coiffeur
-
- Erfahrener Benutzer
coiffeur
so ich sett wider mol zem coiffeur, gällesie
was könned ir eso an coiffeur in basel empfähle und was koschtet eso eimol wäsche schniide?
was könned ir eso an coiffeur in basel empfähle und was koschtet eso eimol wäsche schniide?
GO CANUCKS GO
i gang immer zum hoffner in dr breiti. sympatische lade, aber halt relativ tüür. so mit 60.- muesch scho rächne. aber i gang halt scho sid x joore dört ane und bi immer zvriede. aber git sicher au no günstigeri mit gliche qualität!Hank Hoover hat geschrieben:so ich sett wider mol zem coiffeur, gällesie
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Taglio & Stile - Räbgass... wenn möglich zum Massimo (Glatzkopf) go schnide.
Sit joore Stammkund, no damals bim Vater... hehe.
Früener hets e ganz geile Coiffeur bim Soho unte gäh... dr Andy, dä isch ab uf London und het was eiges ufgmacht. Aber evtl. gits dört no e guete.
Glaub dr Türk bi dr Räbgass gegeüber vom Fust, sött au nit übel si.
PS: Männer chönte besser schnide als Fraue!
Sit joore Stammkund, no damals bim Vater... hehe.
Früener hets e ganz geile Coiffeur bim Soho unte gäh... dr Andy, dä isch ab uf London und het was eiges ufgmacht. Aber evtl. gits dört no e guete.
Glaub dr Türk bi dr Räbgass gegeüber vom Fust, sött au nit übel si.
PS: Männer chönte besser schnide als Fraue!
-
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Coiffeur Hairspeed
http://www.hairspeed-schweiz-ag.ch
Haare schneiden und föhnen mit Finish für 22.- Fr.
http://www.hairspeed-schweiz-ag.ch
Haare schneiden und föhnen mit Finish für 22.- Fr.
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
In dr Breiti (paar Meter witer vo dr Apothek, an dr Zürcherstroos) gitts dr d'Angelo. Dasch sone richtig typische Italocoiffeur. Wenn de Glück hesch hogge grad au no die ganze Italiäner vom Quartier dört nur zum diskutiere, dasch ammel zum gröle
(Au wenn de kei Italiänisch verstohsch
)
Wenn de eifach uff guet Glück verbii gohsch (muesch evtl. denn halt e halb Stund bis e Stund warte, nimmsch was z'läse mit) zahlsch nur s'schniide 24.-. Mit Termin ischs e biz meh. Wases mit Wäsche choschtet weissi nit, i wäsch mini Hoor immer vorhär dehäime. Uff jede Fall findi d'Priise mehr als fair.
Es sind eigentlich zwei Coiffeurläde, dr einti isch em Vater (dasch dört wo immer diskutiert wird) und dr ander isch grad hindedra (s'isch dr gliich Igang und die gliich Telefonnummere) und isch quasi d'Abteilig vo sim Sohn. Dä isch no rächt easy druff nur glaubs bis sicher Ändi Wuche oder so no in de Ferie.

Wenn de eifach uff guet Glück verbii gohsch (muesch evtl. denn halt e halb Stund bis e Stund warte, nimmsch was z'läse mit) zahlsch nur s'schniide 24.-. Mit Termin ischs e biz meh. Wases mit Wäsche choschtet weissi nit, i wäsch mini Hoor immer vorhär dehäime. Uff jede Fall findi d'Priise mehr als fair.
Es sind eigentlich zwei Coiffeurläde, dr einti isch em Vater (dasch dört wo immer diskutiert wird) und dr ander isch grad hindedra (s'isch dr gliich Igang und die gliich Telefonnummere) und isch quasi d'Abteilig vo sim Sohn. Dä isch no rächt easy druff nur glaubs bis sicher Ändi Wuche oder so no in de Ferie.
Also bi de Yakins isches nid so guet ussekodr poet hat geschrieben:jose de la vega![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Urlauber hat geschrieben:Coiffeur Grand Prix Hanser in dr Gundeldingerstroos (nöchi Leimgrubeweg)!
Scho sit e paar Johr dört, immer absolut z`friede!
Koschtepunkt: 32 Stutz
Haha cool gits dä immer no, binis als Binggis immer gange (paar Meter witr hinde gwohnt)

Jetzt gangi syt Joore zu däm am Egge Güeterstroos/Jurastroos (bim Coop am Tällplatz, Gundeli)...
Mi Post usseme frienere Thread:
Kuno Schmutz Coiffeursalon-Parfumerie
Jurastrasse 2, 4053 Basel
Telefon: 0613617136
Isch zwor nid grad dr hippschti, trendigschti Lade, meh so oldschool...
Aber für e Kurzhoorschnitt längts, bi ämel immer zfriide!
Schniide koschtet nur grad 24.50!!!
Kasch ohni Voraamälde go, ka halt aifach si as de e paar Öpis vor dir hesch, aber easy, s goht amme nur öppe e Viertelstund pro Nase
Ah, und no e Tipp, falls de gosch:
s sin 2 Elsässer wo dört schaffe, eine mit graue Hoor und ere Brülle, unsympathische Typ wo nid viil schnuurt und immer e muffe Stei macht,
und dr ander isch bitz jünger, noonig grau und gschwätziger...
NIMM DR ZWEITI!![]()
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Läbe die von ere Erbschaft oder dr Fürsorg und schnyde zum Gschpass ebiz Hoor, dass es ene nit langwylig wird?bumbui hat geschrieben:Haare schneiden und föhnen mit Finish für 22.- Fr.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
E super Tip gsi. Merci, oh du allmächtigs Forum. Wäsche, schniide, föhne für CHF 42.--.
http://www.coiffeur-giusepperamo.ch
Ha hüt Morge grad dr Giuseppe usprobiert und het mi begeischtert. Usser über sini Trainerhose chönt mä no biz diskutiere
http://www.coiffeur-giusepperamo.ch
Ha hüt Morge grad dr Giuseppe usprobiert und het mi begeischtert. Usser über sini Trainerhose chönt mä no biz diskutiere

Finder Gidor auch OK. Relativ günstig und geht schnell (zumindest ausserhalb der Stosszeiten). Man muss aber wissen, dass man für Gel, spezielles Shampoo usw. extra zahlt. Also einfach ablehnen, wenn die Coiffeuse fragt, ob man das "milde Shampoo" möchte, sonst hat man 3 Stutz mehr auf der Rechnung ...esp hat geschrieben:Coiffeur Gidor in der äschevorstadt
Isch ä coiffeurketti aber absolut ok. Als typ zahlsch 42.- für schnide, wäsche, fööne
Bis jetzt nie entüscht gsi
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
schon allein wegen der schwulen radiowerbung mach ich einen grossen bogen um dieses etablissement...quasimodo hat geschrieben:Finder Gidor auch OK. Relativ günstig und geht schnell (zumindest ausserhalb der Stosszeiten). Man muss aber wissen, dass man für Gel, spezielles Shampoo usw. extra zahlt. Also einfach ablehnen, wenn die Coiffeuse fragt, ob man das "milde Shampoo" möchte, sonst hat man 3 Stutz mehr auf der Rechnung ...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
er sagte....einen "anständigen Schnitt"NaSrI hat geschrieben:Coiffeur Ali & Dilo an dr Güeterstroos 173 im Gündülü.Wirsch zimli schnäll bedient, do öbbe 6 Nase schnide.
![]()

ich empfehle dir...Coiffeur Massimo..beim Erasmusplatz. 30-35 CHF aber auch mit waschen usw...
er hats drauf...vor allem bei Kurzhaarfrisuren
Unter "anständigem Schnitt" verstehe ich wirklich etwas anderes als den Kanacken-EinheitsschnittHajdin hat geschrieben:er sagte....einen "anständigen Schnitt"
ich empfehle dir...Coiffeur Massimo..beim Erasmusplatz. 30-35 CHF aber auch mit waschen usw...
er hats drauf...vor allem bei Kurzhaarfrisuren

Merci für den Tipp. Benötige ich da eine Anmeldung?
Weitere Tipps? Evtl. eher im Grossbasel?
ne brauchst glaube ich keine Anmeldung aber man muss einwenig warten...es gibt aber Stühle. 15-45min Wartezeit zum Teil. Reservieren wäre schon besser.Uassimo hat geschrieben:Unter "anständigem Schnitt" verstehe ich wirklich etwas anderes als den Kanacken-Einheitsschnitt
Merci für den Tipp. Benötige ich da eine Anmeldung?
Weitere Tipps? Evtl. eher im Grossbasel?
Im Grossbasel..hmm...für diesen Preis gibts wirklich nur die Türkenfriseure in der Güterstrasse.
-
- Erfahrener Benutzer
Halt, halt, türke könne zimmli guet hoorschnide und du kasch dänk sage wie de dini hoor möchtisch gschnitte ha.. kasch mr jo nid sage dasde für 20 chf bimene star-coffeur willsch go horschnide..Uassimo hat geschrieben:Unter "anständigem Schnitt" verstehe ich wirklich etwas anderes als den Kanacken-Einheitsschnitt![]()