(Usnahmswyys) WAYNE?!sergipe hat geschrieben:Axpo Super League (Hin 5. Rd):
Sa. 09.08.2008, 17:45, FC Basel - FC Vaduz

Nei, dr FCBPascilicious hat geschrieben:Haha gang go Vaduz go luege an däm Daag! gröhl... uuuhhhh.
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Gits gar nid.alledoofaussermutti hat geschrieben:hab das erste mal frei an dem tag und werde es tunlichst vermeiden, das haus dann zu verlassen, weil sogar der hb verseucht ist.
wie teuer ist eigentlich ein flug zh-bs?![]()
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
Gueti Idee, nimm grad no alli Motzkis vo do inne mit und mached ealledoofaussermutti hat geschrieben:bisi teuer für ein spiel.
naja. bleib ich halt drin. oder verkriech mich an parade-freie orte. kenn zum glück ein paar![]()
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Alles zahlt? Und wär mainsch het mi neue Flatscreen finanziert? GNTM het halt ainewäg rentiert, waisch!Pascilicious hat geschrieben:Aber i bi dä "Boyfriend" wo bi ihre zum Stich kunnt... hehe. DU bisch eifach dä, wo treudoof alles zahlt für sie!
Und Lüüt ihre nit immer unter dr Wuche ah, MIR sind beschäftigt...![]()
Glaub zum "nagle" wirds am weekend nit cho...die wird dänk so kaputt si vo mir scho. hehe...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Alles zahlt? Und wär mainsch het mi neue Flatscreen finanziert? GNTM het halt ainewäg rentiert, waisch!
Easy, i nagle se denn aifach am Weekend duure... ha jo unter dr Wuche eh no anderi "ztue"...![]()
Mag mi no ungärn an die grottige RTL2-Übertragig erinnere. VIVA isch cool gsi vor ca. 10 Joor. Eifach sound und d Bilder, ohni Kommentar und nix. Evtl. mol e Interview miteme DJ und dat war es.Schlafstadt hat geschrieben:Oh man duet nur RTL 2 d Loveparade übertrage?
Naja freu mi jedefalls uff d Nature One do mol en chleine vorgschmack.
http://video.google.de/videosearch?q=Na ... =&start=80![]()
Oja ha no d Live übertragig vom 97 komplett uff Video das sött mä mol Digitalisiere ha leider kei Videogrät meh.Pascilicious hat geschrieben:Mag mi no ungärn an die grottige RTL2-Übertragig erinnere. VIVA isch cool gsi vor ca. 10 Joor. Eifach sound und d Bilder, ohni Kommentar und nix. Evtl. mol e Interview miteme DJ und dat war es.
Loveparade wird jo in de nägschte Joore im Ruhrgebiet bliebe...
Weiss nümi welli Mayday es gsi isch. Tom Novy steil unterwägs als Backstage Reporter... alli halb Stund e Bricht vo ihm cho und einigi Stunde spöter, immer wie durener gsi hehe. Den goht är in irgende VIP Berich ine und trifft all sini DJ-Kollege dörte ah..."Hey alter!" .. "He hallo"... etc. drüllt sich zum Kameramaa zue und wirft ihm s Microfon entgege....so nach em Motto, är het kei bock me für VIVA Interviews z führe und isch eifach go feschte. HAHA. Kei einzigs Interview me cho....Schlafstadt hat geschrieben:Oja ha no d Live übertragig vom 97 komplett uff Video das sött mä mol Digitalisiere ha leider kei Videogrät meh.Drzue chöme no Mayday 96 usw.