François Marque Bashing Fred
- stippe
- Erfahrener Benutzer
So.
das isch jo nüm zum aluege was dä cheib ablosst. schlicht und eifach kei NLA-Niveau. i cha absolut nid verstoh, was gwüssi lüt an däm guet finde. i seh kei einzigi stärki. i weiss, dass es im momänt (usser em beg) kei wirklichi alternative zu ihm git, aber so chas doch nid witer go.
i will nüm jedesmol angscht ha, wenn dä in dr defensive e bitz unter druck chunnt.
so, das het jetzt eifach müesse si...
das isch jo nüm zum aluege was dä cheib ablosst. schlicht und eifach kei NLA-Niveau. i cha absolut nid verstoh, was gwüssi lüt an däm guet finde. i seh kei einzigi stärki. i weiss, dass es im momänt (usser em beg) kei wirklichi alternative zu ihm git, aber so chas doch nid witer go.
i will nüm jedesmol angscht ha, wenn dä in dr defensive e bitz unter druck chunnt.
so, das het jetzt eifach müesse si...
FC....
[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]
[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]
-
- Neuer Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- B@$!£u20AC@
- Neuer Benutzer
vrdammi jetzt motz dumm umme....2 spiel und numme 1 goal kassiert.
klar hetr einigi fähler gmacht aber hesch au gseh wiener kämpft het? und wie är sich bäll erkämpft het wo dr abraham nit becho het??
könntsch jo grad so guet dumm due das d stürmer (dr stürmer) keini goal mache.
Wenn eine gescht wieder eimol me unterschti gsi isch denn ischs dr gjasula...dä kämpft überhaupt nit.
klar hetr einigi fähler gmacht aber hesch au gseh wiener kämpft het? und wie är sich bäll erkämpft het wo dr abraham nit becho het??
könntsch jo grad so guet dumm due das d stürmer (dr stürmer) keini goal mache.
Wenn eine gescht wieder eimol me unterschti gsi isch denn ischs dr gjasula...dä kämpft überhaupt nit.
FC Basel 1893
- B@$!£u20AC@
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Nix zu bashen
Diskutieren darf man sicher, aber erstens fand ich jetzt nicht, dass er gestern einen grottenschlechten Abend hatte und zweitens gab's einen auf dem Platz (der Deutsche im MF), der um Dimensionen schlechter war. Von daher verstehe ich den Sinn hinter deinem Thread auch nicht ganz.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- Rule Britannia
- Erfahrener Benutzer
Marque ist äusserst bissig. Er lässt dem Gegner kaum Raum und damit auch sehr wenige Chancen. Er ist recht komplett, sprich gutes Kopfballspiel, gute Spielübersicht, akzeptables Passspiel, gute taktische Schulung...stippe hat geschrieben:worum nid? verschwindet denn di lieblings thread vo dr erschte sitte?
ich will nur wüsse, was sini befürworter für argumänt pro marque chönne bringe. ich seh nämlich keini...
Seine momentan grösste Schwäche ist das ständige klammern, das immer wieder zu Freistössen führt. Stellt er das ab, ist er ein guter Super League Verteidiger.
Was man hingegen auch sehen muss ist, dass er international stark am Limit ist und dort sieht man das auch. Aber national ist er nicht so schlecht.
Ich wage mal die Behauptung, dass Eren einer der besten erst 20-jährigen Kopfballspieler der Welt ist! Auch gestern gewann er 90% der Kopfballduelle. Er legte einige Bälle für die Mitspieler auf. ABER, wenn er vorne alleine ist, kann er einen noch so guten Kopfball machen...stippe hat geschrieben:jo das machi gärn. de eren isch nämlich fascht genau e sone pfiffe wie de marque
Dass er am Schluss nicht zu Rubio rüberschiebt kann man hinterfragen. Aber erstens war die Schussposition ziemlich gut und zweitens wäre Rubio von sehr schräg reingelaufen und solche Bälle hat ein guter Torhüter...