Gta 4
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Sehr praktisch ist übrigens mit der Frau eine Beziehung einzugehen, welche gute Kontake zur Staatsanwaltschaft hat... 4 Fahndungssterne? Ach, kein Problem, Frau anrufen, Sekunden später werde ich nicht mehr gesucht...
Superpraktisch bei Missionen wo man alle abknallen muss und dann die Bullen kommen vor dem Gebäude^^
Superpraktisch bei Missionen wo man alle abknallen muss und dann die Bullen kommen vor dem Gebäude^^
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
da kann man ja gleich den cheat mit demselben effekt benutzen:Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Sehr praktisch ist übrigens mit der Frau eine Beziehung einzugehen, welche gute Kontake zur Staatsanwaltschaft hat... 4 Fahndungssterne? Ach, kein Problem, Frau anrufen, Sekunden später werde ich nicht mehr gesucht...
(267)-555-0100 (wahrscheinlich ist das eh die nummer dieser schnalle

und: nein, die handynummer von degen geht anders.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
Muss ich mir jetzt doch ne Konsole zu tun, kann doch nicht so lange warten bis zur PC Ausgabe und ob Degen dann im Spiel ist, ist ja auch nicht klar.... Will doch unbedingt ein Date mit David Degen....Latteknaller hat geschrieben:und: nein, die handynummer von degen geht anders.

PS. Ist er eher zickig oder ist er angenehm?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Ha 2 froge:
1. Het öper anstatt dr Francis dr Derrick abknallt? Was würd passiere wenn ich mi füre Derrick entschiede hätt?
2. Hets öper gschafft e 2. Date mit dr Carmen z becho? Bi mir het sie nachm erste Date gsäit, ich wär ihre nit guet gnueg will ich nur mit ihre bi go Burger ässe.
Jetzt stand ich vo dr Entscheidig Deal oder Rache. Man isch das scheisse.
Die sölle mir doch sage was ich mache söll. Wenns nocher 2 verschiedeni Gschichte het, wird ich die einti nit erfahre.
Mol e Nacht drüber schlofe für was ich mi entscheid.
1. Het öper anstatt dr Francis dr Derrick abknallt? Was würd passiere wenn ich mi füre Derrick entschiede hätt?
2. Hets öper gschafft e 2. Date mit dr Carmen z becho? Bi mir het sie nachm erste Date gsäit, ich wär ihre nit guet gnueg will ich nur mit ihre bi go Burger ässe.
Jetzt stand ich vo dr Entscheidig Deal oder Rache. Man isch das scheisse.

Mol e Nacht drüber schlofe für was ich mi entscheid.
@luigi
1. i ha au das bulleschwein umglegt. isch scho okay. weiss aber nid was würd passiere wens umgekehrt wär.
2. muesch eifach immer widr mol alüte, denn kriegsch au die ind kiste...
Rache oder Deal.
Mach dr Deal git gueti Kohle. muesch am schluss e no rache nä, wirdsch den scho gseh wiso...

1. i ha au das bulleschwein umglegt. isch scho okay. weiss aber nid was würd passiere wens umgekehrt wär.
2. muesch eifach immer widr mol alüte, denn kriegsch au die ind kiste...

Rache oder Deal.
Mach dr Deal git gueti Kohle. muesch am schluss e no rache nä, wirdsch den scho gseh wiso...

[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]
Böse Schaukel
Ich ha au dr schugger abknallt. abr wenn dr derrick abknallt hättsch, denn miesstisch nur em francis alütte, wennde schugger am hals hättsch und si wäre wägBischof hat geschrieben:Habe auch das Bullenschwein abgeknallt. Die Beerdigung war ja ne geile Mission![]()

[SIGPIC][/SIGPIC]http://www.squadramia.it
1. Kasch jo au s Taxi nä. mach i au meistens e so...Luigi hat geschrieben:S isch s nöchste gsi. Schisst mi ah mit dene Fraue so wyt z fahre.
Has übrigens dure gspielt. Komische Schluss.

2. jo find au isch e bizi komische schluss, jä nu. trotzdäm isch s Game dr hammer.
GTA V söll lut grücht im 2011 use ko.

Hä äbu Angscht der Nikolai ginge dra kaputtDannemann hat geschrieben:alles het sini usswirkige in GTA. I han in abknallt. isch jo slieslich e Junky.aber mag mi nümmi genau erinnere an die Mission. ka sie wennd ihn verschonsch das er spöter nomol chund und du nomol e mission bekunsch.
![]()

Hetnu niemerd verschont?
hinterussgang gits nid. du muesch dört usse wode inne ko bisch. du dörfsch nid warte bis dbulle alli dinne sind. am beste isch du segglisch eifach durre, an de bulle verbi. wirsch vielicht e bizi agschosse aber hesch jo kugelsicheriweste. also zum ussgang seggle und lings stoht den sone jeep. denn nur no bulle abschüttle. das wars. achtung ufem gras nid zviel gas gä suscht spuelsch durre.
- SwissFox
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: Rechte Kolonne, dritter Grabstein von links. Bitte zweimal klopfen!
GameFAQs - everything you don't need to know but want to know...maradoo hat geschrieben:nene, solang i e Uzi ha bruch i kei lösigs buech...
ha mir nur gfroogt was dört drinn stoht...
"dann gehen sie 15schritte gerade aus, 2 links und dreimal schiessen!"![]()
![]()
![]()
Once a fox, always a fox - Leicester City forever!
-
- Benutzer
es git do sone mission wo de für de für dr cheffe vo dr michelle, als kontakt hesch en unter U.L. Paper, e helikopter vervolge und denn klaue muesch.
Das dräggs ding startet dr motot, will aber aifach nid abhebe, und denn wirsch vo de bulle abegschosse, was machi falsch?
thx in advance, reg mi nämlig langsam tierisch uff über dä schaiss
Das dräggs ding startet dr motot, will aber aifach nid abhebe, und denn wirsch vo de bulle abegschosse, was machi falsch?
thx in advance, reg mi nämlig langsam tierisch uff über dä schaiss

See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes.
-
- Erfahrener Benutzer
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer