das nenn ich e befriedigendi antwortcigán hat geschrieben:vergiss das....wird eh nicht mehr gesugnen und das ist auch gut so!

kumm scho...
stimmt....andreas hat geschrieben:S artet biz uss, kasch jo grad so guet e MK Newsletter mache als 1000gi PN's
verschicke.![]()
(was es natürlich nid geh wird!)
solche strofen dürfen nicht ins forum hineingeschrieben werden!Doomez hat geschrieben:gits do nid no e 2ti strophe??
ja, das weiss ich schon, ich habe mich nur gefragt wieso doch einige songtexte im forum stehen...burn hat geschrieben:solche strofen dürfen nicht ins forum hineingeschrieben werden!
ja es gibt eine 2te strophe...gehe an die spiele oder kauf dir das kurvenbüchlein..
die hätti au gärn per pn, wenn se öpper schnäll kah ufschriibefishli hat geschrieben:Könnte mir nicht jemand den Text von dem neuen Lied per pn senden? Die 3 Strophen, die mit: im Rot blau gääle .....beginnen die kenn ich, aber die 2 oder 3 Strophen, die vor dem ganzen kommt verstehe ich irgendwie immer noch nicht.
Dankschöön!
Mir, falls möglich, gerne auch (denn ganzen Text).fishli hat geschrieben:Könnte mir nicht jemand den Text von dem neuen Lied per pn senden? Die 3 Strophen, die mit: im Rot blau gääle .....beginnen die kenn ich, aber die 2 oder 3 Strophen, die vor dem ganzen kommt verstehe ich irgendwie immer noch nicht.
Dankschöön!
wenn dört in dr nöchi stosch, denn gang emol zu dene ane und sag sie sölle ihri schnurre ufmache und die lieder singe wo agstume wird!!hanfueli hat geschrieben:gescht isch s Basler Lied scho wider undergange. Sogar vom Speaker persönlich abgschnitte
Sunscht isch d Stimmig richtig geil gsi. Echo het immer funktioniert, im C sin relativ vill umegumpt und die Ego-Truppe im D3 (uf dr Stege überem Spileriigang) het au emol d Schnuure ghalte (sälte behinderti Idee anderi Lieder z singe oder immer 1 Takt hindedrii![]()
)
Letzteres, echt peinlich!!!Alge hat geschrieben:Hän sies jetzt kapiert mitem Baslerlied? Isch doch zmitztdrin abgschnitte worde... oder isch das nur dra gläge das d Spieler chli früehner ko sin?....
du mainsch die in dr neechi vo dr sänftuube, oder?hanfueli hat geschrieben:gescht isch s Basler Lied scho wider undergange. Sogar vom Speaker persönlich abgschnitte
Sunscht isch d Stimmig richtig geil gsi. Echo het immer funktioniert, im C sin relativ vill umegumpt und die Ego-Truppe im D3 (uf dr Stege überem Spileriigang) het au emol d Schnuure ghalte (sälte behinderti Idee anderi Lieder z singe oder immer 1 Takt hindedrii![]()
)