sehr kompetänt, mich nimmt wunder wie du im NOVEMBER scho e telefon chasch bsitze wo am 11 JULI 2008 erst in handel uff dä ganze wält cho ischDangerMouse hat geschrieben:ich han siit letzt november eis und han keis problem mitem akku... wenns bruchsch denne goht de akku abe wie jedes andere grääät wo es akku dine het..aber wenns nur zum tel/sms bruchsch hebt de akku 4 tääg wie jedes andere natel..

und hützutags hebt jedes normale natel meh als 4 täg pro wuche (das het mi pre millenium natel scho gschaft...) sicher nur für normal telefoniere und smsle und nid dauer gespröch...
mi mp3 player lauft übrigens 60 stunde im dauerbetrieb, also solang eppe so lang wie di alts iphone zum bits telefoniere und smsle laufe duet...
aber back to topic: s G3 hebt dr akku weniger lang als bim normale iphone

----
isch s iphone G3 für e gelegeheits MP3 spieler zgross, für e dauer MP3 spieler nid benützbar (zschwache akku, zschlächte kopfhörerussgang, schlächti höche und tiefewert usw... akkustik uff em niveau vomene 50 franke mp3 spieler).
als telefon: für profesionelleri ahwändige isch bluetooth pflicht, zum smsle unpraktisch dure touchscreen, als telefon im hosesack eifach zgross (zunförmig), akkuleistigsmässig zwschwach, wenns als mobile mp3 spieler brucht wird darf mr uff kei fall erwarte das mr drmit no telefoniere chan, spötistens noch 3 minute isch dä akku dunde...
als: mobiles internet recht guet, als bildergalerietransport mittel ideal

s isch eifach was es isch: e total überdürts designerstück, wo fast nüt chan aber jede 0815 tip eifach muess ha

für 1200 stuzz kauf ich mir: doch lieber e richtig geile Kopfhörer, als e stück elektronikschrott