Fangesänge
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
ä diggs Word zu däm Post und alli eifach mol chilleHasta La Victoria Siempre hat geschrieben:D'Emotione nit im Internet, zeiget die Emotione morn im Stadion.
Uf los gots los!!!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
uiggi99 hat geschrieben:Wie recht du hast! Stellt euch mal die MK ohne diese "A*"vor... wenn nur urbasler welche mit einem FCB tatoo auf dem hintern zur welt gekommen sind und noch nie auch nur einen fuss ausserhalb von BS gesetzt haben rein gehen würden... gähnende leere.
An alle frauen hasser: ihr seit das traurigste pack hier drinnen!

Alles Modefans, nonie ame Usswärtsmatch gsi. RAUS.

- einspielen
- Erfahrener Benutzer
ist so weil ist soeKo hat geschrieben:btw: wieso um gotteswille singt me das uf schriftdütsch!
das närvt extrem. uf dialäkt got das au sehr guet!

isch hald eifach so ufcho, aber recht hesch definitiv

- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- Apassionado
- Neuer Benutzer
es isch eifach widr mol unglaublich, wenn alli lüt wo sich do in z.b. über scheiss stimmig ufrege, nid nur im internet würde umenörgele sondern im stadion verbal odr au handgriflich würde lüt zum mitsinge animiere odr au zwinge würd me schomol vyl wyter ko!
unterschdi findi wenn lyt usserhalb vo dr kurve meine si sölle ihre sänf drzue gä obwohl si sich gar nid am support beteilige. villicht mol überdängge...?!?
zu de liedteggscht ich mein es git an eme match gnueg möglichkeite lyt zfrooge wie denn die teggscht gön. sig das vor em spiil bim waage odr au scho in dr kurve, evtl. in dr pause und sicher au nach em spiil het me d möglichkeit sich über die teggscht z informiere!
ich sälber ha nonie erläbt das das passiert, aber do im forum wänn widr jeeni dr teggscht ha! ich wüsst gärn wieso denn...
unterschdi findi wenn lyt usserhalb vo dr kurve meine si sölle ihre sänf drzue gä obwohl si sich gar nid am support beteilige. villicht mol überdängge...?!?
zu de liedteggscht ich mein es git an eme match gnueg möglichkeite lyt zfrooge wie denn die teggscht gön. sig das vor em spiil bim waage odr au scho in dr kurve, evtl. in dr pause und sicher au nach em spiil het me d möglichkeit sich über die teggscht z informiere!
ich sälber ha nonie erläbt das das passiert, aber do im forum wänn widr jeeni dr teggscht ha! ich wüsst gärn wieso denn...
isch das wichtig?Apassionado hat geschrieben: zu de liedteggscht ich mein es git an eme match gnueg möglichkeite lyt zfrooge wie denn die teggscht gön. sig das vor em spiil bim waage odr au scho in dr kurve, evtl. in dr pause und sicher au nach em spiil het me d möglichkeit sich über die teggscht z informiere!

egal ob me jetzt vor ort im stadion nochefrogt odr im inet, t hauptsach isch doch as me am schluss weiss wie dr text got und spöter denn mitsinge kah.......
du muesch jo eh suuper sorgeloses läbe ha as du di intressiersch wieso t lüt im inet froge und nit vor ort............
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
das drait eh basler bis ins grab
Das sind bestimmt Spione aus Zürich oder Bern. Werde sofort die IP verfolgen lassen...Apassionado hat geschrieben:es isch eifach widr mol unglaublich, wenn alli lüt wo sich do in z.b. über scheiss stimmig ufrege, nid nur im internet würde umenörgele sondern im stadion verbal odr au handgriflich würde lüt zum mitsinge animiere odr au zwinge würd me schomol vyl wyter ko!

- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Nai! Das stimmt eifach nit!missy21 hat geschrieben:ich glaub es liit dra, dassd halt schief agluegt wirsch, wend en frau bisch, zuesätzlich useme andere kanton bisch und denn no de text ned vollständig kasch...
naja.. ich ha jetz mini 2 text per PN übercho.. thanks.. wirde morn wieder luuthals mitsinge... dasmol mit (jetz hoffentlich) allne text![]()
Dumm aglueg wirdsch nur wend nit singsch. Jede und jedi vo sich isetzt und bemieht isch alles z geh wird unterstützt. Jede mues neui Lieder mol lerne, und wen mä aständig nochem Text frogt den wird mä sicher nit agfigt. Drum frogi mi scho au chli wiso mä so sache im Internet mues froge... Egal, besser so als gar nit. Ich ha jetzt au dr Text per PN and d lüt gschickt wo do inne gfrogt händ. Wie gsait besser so als gar nit. Aber nur no öbbis: Die Lüt wo d Texste wüsse und si luut singe die wänd nume ains und zwar das ALLI in dr Kurve voll mitmache. Also isches ä Freud für die wen si noch de Texste gfrogt wärde, den das zeigt dases Lüt git vo bereit sind sich für Basel d Lunge usem Muul z schreye.
Bim Uhrecup hani das Lied au nonit chönne, und anderi händs scho usswendig chönne. Scheissegal! lerne und singe.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
- Apassionado
- Neuer Benutzer
missy ok das mag sehr guet si, aber dennoch wär si härzbluet bewise kha (meistens nid durch wort) wird irgendwenn akzeptiert.
ihr andere 2 händs nid vrstande es goht doch drum das me inerhalb vo dr kurve konversation pflägt au mit lyt wome nid jedes spiil zämme isch... im internet ka jede reede doch schiins gits irgend e schwelle lyt im stadion azspräche!
ihr andere 2 händs nid vrstande es goht doch drum das me inerhalb vo dr kurve konversation pflägt au mit lyt wome nid jedes spiil zämme isch... im internet ka jede reede doch schiins gits irgend e schwelle lyt im stadion azspräche!
- Lucy in the Sky
- Erfahrener Benutzer
Schön wärs! Das chunnt rächt druff aa, an wär de grotisch. Wenn de denn so öpper vor dir hesch wo im Sinne vom Apassionado s'Gfühl het, är müessi dir dä handgriflich yyimpfe, na denn guet Nacht, do vrgissisch vor Empörig und Entsetze sogar s'Basler Lied.Stiffmeister hat geschrieben:Nai! Das stimmt eifach nit!
Dumm aglueg wirdsch nur wend nit singsch. Jede und jedi vo sich isetzt und bemieht isch alles z geh wird unterstützt.
Und es söll Lüt gäh, die lehre sehr viil lichter, wenn sie öppis schriftlich sehn. Vom Singe elläi hät ich mir dä neui Text ineme halbe Johr nid chönne merke. Wonich aber aagfange ha, mir das uffz'schriibe, isch mini Quelle plötzlich vrstummt (so vo wäge Text schriibi me nid uff etc. Drbi gits jo sogar es Liederbüechli!?). Naja, ha mini Notize am letschte Heimpspiel komplettiert und jetzt wird flissig güebt für morn.

Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
die scheiss vergliich über d joor wo me fcb fan isch......völlig unnötig. wenn de alles gisch, muesch au nit diskutiere. d mehrheit wo länger fahrt, hets glaub au nit nötig, drüber z rede. komisch agluegt wirsch, wenn de nit singsch und sunschtige scheiss während em match machsch...
überwindet emol eure innere schweinehund, au wenns 35 grad het, au wenn de ein im gool hesch, denn halt eifach doch emol gas geh. irgendwie hani bi gwüsse s gfühl, si schämme sich, us sich use zcho und eifach z singe. scheiss drauf was dä näbe dir dänggt. wenn de zyt hesch, die über di näbedra lustig z mache, well dä alles git, bisch fehl am platz.
das mit de lieder lehre isch au käi sach (in dr kurve) eifach guet zuelose und probiere, nach zwei drei mätsch hesch es dusse. es isch wie überall, me muess halt mängisch eifach chli öpis drfür mache.
und es git gnueg lüt, wo bereit sin z hälfe. chömmer in de erste drei reihe wie asoziali übere, wo me käini froge cha stelle?
überwindet emol eure innere schweinehund, au wenns 35 grad het, au wenn de ein im gool hesch, denn halt eifach doch emol gas geh. irgendwie hani bi gwüsse s gfühl, si schämme sich, us sich use zcho und eifach z singe. scheiss drauf was dä näbe dir dänggt. wenn de zyt hesch, die über di näbedra lustig z mache, well dä alles git, bisch fehl am platz.
das mit de lieder lehre isch au käi sach (in dr kurve) eifach guet zuelose und probiere, nach zwei drei mätsch hesch es dusse. es isch wie überall, me muess halt mängisch eifach chli öpis drfür mache.
und es git gnueg lüt, wo bereit sin z hälfe. chömmer in de erste drei reihe wie asoziali übere, wo me käini froge cha stelle?
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
JA!esp hat geschrieben:chömmer in de erste drei reihe wie asoziali übere, wo me käini froge cha stelle?

- Erfahrener Benutzer
schön wärs, wenn das alli so wördid gseh wie duStiffmeister hat geschrieben:Nai! Das stimmt eifach nit!
Dumm aglueg wirdsch nur wend nit singsch. Jede und jedi vo sich isetzt und bemieht isch alles z geh wird unterstützt.

- bahndammfurzer
- Erfahrener Benutzer
Mached doch e Choreomissy21 hat geschrieben:hehe... ok den bewiise mer morn mol.. dass au lozärner alles chönd gä und hoffid uf anerkennig![]()

«Ich bin überzeugt, dass das Leben zu kurz ist,
um sich mit Idioten auseinanderzusetzen.
Ich werde Ihnen jetzt natürlich keine Namen nennen,
denn ich will ja wieder einreisen dürfen in die USA.» Roland Emmerich, Regisseur
um sich mit Idioten auseinanderzusetzen.
Ich werde Ihnen jetzt natürlich keine Namen nennen,
denn ich will ja wieder einreisen dürfen in die USA.» Roland Emmerich, Regisseur