Sglich Uswärts in Bern Was fürigi sin am Bode gläge hän Theater gmacht wäg em Pfäfferspray? Also ich ha numme wieber gse... und das sin sicher sottigi gsi wo mol widder hän welle zvorderst stoo
Jä, söttigi gits, ebeso wie Type im ängaaligende Trägershirt mit extrem "coolem" Käppli wo sich e Match lang mehr fürs Multimediahandy und besagti Tussene interessiere als füre Fuessball und wo d'Schnuure au nid uffbichöme zum Singe. Die gits und die sin müehsam, öbs Buebe oder Meitli sin.Svenson hat geschrieben:Ich ha das gest mega peinlich gfunde. Do gits lüt wo versueche Stimmig zmache und in dr Mitti stoht e Gruppe vo 16 Jöhrige Teens voll gschminkt am Bier suffe... He hallo das isch Fuessball machet Tubberware Parties![]()
![]()
Ich glaube nicht das die YB Fans unsere Lieder klauen werden.Chris Climax hat geschrieben:Zu Recht ! Denn hier lesen bestimmt auch YB-Fans aka "die hinterhältigsten Liederdiebe der Schweiz" mit !![]()
Die gits jä, aber was blibt dr ehnder im Kopf? Die Tussene, will die uffrege!!Lucy in the Sky hat geschrieben:Liebe Svenson (und alli anderi wo sich über Fraue in dr Kurve uffrege)
Jä, söttigi gits, ebeso wie Type im ängaaligende Trägershirt mit extrem "coolem" Käppli wo sich e Match lang mehr fürs Multimediahandy und besagti Tussene interessiere als füre Fuessball und wo d'Schnuure au nid uffbichöme zum Singe. Die gits und die sin müehsam, öbs Buebe oder Meitli sin.
Es git aber au viili Wiibli in dr Kurve wo singe, wo klatsche, wo mitmache und wo dr FCB mit genauso viil Härzbluet unterstütze wie du. Also höret ändlich emol uff mit dene Pauschalisierige in Sache Fraue in dr Kurve.
Sin jo au nid alli Pyro-Zünder gwalttätigi Kinderfrässer!![]()
oder eifacher und weniger gwalttätig eifach chli an Rand vo dr Muttenzerkurve verschiebe... dört chöne sie sich vo mir us schminkeHasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Die gits jä, aber was blibt dr ehnder im Kopf? Die Tussene, will die uffrege!!
Grundsätzlich: Jede wo nit singt und mitmacht in dr Kurve, egal ob Frau oder Maa, sött me useschloh!!!
Sie wänn halt bi de hübsche, elegante, höfliche, intelligente Fans in dr MittiHasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Glaub mrs, dass Funktioniert nit![]()
![]()
Naja es isch die guets Rächt... solang kei Ordnig isch wie frienermissy21 hat geschrieben:svenson mues di leider enttüsche.. ich wird ir zuekunft immer dunde sii..!
ich mein was wotti ufem balkon bi dene langwiiler?! weni gmüetlich wott hocke und match luege.. chanis au im färnseh luege, für das muesi ned ins stadion.![]()
extrem viele anhaltspunkte die du da gibst.. mir fallen spontan gleich 3 lieder ein wo das wort "singe" vorkommt.. wahrscheinlich sind es aber noch ein paar mehr..Franco hat geschrieben:wiä geht das lied ...."singe....." wie geht es weiter...??
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
cigán hat geschrieben:dass summerpause gsi isch merkt mr nid nur ufem fäld sondern au in dr kurve...
d luft isch no nid ganz doo und d sunne setzt em einte oder andere guet zue..
aber für am samschtig gilt wieder no mehr gäh..no mehr kämpfe....für die wo
in de ferie sin doppelt so luut singe und schreye...am nomidaag iitrinke dassd
stimmbänder gölt sin und zobe denn us sich use ko und dr fcb zum sieg schreye...
AUF JETZT!!
alles für rotblau...
übrigens isch geschtr nid schlächt gsi...het scho bedütend schlächteri saisonuftakt
gäh..nid nur vo dr mannschaft...
de text nehmt mich au wunder, öpe 1 strophe fehlt mier..snowli hat geschrieben:weiss öber dr gesamti text vom vo folgendem lied? ich finds todes geil cha leider noni alles!!
...mir sinn eure 12 maa...nati A odr Nati B...mir fahre au no so wiit, für uns isch das e schöni zit...fcb mir liebe di!!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Bist du eigentlich ausserhalb des FCB-Umfelds auch so ein unerträglicher Ignorant oder nur wenn's um Fussball geht?Svenson hat geschrieben:Dä wo dä Text in das Forum postet kört us dr MK verbannt
Dä wo die Frog stellt kört us dr MK verbannt
Tipp: am Samstig eifach mol öpper froge![]()