestlingfan etwas für sich finden. Kaum bin ich hier, mache ich schon Werbung... :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Endlich mal einer der ROH verfolgt! :D Muser sag den Leuten mal was für eine geile Liga das ist! ROH ROH ROH!! hehe...
Chikara nicht mein Ding.. und Japan fand ich bis Mitte 90er geil, dann hats nachgelassen als die shootligen aufkamen.
Summerslam hab ich nun auch fertig geschaut....naaaajaa... fand ich weniger berauschend, habe alle 20 Summerslam gesehen und wären nicht die zwei letzten matches gewesen (Cena vs. Batista = gut / Undertaker vs. Edge = sehr gut), wär er wohl der schlechteste aller Zeiten geworden.
Santino und Beth sind einfach nur geil... zum Glück Titelwechsel. CM Punk immernoch champ, wunderbar! Und Muser kann mir sicherlich bestätigen, dass CM Punk noch wesentlich mehr draufhat (z.B. vs. Samoa Joe) als er in der WWE zeigen darf und vorallem als heel ist er sensationell! Aber eben..
Shawn Michaels / Jericho - Storyline ist wunderbar und das angle beim Summerslam war super ausgeführt.
Jetzt mal RAW schauen vom Mo.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Goldust hat geschrieben:Sale zämme,

Merci fürd Tipps.

Greez
Torrentclient abelade (Utorrent, Bittorrent etc.) und den googeln. Findsch alli PPVs, RAW, Smackdown... ungschnitte, topqualität und ohni Wärbig. Und nit dä 40 min. zämeschnitt wie uf TC... wo e wuche alt isch..bwaahahaha...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

RAW isch okay gsi...

- Scramble match @ Unforgiven chönt no interessant si...
- Team "Glamarella" isch immerno göttlich...
- Jericho vs. CM Punk - MEHR davon! ...
- HBK vs. Jericho storyline haut alles locker in d Pfanne zur Zyt! Absolut oldskool-style... Jericho vollpenner (smile)
- Kane vs. Rey Misterio chönt au was wärde. Aber wieso dr Kane dr Rey Rey agriffe het, het är nit erwähnt... är hasst ihn eifach... gröhl. Viellicht wirds no biz tiefer goh ...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pascilicious hat geschrieben:Torrentclient abelade (Utorrent, Bittorrent etc.) und den googeln. Findsch alli PPVs, RAW, Smackdown... ungschnitte, topqualität und ohni Wärbig. Und nit dä 40 min. zämeschnitt wie uf TC... wo e wuche alt isch..bwaahahaha...
dä hueson söll ändlig d ppv uffelade!!! was nützt mer mondaynight raw wenn
i d ppv vom daag vorhär nonig gseh ha... luschi das!!

:D
Basel ai Liebi!!!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:dä hueson söll ändlig d ppv uffelade!!! was nützt mer mondaynight raw wenn
i d ppv vom daag vorhär nonig gseh ha... luschi das!!

:D
Welle?? Dr SC SDH??? Dä penner het topqualität, aber verdammt het är abgäh... als Stichwort suechi "KYR" igäh.. den hesch au Sömmerschläm.
Au super Quali und erscht no kleineri Dateie... SC SDH cha mir mol! :D

Antworten