Fangesänge

Diskussionen rund um den FCB.
eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

skaranoid hat geschrieben:gerade gefunden, so von wegen texte etc nicht veröffentlichen! zum kotzen sowas

http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=543886210&Catg=41909&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1
und was sött das jetzt genau mit "textveröffentliche" zdue ha :confused: do will öper eifach unseri cd verkaufe... ok, das isch untersti aber eh anders thema.....
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

skaranoid
Benutzer

Beitrag von skaranoid »

es het jo mol gheisse, die cd sig vo dr kurve für d kurve. und du weisch jo nid was den passiert, wenn sich das irgend e trottel chauft und was er drmit macht.
aber jo jedem das seine...
i'm not deaf,i'm ignoring you

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

S läbe spielt vrdammt nomol nid im internet!!!!!!

läbet ändlich! im stadion und in dr kurve! im internet gits keini informatione!

fertig schluss!

das isch eifach unglaublich..scheiss generation...kei bitzli finger krumm mache..
und denn no motze wenn mr nid kriegt was mr will....do läng mr an kopf ächt!
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

boreristnervös
Erfahrener Benutzer

Beitrag von boreristnervös »

one_love hat geschrieben:Also ich versteh schon die scheiss Paranoia nicht, warum man nicht einfach den Text hier rein schreiben kann...

dann müssten auch nicht pn's verschickt werden... sorry, manche haben Liedertexte als Signatur, aber bei neuen ists jetzt en Staatsgeheimnis... :confused:

und ne, ich hab am Match schlicht keinen Bock runter zum Capo gehen "Hey, wie geht denn der Text vom neuen Lied"...
und nur wegen Liedtexten geh ich nicht an Auswärtsspiele...

tja, da wundern sich manche Leute, warum nicht die ganze MK singt... :rolleyes:
WORD
BASEL'S THE BEST! FUCK THE REST!

freestyler
Neuer Benutzer

Beitrag von freestyler »

one_love hat geschrieben:Also ich versteh schon die scheiss Paranoia nicht, warum man nicht einfach den Text hier rein schreiben kann...

dann müssten auch nicht pn's verschickt werden... sorry, manche haben Liedertexte als Signatur, aber bei neuen ists jetzt en Staatsgeheimnis... :confused:

und ne, ich hab am Match schlicht keinen Bock runter zum Capo gehen "Hey, wie geht denn der Text vom neuen Lied"...
und nur wegen Liedtexten geh ich nicht an Auswärtsspiele...

tja, da wundern sich manche Leute, warum nicht die ganze MK singt... :rolleyes:
/signe

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

cigán hat geschrieben: und denn no motze wenn mr nid kriegt was mr will....do läng mr an kopf ächt!
und denn motze wieso am sunntig nit so viel mitsinge :rolleyes: .......
wenn ich dr text erst am sunntig bekoh hätti, hätti das nie und nimmer grad no vor em match uswändig könne.......
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

cigán hat geschrieben:S läbe spielt vrdammt nomol nid im internet!!!!!!

läbet ändlich! im stadion und in dr kurve! im internet gits keini informatione!

fertig schluss!

das isch eifach unglaublich..scheiss generation...kei bitzli finger krumm mache..
und denn no motze wenn mr nid kriegt was mr will....do läng mr an kopf ächt!
Läck die Ihstellig. Lueg mol wieviel Posts du in dem Forum scho gschribe hesch und denn säisch s Läbe spielt nit im Internet. Irgendwie paradox, findsch nit?
Und näbebi hesch dänk di msn offe und schribsch mit dine Kollege.

Dass mi 60-jährige Vater nüt mit Internet cha afoh, das begriff ich no, aber so scheiss Ussage wie vo dir (und ich bi überzügt, du bisch no keini 20 oder nit wyt drüber) sind eifach nur lächerlich. Me isch mitm Internet ufgwachse und praktisch jede Huushalt het e Internetahschluss. Also muesch nit so tue als wär s Internet so öpis böses und sälber hocksch gnueg dra.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

chille e neus lied muess nid jede grad uf ahhiib könne....

eifach unglaublich wie sälbstverständlich mr uf informatione usem
internet hofft..aber d kurve gits nid im internet! das läbe spielt sich
im stadion und ufem wäg dört ahne ab...lerned das ändlich...

WÄR S LÄBE WILL MUESS S LÄBE GÄH..

@luigi...
und denn?? wenni am pc schaff bini au im netz klar....aber was sell die kacke?
ohni sich gross um was z kümmere goht mr ins internet stellt mol e froog und
isch nocher agfrässe wenn mr kei antwort kriegt....es git nid uf alles e antwort
im internet...und d kurve findet nid do sondern im wohre läbe statt....unglaublich
wieso das esooooo schwer z verstoh isch....

INTERNET IST BÖSE!
-- prime crime --

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

cigán hat geschrieben:chille e neus lied muess nid jede grad uf ahhiib könne....

eifach unglaublich wie sälbstverständlich mr uf informatione usem
internet hofft..aber d kurve gits nid im internet! das läbe spielt sich
im stadion und ufem wäg dört ahne ab...lerned das ändlich...

WÄR S LÄBE WILL MUESS S LÄBE GÄH..

@.......
Kennsch du eigentlich nur Copy & Paste oder chasch au emol öbbis anders schriebe? Bisch jo scho voll dr Checker, genau dr glich wie alli andere wo do inne dr Max mache!

Du wo immer schriebsch, me söll mitsinge und dr FCB unterstütze... Sötsch eigentlich froh si, dass sich d Lüt wänd vorgängig informiere, dass sie denn ebe au mitmache chöne! Es verlangt jo niemerd vo dir, dass DU ihne e PN schiggsch. Wenn ich dr Text vomene Lied kenn, bi ich immer bereit das de andere au z'schigge. Also liebe Cigán, nid immer nur prollete, due doch sälber emol chille ;)

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

ich finds eigentlich voll geil dass alli unbedingt das lied wänn lerne....
aber ich reg mi au grad wieder uff wenni seh dass eifach jede ins
forum schriebt wennem was nid basst..oder wenner was will wüsse...

was dr kurve und uns als mensche vill mehr würd bringe wär ebbe wenn
mr im stadion odr ufem wäg dört ahne sini infromatione zämme suecht...
so lernt mr sich kenne und hockt nocher nid wieder näbe dem wo eim im
internet gschriiebe het aber redet nid mit ihm will mr sich jo nid kennt...

ach was....fuck it...schiss druff....läbet das internetläbe...ka nüt mehr mit
dene lüüt afange...
-- prime crime --

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Liedtexte

Beitrag von Rhyyläx »

cigán hat geschrieben:ich finds eigentlich voll geil dass alli unbedingt das lied wänn lerne....

dene lüüt afange...
Habe keine Zeit und Lust mich durch die dutzenden posts zu lesen. Offenbar gibt es Leute, die gerne neue Lieder mitsingen wollen, die Texte aber nicht kennen. Wo ist das Problem? Was spricht dagegen, diese hier einmal zu veröffentlichen? Was soll der Quatsch, dass ANDERE, NICHT-MK-Leute, damit etwas ANSTELLEN könnten?
Habt Ihr Verfolgungswahn? Ob nun irgendjemand das wonaders singt, in seiner Schublade hat oder es sich an die Wand pint ist doch so was von Wurst.
Diese gewollte "Exklusivität" oder wie man es sonst nenne wil, ist doch Kinderkram. Sorry.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

cigan het recht!!

Leider händ nit alli die Mentalität!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

wär schön wenn alli so dänke würde
wenn alli so spitz uf fahre&stadion wäre

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

chinatown hat geschrieben:wär schön wenn alli so dänke würde
wenn alli so spitz uf fahre&stadion wäre
das got nit mit dere Schwizermentalität. Es heisst immer, wieso söll ich an match go, die gwünne au ohni mi!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

Diegito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diegito »

Scheisse mann, die händ au kai mentalität, alles nur internet junkies ;)

http://www.lamitadmas1.com.ar/la12/cantitos.asp

und die lieder wärde nid nur vo deene gsunge im stadion, jeede kennt die lieder, au wenn sie in jujuy oder in ushuaia läbe und no nie in La Boca gsi sind ;)

Löckchen
Neuer Benutzer

Beitrag von Löckchen »

Ich ha dr letscht Match versuecht, das lied zlehre.... unmöglich :confused: ! bitte pn an mi :)

nati a oder nati b.... viel isch mr nid bliebe!
Berti Vogts: Sex vor einem Spiel? Das können meine Jungs halten, wie sie wollen. Nur in der Halbzeit, da geht nichts.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

Diegito hat geschrieben:au wenn sie in jujuy oder in ushuaia läbe und no nie in La Boca gsi sind ;)
und dr teggscht hänsi sicherlich glernt will si im internet drnoch gfrogt hän!! :rolleyes:

die kriegsch als klaikind iitrichteret.....d kurve und ihri lieder sin teil vom TÄGLICHE läbe...
nid im net...sondern wennd ufe märt gosch go iikaufe, wennde in dr apothek epis bruchsch..
oder wenn in dr schuel sporttag isch..und de kindergeburtstag fiirsch...das isch liideschaft
und verankerig in dr kultur vo dene mensche....
-- prime crime --

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

cigán hat geschrieben:und dr teggscht hänsi sicherlich glernt will si im internet drnoch gfrogt hän!! :rolleyes:

die kriegsch als klaikind iitrichteret.....d kurve und ihri lieder sin teil vom TÄGLICHE läbe...
nid im net...sondern wennd ufe märt gosch go iikaufe, wennde in dr apothek epis bruchsch..
oder wenn in dr schuel sporttag isch..und de kindergeburtstag fiirsch...das isch liideschaft
ich kah dr cigán zwar e stück witt verstoh, aber ich find du übertribsches e bitz. mir sötte doch froh si dass es jetzt au e sone eifach wäg git so vill lüt z' erreiche mit hilf vom internet. Dass söll jetzt nit heisse dass ich die idiote fäde toll find mit em titel "wenn wird näggst mol zündet" etc. het jo scho gnueg vo däne gäh. Aber die lieder verstoht me wirklig nit guet im stadion und do wär e informationustusch übers internet nit unbedinggt fallsch. Unseri kollege usem norde mache das übrigens au so

gucksch du

Diegito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diegito »

cigán hat geschrieben:und dr teggscht hänsi sicherlich glernt will si im internet drnoch gfrogt hän!! :rolleyes:

nei, sie miend jo nid drnoch frooge, sondern text gits jo scho im netz ;)

will drmit nur saage, das meh nid e riese gschiss söll drumm mache. frooge im netz isch zwar nid wirklich dr hammer, aber wenn texte im netz sind, isches au nid wirklich tragisch. that's it.
Wenns do drumm goht, das de s'frooge im netz scheisse findisch, isches okay. wenns dir aber nur dodrum goht, das liedertext nid selle im netz si, wäge "kopier"-angst, oder sünscht so öbbis, denne findis nid okay.

do dr fuessball und dr fcb in unserne breitegraade halt nid e teil vom tägliche läbe isch, oder nid so e groose teil (au wenn gwüssi meine dases eso isch, oder sich das so wünsche) muess meh halt anders zu deene infos wie texte koh.
und glaub d'capo's hätte definitiv kai freud, wenn vorem match 5'000 lüt zu ihne gönd, und nochem text frooge ;)

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

cigán hat geschrieben:ich finds eigentlich voll geil dass alli unbedingt das lied wänn lerne....

dene lüüt afange...
Also, du glaubsch es nid, zwei liebi lütt hän mir, dr text doch per pn gschickt.. :rolleyes: finds geil, will dä Text chönnti mir am Match sälber ächt nid merke ...

überigens... du schriebsch jo au eifach ins Forum, wenn dir was nid passt, wurum solle das anderi nid mache?? und denn bisch jo kei Hoor besser, als mir...

und weisch was.... jetzt chani denn dr Text sogar usdrucke und mitnäh und en de Lütt bi uns umme zeige, die hän en au nie verstande, dorum hani gseiht, people ich kümmere mi um das... ;)
dank dere PN wirdi jetzt am nekschte Match mit gaaanz vielne Lütt in dr Kurve rede, willi dr Text nämlig drbi ha und mi sicher viel ahaue, ouuu, zeig mr doch mol das Blatt... und dank mir lerne das Lied jetzt vieli Lütt, im Gegesatz zu dir... usser blöd schnure hesch du dämlig gar nütt gmacht und au nid gholfe, dass das Lied mehr kenne... oder suscht was...

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

d kurvekultur isch kritisch, hebt sich vom normale läbe ab und genau das sell
au gförderet wärde...jedi froog wird dir im internet beantwortet, dr mensch
wird immer gemütlicher und muess sich nüm astränge zum öpis erreiche, mr nimmt
das wo mr ka bruche und losst dr räscht linggs liige...das isch aber nid s ziel
vonere kreative kurve wo sich will läbensqualität durch innovation erhalte....

die lüüt wo sich intressiere die mache mi und villi anderi stolz, aber nid wenn si
im internet das inträsse uslääbe..sondern wenn si im alltäglich umgang mitem
mitmensch die emotione zeige, zu däm läbe stöhn und das andersch wohrnähme
als irgend e hobby oder sunscht e beschäftigung...das isch e bewegig wo sich
gege das biedere guetbürgertum stellt und will e spezielli art vo läbensgfühl fördere....

dorum wirdi hässig wenn ich die uswüchs vo dr modärne konsumgsellschaft au
uf dere ebeni muess wohrnäh...will das gar nid zämme basst....gege dr strom,
und nid wiene fahne im wind...s brucht mängmol iisatz, s brucht motivation,
mr muess öpis drfür mache...sich gege kommerz ufflehne und gege übertriibeni
sponsore etc, kritik üssere wenn sache nid richtig laufe und ebbe au nid jedes
klai bitzeli mitmache nur wills halt jetz hütt zutags eso isch....eigeinitiative ergriffe
und schlussändlich au könne stolz sii öpis speziells gschafft z ha...das sin für
grundsätz vonere fankurve...will mr eifach mehr isch als nur e kurve, mir sin e
einheit..zämme stark und zämme erfolgriich, nid in klaine grüppli und als einzelmaske
wo sich vom räscht abhebbt!

s goht gar nid unbedingt drum sache z veröffnentliche, sondern s goht umd
verbundeheit, d identifikation mit öpis speziellem..ka jede im internet alles nocheläse
isches nüt speziells, hets kei reiz...gwüssi gheimniss könne e gmeinschaftsgfühl
loh entstoh....gwüssi handlige könne e dynamischi wirkig ha ufene sone sozial
durchmischti masse, das gilts z fördere und nid durch e völligs offeleege vo internas
im internet kabutt mache...

@one_love...
ich profilier mi nid im internet mit mine handlige...aber de wirdsch am
näggschte match seh das jede dr lied teggscht in dr hand het....goht halt
mängmol nid soooo schnäll....leider... und zuedem ahne gohts nid drum dass
ihr dr teggsch nid dörfed wüsse...sondern dass mr dä nid eifach sell im internet
veröffentlich us obegnannte pünkt...ob verständlich oder nid.... ok!? ;)
-- prime crime --

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Typisch Konsumgesellschaft...früher gab es kein Internet, keine Liederbücher, keine MK-CD...und es wurde trotzdem im Stadion gesungen! Wer dazugehören möchte, muss auch was dafür leisten und nicht immer erwarten, dass er alles auf dem Silbertablett serviert bekommt.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Admin hat geschrieben:Typisch Konsumgesellschaft...früher gab es kein Internet, keine Liederbücher, keine MK-CD...und es wurde trotzdem im Stadion gesungen! Wer dazugehören möchte, muss auch was dafür leisten und nicht immer erwarten, dass er alles auf dem Silbertablett serviert bekommt.
Irgendwie muess ich jo scho lache, dass usgrächnet Lütt, wo scho mehr 5x so viel Biträg wie ich do inne postet hän über die hüttigi Internet-Gsellschaft här ziehn... :rolleyes:
während ihr do über Läbensasichte schriebet und de Lütt öpis vo Kurve-Kultur bibringe wänd, isch das wo ich welle ha, en Liedertext gsi... fertig..
Für mi isch halt s'Internet eher e Informationsplattforum...

und weisch was: mir goht's nid drum "neime drzue ghöre welle"... ich bi nid in dr MK, will ich denn halt drbi bi und dr voll geil Siech bi ...
Ich stand eifach in dere Kurve, will ich FCB Fan bi und mit em Singe und em Schreie, em FCB hälfe möcht, dass es im Stadion e geili Stimmig git...
Ehrlich gseiht, e Kurvekultur, interessiert mi nid...
Dr einzig unteschied zu de Fans in de anderne Sektore isch, dass die wo in dr MK sin, singe und schreie und so em FCB hälfe... und für das halt au Text chönne mien...

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Admin hat geschrieben:Typisch Konsumgesellschaft...früher gab es kein Internet, keine Liederbücher, keine MK-CD...und es wurde trotzdem im Stadion gesungen! Wer dazugehören möchte, muss auch was dafür leisten und nicht immer erwarten, dass er alles auf dem Silbertablett serviert bekommt.
Irgendwie muess ich jo scho lache, dass usgrächnet Lütt, wo scho mehr 5x so viel Biträg wie ich do inne postet hän über die hüttigi Internet-Gsellschaft här ziehn... :rolleyes:
während ihr do über Läbensasichte schriebet und de Lütt öpis vo Kurve-Kultur bibringe wänd, isch das wo ich welle ha, en Liedertext gsi... fertig..
Für mi isch halt s'Internet eher e Informationsplattforum...

und weisch was: mir goht's nid drum "neime drzue ghöre welle"... ich bi nid in dr MK, will ich denn halt drbi bi und dr voll geil Siech bi ...
Ich stand eifach in dere Kurve, will ich FCB Fan bi und mit em Singe und em Schreie, em FCB hälfe möcht, dass es im Stadion e geili Stimmig git...
Ehrlich gseiht, e Kurvekultur, interessiert mi nid...
Dr einzig unteschied zu de Fans in de anderne Sektore isch, dass die wo in dr MK sin, singe und schreie und so em FCB hälfe... und für das halt au Text chönne mien...

swony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swony »

cigán hat geschrieben: . . .
Ich bi mit vielem einig, vorallem wenn me will as öppis speziell isch, as me das bitz muess schütze. Nichtsdestotrotz stelle sich hi und wieder Frooge. Mir goht's vorallem um e gwüsses Machtgehabe, aber kei Angscht ich bliib mol bim Thema Fangsäng:
Wär bestimmt, as niene im Internet die aktuelle FCB-Fangsäng-Text dörfe veröffentlicht wärde?
O TEMPORA, O MORES

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

d Kurve!
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

für-immer-FCB!
Benutzer

Beitrag von für-immer-FCB! »

skaranoid hat geschrieben:gerade gefunden, so von wegen texte etc nicht veröffentlichen! zum kotzen sowas

http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=543886210&Catg=41909&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1
eKo hat geschrieben:und was sött das jetzt genau mit "textveröffentliche" zdue ha :confused: do will öper eifach unseri cd verkaufe... ok, das isch untersti aber eh anders thema.....
ke angst... sie chunnt in gueti händ!!! :D ;)

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

für-immer-FCB! hat geschrieben:ke angst... sie chunnt in gueti händ!!! :D ;)
Warum nicht die CD direkt bei der MK kaufen und das Geld somit der MK spenden?

Nun verkauft jemand die CD für 40 Franken, obwohl er sie wohl gratis erhalten hat und die MK bezahlte die Produktion...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

für-immer-FCB!
Benutzer

Beitrag von für-immer-FCB! »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Warum nicht die CD direkt bei der MK kaufen und das Geld somit der MK spenden?

Nun verkauft jemand die CD für 40 Franken, obwohl er sie wohl gratis erhalten hat und die MK bezahlte die Produktion...
weil ich nicht in der MK bin.

Das ein Betrag auch an die MK geht versteht sich für mich von selbst! Ehrensache!

dazu kommt noch, dass man als Berner hier im Forum ab und zu das Gefühl hat man werde gefressen wenn man was falsches fragt... :rolleyes: oder etwa noch in der flaschen Sprache! wobei ich das sowieso nicht ernst nehmen kann, ich lese hier seit fast 3 Jahren mit und verstehe alles was in Baseldyytsch geschrieben wird, also sollte es umgekehrt auch möglich sein, wenn man den will... "Bauerndialekt" hin oder her...

Es gibt auch in Bern Leute die was von Fussball verstehen... :D :cool:

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

one_love hat geschrieben:Also, du glaubsch es nid, zwei liebi lütt hän mir, dr text doch per pn gschickt.. :rolleyes: finds geil, will dä Text chönnti mir am Match sälber ächt nid merke
Ich wart au scho syt 3 Täg druf. Wärsch ächt du so fründlich...? :)

Gesperrt