Basler Hooligans randalierten in Sitten

Diskussionen rund um den FCB.
Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

snowli hat geschrieben:ich würd jetzt nid grad emene 30 Jährige wenn är näbe mir stoht und nid singt zum singe uffordere. will au wenn de no so fründlich ihn druf ufmerksam würdisch mache, würdisch irgend e kommentar über si längere Kurve ufentalt z'höre becho.
heul doch! ;)
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

snowli hat geschrieben:ich würd jetzt nid grad emene 30 Jährige wenn är näbe mir stoht und nid singt zum singe uffordere. will au wenn de no so fründlich ihn druf ufmerksam würdisch mache, würdisch irgend e kommentar über si längere Kurve ufentalt z'höre becho.
Das het gar nüt drmit ztue wie lang me in dr Kurve isch. S goht drum, dass jede darf mache was er will. Und wenn mol öper grad kei Lust het zum singe, denn cha ihn/sie niemerds drzue zwinge.

Würd mir öper sage, dass ich ständig singe söll, würd ich glaub eifach miesse lache. Und nei, ich sing nit 90 Minute am Stück. Bi kei Fan vo Dauersupport. Vorallem wirds eh immer monotoner. Letzt Wuche gege Bellinzona isch e gfühlti Stund das super tolle neue Lied gsunge worde. Würd mi nit wundere wenn öper drby ihgschlofe isch. Ich hätt jo e paar Minute könne mitsinge, aber me het kei Wort verstande.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Rotblau hat geschrieben:siehe:

http://www.blick.ch/news/schweiz/westsc ... tzte-97029

Na ja, nichts Neues.
Hans hat geschrieben:peinlich für basel, dass man nach jedem auswärtsspiel solche artikel lesen muss.
werdet endlich mal erwachsen! :mad:
Eins vorneweg, ich konnte nicht nach Sion...

Aber wart ihr beide denn dabei? Ich tippe mal auf nein... Also, wers nicht gesehen hat, soll jetzt hier nicht gross herumlabbern (das lasse nun auch ich^^)

Und wer in der Kurve ist, der soll singen!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

pascilicious und alli andere dummschwätzer do ine hän widr mol kei ahnig vo dr botanik. behindereti kommentär useloh, ach die liebe bulle sött me ändlich mol besser schütze, löhn se doch in rueh heul heul...abr hauptsach no nie drby gsy und sich bi jedere gfakete blick-mäldig so pseudo ufrege übr die böse kinderfrässer wo jo gar keini fcb-fans sin..lächerlich sindrs!
cigán hat geschrieben:polizia assassini

blockd5
Neuer Benutzer

Beitrag von blockd5 »

hauptsach vermumme, ganz stark

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Wenn du ein Rezept hättest, wie wirklich nur die Verursacher aus der Masse rausgepickt werden könnten, wäre die Polizei wohl auch dankbar
-------------------------------------------

Sorry, aber in Deutschland schaffen sie es ja auch den "Verursacher" aus der Masse zu ziehen.

Das ist ja das genau das ärgerliche in der Schweiz. Hier sind die Bullen zu feigen! Genau wie die Zuercher.. ..den direkten Kontakt nicht suche, dann aber in der Masse hinter Polizeiautos und Gitter den Max machen und mit Pfefferspray oder sonstigen Waffen einfach mal lächelnd drauf los schiessen/sprühen.. ...scheiss egal, wen es Familienväter und Unschuldige trifft. GENAU DAS IST ES, WAS ICH ALS PROVOKATION EMPFINDE! Die feigen Bullen sollen sich die Verursacher holen und wen sie in die Kurve rein müssen... ...und nicht unschuldige ärgern.

Hat ihr etwa das Gefühl, in Bern hätte es noch einen Basler gestörrt, dass die Bullen so richtig auf die Fresse bekommen haben nachdem das Gitter geoeffnet wurde? Nein, die Verursacher koennen sich in der Masse verstecken... ..den die groesstenteils friedliche Masse wollte doch nach dem Skandal auch nichts anders als das die Bullen ihr Fett abbekommen.

Wer weiss, vielleicht waren auch ein paar "unschuldige" Cops darunter.. ..doch wie unschuldig kann man sein, wenn man in einer organisierten, bezahlten Truppe agiert?

Ich sage es nochmals: Provoziert die Basler nicht, dann passiert auch nix.
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

alles Besserwüsser

Beitrag von Fire of Basle »

Würd jo gärn Mol eine vo euch in Handschälle seh, wo trotz Handschälle no gschlage und schikaniert wird...(obwohl bsoffe bisch und di eh nid wehre kasch gegeüber dene Rambos)...so isches passiert...Züüge gits gnueg...aber wohl die meischte lediglich uf Site vo de Cops. So Sache wärde leider wieder untere Teppich kehrt.

Das isch die anderi Site vo dr Realität...nid nur die schöni tolli wo sich alli Medie und möchtegärn-Augezüüge zrächt biege wie sie grad wänn. ;) :rolleyes:

...glaube dörf jede sälber was är will. Me kah s sich natürlig au eifach mache und die schöni gsundi Wält vorstelle...so läbts sich guet (bis denn sälber Mol drunter kunnsch).
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

ganz einfach....

2 eingänge....alle rein....plötzlich wurde das tor geschlosssen und reizgas
verteilt...keiner wusste warum und wieso..logisch gibts dann reibereien...

das aber auf hilflose, unbeteiligte etc. mit knüppel und reizspray angegriffen
werden, löst logischerweise eine gegenreaktion aus...schlussendlîch nichts
heftiges..delta am sprühen und alle in die busse....

also sicherlich nichts in dem ausmasse wie vom blick suggeriert....
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

cigán hat geschrieben:ganz einfach....

2 eingänge....alle rein....plötzlich wurde das tor geschlosssen und reizgas
verteilt...keiner wusste warum und wieso..logisch gibts dann reibereien...

das aber auf hilflose, unbeteiligte etc. mit knüppel und reizspray angegriffen
werden, löst logischerweise eine gegenreaktion aus...schlussendlîch nichts
heftiges..delta am sprühen und alle in die busse....

also sicherlich nichts in dem ausmasse wie vom blick suggeriert....
Grundsätzlich etwa das gleiche wie in Bern passiert ist?

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Blutengel hat geschrieben:Bern, Grenchen (1/2), Sion ....... immer sind es die Anderen. Aber die waren immer nur 1x dabei. Aber eine Seite war immer dabei .... :o
Genau, denkt mal kurz darüber nach ;)

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Luigi hat geschrieben: Has s letzt mol in Aarau gseh. D Lüt sind friedlich ahgstande und s het alles problemlos funktioniert. Denn kunnt dr Huufe vom Extrazug und denn hän natürlich vieli Primate gmeint, ahstoh sig öpis dumms und hän direkt zum Dräihkrütz gstürmt. Die andere sind jo dumm dass sie ahstön und somit e Ihgangsfluss ermögliche.
ich ha eh zwüschedurre s gfühl bi einige isch dr IQ kleiner als em zubi si ruggenummere wo är bim fcb kha het.

aber zue de (agäbliche) vorfäll: es isch wieder emol öbis passiert und schuld sinn wieder (wie immer) die andere

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

zizou hat geschrieben:pascilicious und alli andere dummschwätzer do ine hän widr mol kei ahnig vo dr botanik. behindereti kommentär useloh, ach die liebe bulle sött me ändlich mol besser schütze, löhn se doch in rueh heul heul...abr hauptsach no nie drby gsy und sich bi jedere gfakete blick-mäldig so pseudo ufrege übr die böse kinderfrässer wo jo gar keini fcb-fans sin..lächerlich sindrs!
Ha bessers z tue als mi zu Idiote wie Dich z bekenne.. :D
Was isch? Het di z dreikrütz bös agluegt?

fcb_usExpat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_usExpat »

zizou hat geschrieben:pascilicious und alli andere dummschwätzer do ine hän widr mol kei ahnig vo dr botanik. behindereti kommentär useloh, ach die liebe bulle sött me ändlich mol besser schütze, löhn se doch in rueh heul heul...abr hauptsach no nie drby gsy und sich bi jedere gfakete blick-mäldig so pseudo ufrege übr die böse kinderfrässer wo jo gar keini fcb-fans sin..lächerlich sindrs!
Gott bist du peinlich. :o Im Tages-Anzeiger und in andern Medien wurde es auch gedruckt. Die haben das einfach so erfunden weil es ihnen langweillig war um den pösen pösen Basler eins ans Bein zu pissen. :rolleyes: Immer alles schön runterspielen ja und es sind grundsätzlich immer die andern die pösen pösen Bullen oder Deltas.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

fcb_usExpat hat geschrieben:Die haben das einfach so erfunden weil es ihnen langweillig war um den pösen pösen Basler eins ans Bein zu pissen. :rolleyes: Immer alles schön runterspielen ja und es sind grundsätzlich immer die andern die pösen pösen Bullen oder Deltas.
die einen spielen es runter, die anderen (Blick, und ja, auch und gerade der Tagi etc.) pushen es höher als es sein müsste.

Objektiv sind beide Seiten nicht, die Wahrheit liegt in der Mitte

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

fcb_usExpat hat geschrieben:Gott bist du peinlich. :o Im Tages-Anzeiger und in andern Medien wurde es auch gedruckt. Die haben das einfach so erfunden weil es ihnen langweillig war um den pösen pösen Basler eins ans Bein zu pissen. :rolleyes: Immer alles schön runterspielen ja und es sind grundsätzlich immer die andern die pösen pösen Bullen oder Deltas.
Du wagst es Dir eine Meinung zu bilden!? Warst ja schliesslich nicht dabei... :p
Immer die gleichen sinnlosen Diskussionen, welche ich jedoch in vollsten Zügen geniesse! Situationskomik vom feinsten. :D

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

Einmal waren wir fast zu forderst als wir vom HB ins HardturmStadion gelaufen sind. Dann kam jemand und sagte wir dürfen nicht so weit vorne laufen...
Sind ja auch nur normale Fans...

Trotzdem nützt es sehr wenig wenn hier drin auf die Chaoten losgegangen wird. Fände es besser wenn man an Spielen auf solche Leute losgeht und versucht zu beschwichtigen.

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

fcb_usExpat hat geschrieben:Gott bist du peinlich. :o Im Tages-Anzeiger und in andern Medien wurde es auch gedruckt. Die haben das einfach so erfunden weil es ihnen langweillig war um den pösen pösen Basler eins ans Bein zu pissen. :rolleyes: .
scho mol öpis vo sda ghört? :rolleyes:

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

grunsätzlich isches eifach so dass au nach mehrere joor, tuasige vo siite mit
neue sicherheitsufflage etc undundund...immer no bi jedem stadion bim iigang
e riese theater isch....NIENE isches möglich eifach mol e grossi masse an lüt
ohni problem ins stadion z bringe...eifach nur schreye "zrugg bliibe" und drgege
drucke nützt bimne huffe vo 300, 400 oder mehr lüüt eifach nüt...

dass denne au no iigäng git wo schienz nur selle für fraue und fahne sii, dass
aber vergisst dene wo scho kontrolliert wärde mitzteile und die denn iigsperrt
sin isch eifach nur no zuegab...egal ob aarau, sion, bärn oder sunscht wo...
villi problem und agressione könnte mit bitz kenntniss vo dr situation vermiide
wärde....isch halt blöd wenn die wo taktik bestimme nie zmittzt inne sin...

übrigens isch scho klar dasses immer zwei brucht...aber meischtens längts wenn
ein drvo dumm duet....will sich wehre sell jo erlaubt sii
-- prime crime --

fcb_usExpat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_usExpat »

Ceccaroni2 hat geschrieben:scho mol öpis vo sda ghört? :rolleyes:
Du weisst aber nicht welcher Journi von welcher Zeitung es im SDA Publiziert hat und von welcher Quelle er seine Informationen hat. Normalerweise vom Medienverantwortlichen der Polizei. ;)

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Eins vorneweg, ich konnte nicht nach Sion...

Aber wart ihr beide denn dabei? Ich tippe mal auf nein... Also, wers nicht gesehen hat, soll jetzt hier nicht gross herumlabbern (das lasse nun auch ich^^)

Und wer in der Kurve ist, der soll singen!
nein, war nicht dabei. war in delemont u21 schauen. die haben übrigens gegen den absteiger 2:1 gewonnen. kompliment an die basel2 supporters :D !
Fire of Basle hat geschrieben: Würd jo gärn Mol eine vo euch in Handschälle seh, wo trotz Handschälle no gschlage und schikaniert wird...(obwohl bsoffe bisch und di eh nid wehre kasch gegeüber dene Rambos)...so isches passiert...Züüge gits gnueg...aber wohl die meischte lediglich uf Site vo de Cops. So Sache wärde leider wieder untere Teppich kehrt.
hesch dini handschelle wohrschinlig au grundlos bim lutschtark singe aglegt bikoh... :rolleyes:

edith: ich will dodrmit uf kei fall dschleeg vo dr polizei rächtfertige, nit falsch verstoh!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Fire of Basle hat geschrieben:Würd jo gärn Mol eine vo euch in Handschälle seh, wo trotz Handschälle no gschlage und schikaniert wird...(obwohl bsoffe bisch und di eh nid wehre kasch gegeüber dene Rambos)...so isches passiert...Züüge gits gnueg...aber wohl die meischte lediglich uf Site vo de Cops. So Sache wärde leider wieder untere Teppich kehrt.
Also gits Lüt wo Handschelle gha hän, sich trotzdem ganz ruhig verhalte hän und trotzdem gschlage worde sind?

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

nur so als info....einersiits sin lüüt wo in dr schlange gstande sin, unschuldig agriffe und verhaftet worde...

zuedem ahne isch ganz offesichtlich e person mit kreislauftkollaps oder ähnlichem,
2 meter vor dr bolizei, security delta etc am bode gläge.....si händ zwar alli uffmerksam gluegt und gspienzlet aber KEINE het sich drfür verantwortlich
gfühlt dem z hälfe..au nid nach mehrfachem uffordere....

logisch gheihe denn irgendwenn de lüüt d sicherige use.....

aber fertig diskutier jetzt....het sini gründ geh dasses zu riibereie ko isch,
aber alles in allem wieder mol vo de medie uffbauscht...
-- prime crime --

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Es isch immer s'gliche. Lüt wo worschinlich no nie amene uswärtsspil gsi sin mien ihre ignorante dümliche sänf drzue geh. Jänu, i reg mi am beschte gar nüm uf...

zinni

Beitrag von zinni »

TonofBasel hat geschrieben:Naja gestern hat man wieder auch mal gesehn, dass mehr als die Leute die in der Kurve standen nicht dort für den Fussball waren sondern nur um entweder Leute an zupöbeln oder einfach gegen dem Spielverlauf herum zu singen.

Wurde auch von einen Idioten angepöbelt weil ich keinen Bock hatte "Basel schiess e Gool" für 20 Minten lang zu singen..

Die eigene Fans anpöbeln weil sie das Spiel schauen wollen...peinlich :rolleyes:

..ich frag mich echt wie viel der durchschnitt MK Zuschauer überhaupt über Fussball weiss.
LUC hätte gestern, mit seiner grundsätzlich positiven art, das ganze wieder auf den richtigen weg gebracht!

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

nach jedere blick mäldig sgliche do im forum... gääähn

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Also gits Lüt wo Handschelle gha hän, sich trotzdem ganz ruhig verhalte hän und trotzdem gschlage worde sind?
Nur mal so am Rande, da du das für nicht möglich hältst, Altstetten, sagt dir das was?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

BS-Supporter hat geschrieben:Es isch immer s'gliche. Lüt wo worschinlich no nie amene uswärtsspil gsi sin mien ihre ignorante dümliche sänf drzue geh. Jänu, i reg mi am beschte gar nüm uf...
Klaro... jede wo gege Krawall (FWW devo mol abzoge) isch, isch NO NIE an Uswärtsspiel gsi.. :rolleyes:

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

zinni hat geschrieben:LUC hätte gestern, mit seiner grundsätzlich positiven art, das ganze wieder auf den richtigen weg gebracht!
ja, aber leider war es ja auch schon vor dem match nicht das gelbe vom ei gewesen...
s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Nur mal so am Rande, da du das für nicht möglich hältst, Altstetten, sagt dir das was?
Bi au dört nit drby gsi. Aber ich ha e ganz normali Frog gstellt, will ich nit ahwäsend gsi bi gester. Die Frog losst sich problemlos mit "jo" oder "nei" beantworte.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Hauptsache nicht dabei gewesen und im Forum gross mit der Moralkeule herumschwingen!

Gesperrt