Spendenaufruf!!!
- goalgetter
- Benutzer
Jo bi nurn id sicher ob si komplett isch.Master Chief hat geschrieben:ich glaub es hets öpper ihtreit, aber ich weiss nit wär
Susch no was zmache?
Wie würs eigentlich usseh, wenns Staio0n würd göffnet wärde, zwäcks "getränk"

Sunsch no was wome mues drah dänke organisiere?
Sunsch gangi jetzt mol go zmittag ässe...
Respk. PN falls no was mues gmacht wärde dr Thread oht immer s0o ewigs zum neu lade...

Auf jetzt i fahr hüt obe au uf Basel, aber sone hammer Aktion das muess eifach klappe

Jo bi nurn id sicher ob si komplett isch.Master Chief hat geschrieben:ich glaub es hets öpper ihtreit, aber ich weiss nit wär
Susch no was zmache?
Wie würs eigentlich usseh, wenns Staio0n würd göffnet wärde, zwäcks "getränk"

Respk. PN falls no was mues gmacht wärde dr Thread oht immer s0o ewigs zum neu lade...

Auf jetzt i fahr hüt obe au uf Basel, aber sone hammer Aktion das muess eifach klappe

PS: Zwäcks Gäld Sammle, wärde die denn irgendwo ufgfüehrt(also firmene) binere Spänd? Will grad nomol es baar Mails useloh...
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
ich bi vorhär mit dr doodle liste uf knapp 10'000 koh, lut em mech usem parlamänt simmer aber scho über 15'000. könntsch d' liste us de fore nomol mit em doodle verglicheSpucknapf hat geschrieben:Jo bi nurn id sicher ob si komplett isch.
Susch no was zmache?
Wie würs eigentlich usseh, wenns Staio0n würd göffnet wärde, zwäcks "getränk"etc.
Auf jetzt i fahr hüt obe au uf Basel, aber sone hammer Aktion das muess eifach klappe![]()
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Sorry, ha grad gseh dass none Doodle unterwägs isch und mi dört nochträglich au no itrait.darken hat geschrieben:Mitem Rhyschiffer sins also SFr. 12'544.00
Vorwärts Basel, Hopp FCB!
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Telebasel
Also, falls dies nun klappt (und das wird es, so wie der Stand jetzt ist) dann hätte ich einen kleinen Vorschlag: 1-2 Stunden (zeit muss koordiniert werden) vor dem Spiel, bei der Redaktion von Telebasel vorbei und diese Typen dort hoch leben lassen (und natürlich Forumsheld John_Clark), denn das haben Sie verdient!
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
1. Betrag do im Forum poste
2. Do im Doodle ebefalls itrage:
http://www.doodle.ch/participation.html ... 4zdzi9bksc
(No gönnd Ihr sicher nit vergässe und unseri Beuchhaltig bhaltet dr Überbligg)
3. Härzlige Dangg!
http://www.doodle.ch/participation.html ... 4zdzi9bksc
3. Härzlige Dangg!
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Do würd ich aber Würm griege!Zitat von Arcanis
Die TV-Live-Uebertragung des FC Basels kommt mit 99-prozentiger Wahrscheinlichkeit zustande.
Der FC Basel hat das nötige Geld aus seinem Umfeld zusammengetragen. Telebasel hat eine Offerte zur Liveübertragung eingereicht.
Offenbar hat die Initiative der FCB-Fans gewirkt: Die Wahrscheinlichkeit, dass die Fans das Spiel sehen können beträgt gemäss Telebasel-Chef Willy Surbeck 99 Prozent. "Entweder senden wir das Spiel oder das Schweizer Fernsehen."
Der FC Basel hat das nötige Geld in seinem Umfeld aufgetrieben. "Bei privaten Unternehmern", wie Bernhard Heusler, Vizepräsident des FC Basel gegenüber baz.online bestätigt.
Telebasel hat heute morgen bei der portugiesischen Firma Sport-TV, welche die Uebertragungsrechte hält, eine Offerte eingereicht. Die Verhandlungen laufen noch. "Es geht um den Preis", sagt Surbeck, aber er wagt die Prognose: Mit 99%-prozentiger Wahrscheinlichkeit ist das Spiel für die Fans zu sehen. Entweder bei Telebasel oder im Schweizer Fernsehen." Er glaubt, dass das Schweizer Fernsehen wegen der Telebasel-Offerte jetzt massiv unter Druck gerät und womöglich doch noch auf seinen Negativ-Entscheid zurückkommt.
Eine richtige Basler Geschichte: Die FCB-Fans als Initianten, der FC Basel als Ermöglicher und die lokalen Medien als Umsetzer.

S' Umfäld vom FCB finanziert und unser SF DRS het d' Uebertragig ...!!
Das wär zwor guet für d' Fan, aber letzligg e schlächte Scherz.
Oder zahle sie sälber ...?
Wir können den Wind nicht ändern,
aber wir können die Segel richtig setzen.
aber wir können die Segel richtig setzen.
- schaerbeviertel_4056
- Benutzer
In dem Fall: Auch von mir CHF 50.00 für diese geile Aktion. Glüggligg, e Basler zsi!rhyschiffer1893 hat geschrieben:AN ALLI NOBLE SPÄNDER
http://www.doodle.ch/participation.h...amsf4zdzi9bksc
3. Härzlige Dangg!
- ebichu
- Erfahrener Benutzer
das wärde sie scho sälber zahle. Also mi Spänd bechunt s telebasel, und suscht gar niemertrory hat geschrieben:Do würd ich aber Würm griege!
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Und wenn überhaupt, denn die gsamte 90'! Sunsch brennts in Ziiri!rory hat geschrieben:Do würd ich aber Würm griege!
MIR SINNS!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wäge Spändegälder, etc.
Momentan schients jo so zsi, als ob dr FCB und TeleBasel ihri Sponsore für die "Mission Portugal Possible!" scho gfunde hän und es uns Fäns evtl. nid bruche wird. Jedoch weiss i nüt genauers und wart no uf Antwort seitens Willy Surbeck.
Angenommen das "Fan-Geld" würde nicht benötigt werden, würde ich vorschlagen (Idee kommt schon von jemand anderem aus einem der beiden Foren), das Geld den Jugendabteilungen des FC Basels zugute kommen zu lassen - oder dem Dachverband der Muttenzerkurve. Das darf gerne diskutiert werden.
Momentan schients jo so zsi, als ob dr FCB und TeleBasel ihri Sponsore für die "Mission Portugal Possible!" scho gfunde hän und es uns Fäns evtl. nid bruche wird. Jedoch weiss i nüt genauers und wart no uf Antwort seitens Willy Surbeck.
Angenommen das "Fan-Geld" würde nicht benötigt werden, würde ich vorschlagen (Idee kommt schon von jemand anderem aus einem der beiden Foren), das Geld den Jugendabteilungen des FC Basels zugute kommen zu lassen - oder dem Dachverband der Muttenzerkurve. Das darf gerne diskutiert werden.
wurd sage das git e geili dankschön choreo im rückspiel:-)John_Clark hat geschrieben:Wäge Spändegälder, etc.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer