Zugbillet-Frage

Der Rest...
*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

panda hat geschrieben: ich tippe mal eher darauf dass du eine wesentlich kürzere Strecke als BS-Montreux gefahren bist und auf dem Ticket eine Gültigkeit von 1 Tag aufgedruckt war...
Do kunnt mr grad e Froog in Sinn:

Was isch die logischi Begründig dodrvo:

Ich zahl e Ticket vo A nach B (z.B. 100km) und retour, Ticket isch 10 Daag gültig...
Ich zahl e Ticket vo C nach D (numme 69km) und retour, Ticket isch numme 1 Daag gültig...

WIIIIIIIEEEEESSSSSOOOOOO?! :rolleyes:

Ich zahl "Fr. X" für EIFACH und "Fr. X x 2" für RÖTUUR, d.h. ich dörf vo A nach B und widr zrugg,
WAYNE intressiert WENN ich zruggfahr?!

Solang i kai logischi, akzeptabli Antwort dodruff bikumm bliibt das für mi ABZOGGI!!!
(so à la "vilicht überlegt är sichs jo andersch und wott erscht e Daag spöter heime, denn blääächt är halt nomol..." :rolleyes :)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:
Solang i kai logischi, akzeptabli Antwort dodruff bikumm bliibt das für mi ABZOGGI!!!
die logische Erklärung ist: auf kurzen Strecken ist die Chance das kein Kondukteur kommt mittlerweile recht hoch. Je nach Linie (Stosszeit, stark frequentierter Zug) war es möglich dass man mehrere Tage mit dem selben Billett fahren könnte

Wenn man nicht sicher ist ob man am gleichen Tag zurück kommt, löst man halt sein Ticket für die Retourfahrt halt rasch am Automat oder am Schalter (Pech hat man höchstens wenn man in irgend einem Kaff auf den Zug will wo noch kein neuer Automat steht).

Oder, falls man mehrere Male die gleiche Strecke fährt, folgt man rotblaus Vorschlag mit der Mehrfahrtenkarte

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:die logische Erklärung ist: auf kurzen Strecken ist die Chance das kein Kondukteur kommt mittlerweile recht hoch. Je nach Linie (Stosszeit, stark frequentierter Zug) war es möglich dass man mehrere Tage mit dem selben Billett fahren könnte

Wenn man nicht sicher ist ob man am gleichen Tag zurück kommt, löst man halt sein Ticket für die Retourfahrt halt rasch am Automat oder am Schalter (Pech hat man höchstens wenn man in irgend einem Kaff auf den Zug will wo noch kein neuer Automat steht).

Oder, falls man mehrere Male die gleiche Strecke fährt, folgt man rotblaus Vorschlag mit der Mehrfahrtenkarte
Do fallt mr numme yy: Isch das MI Problem?! :rolleyes: ;)

Und d Gränze isch doch 80km, odr? Findi nid grad e KURZI Streggi (innerhalb vonere Stund, BS -> ZH, hets bis jetzt no jedesmol e Kondi zu mir gschafft :p )

Logisch ka me im Normalfall aifach 2 x EIFACH löse... aber im Prinzip: Zahlt isch zahlt, wenns nid kontrolliert wird, Päch gsi! :D

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: Und d Gränze isch doch 80km, odr? Findi nid grad e KURZI Streggi (innerhalb vonere Stund, BS -> ZH, hets bis jetzt no jedesmol e Kondi zu mir gschafft :p )
Ich kenne diese Strecke ziemlich gut und könnte dir Zeiten (und Orte im Zug )nennen, zu denen du zu 80% ohne Kontrolle nach Zürich und zurück kommst.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

The Dome hat geschrieben:Ich kenne diese Strecke ziemlich gut und könnte dir Zeiten (und Orte im Zug )nennen, zu denen du zu 80% ohne Kontrolle nach Zürich und zurück kommst.
Ich kenn die Streggi au rächt guet, aber i fahr denn wenni muess, und hogg dört woni wott, drum kunnt bi mir halt amme e Kondi...
und es isch mr egal, denn i lös amme e Billjee! :p

Aber ebe, ha scho mol (am Aafang woni das noonig gwüsst ha) dörfe dopplet zahle will ich BS - ZH retour nid am gliche Daag gfahre bi...
Trotz Erkläre und BittiBätti het dä ********** domols kai Erbarme gha... :mad: :rolleyes: :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

panda hat geschrieben:die logische Erklärung ist: auf kurzen Strecken ist die Chance das kein Kondukteur kommt mittlerweile recht hoch. Je nach Linie (Stosszeit, stark frequentierter Zug) war es möglich dass man mehrere Tage mit dem selben Billett fahren könnte

Oder man reist im Auto, dann stellen sich die Fragen bezüglich wann, von wo nach wo erst recht nicht. :p

nachtschein
Neuer Benutzer

Beitrag von nachtschein »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Ich kenn die Streggi au rächt guet, aber i fahr denn wenni muess, und hogg dört woni wott, drum kunnt bi mir halt amme e Kondi...
und es isch mr egal, denn i lös amme e Billjee! :p

Aber ebe, ha scho mol (am Aafang woni das noonig gwüsst ha) dörfe dopplet zahle will ich BS - ZH retour nid am gliche Daag gfahre bi...
Trotz Erkläre und BittiBätti het dä ********** domols kai Erbarme gha... :mad: :rolleyes: :D
drfür ha ich mit ere kollegin mol vo chur uf basel dörfe gratis mitfahre welli mi portmone verlore ha, ha das denn em kondukteur vor em iistiege gseit, dä het gseit är kunnt denn nochhär go personalie ufnäh und so.. denn ischer e paarmol duregloffe und kurz vor basel hettr denn gseit es sig scho ok es isch gnueg scheisse s portmone z verliere denn no e buess wär fräch

also ächt e geile siech gsi

aber s git sicher au anderi, leider

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

nachtschein hat geschrieben:drfür ha ich mit ere kollegin mol vo chur uf basel dörfe gratis mitfahre welli mi portmone verlore ha, ha das denn em kondukteur vor em iistiege gseit, dä het gseit är kunnt denn nochhär go personalie ufnäh und so.. denn ischer e paarmol duregloffe und kurz vor basel hettr denn gseit es sig scho ok es isch gnueg scheisse s portmone z verliere denn no e buess wär fräch

E Buess hätt das glaub eh nid geh, will mer jo au im Zug es Billet cha löse (usser S-Bahn usw.). Ich nimm emol a, dass mer irgend e Gebühr hätt müesse zahle, aber das weiss dr Panda sicher besser.

nachtschein
Neuer Benutzer

Beitrag von nachtschein »

The Dome hat geschrieben:E Buess hätt das glaub eh nid geh, will mer jo au im Zug es Billet cha löse (usser S-Bahn usw.). Ich nimm emol a, dass mer irgend e Gebühr hätt müesse zahle, aber das weiss dr Panda sicher besser.
jo oder halt zmindescht eso, aber gar nix hanni miesse bläche, dä het nitmol mini personalie uffgnoh!

hanni scho sehr flott gfunde :)

edit: guet durch das dasi eh e hi/retour billet glöst ha wo im portmone gsi isch hannis jo glich zahlt, aber ebbe nit dopplet für nüt ;)

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

nachtschein hat geschrieben:drfür ha ich mit ere kollegin mol vo chur uf basel dörfe gratis mitfahre welli mi portmone verlore ha, ha das denn em kondukteur vor em iistiege gseit, dä het gseit är kunnt denn nochhär go personalie ufnäh und so.. denn ischer e paarmol duregloffe und kurz vor basel hettr denn gseit es sig scho ok es isch gnueg scheisse s portmone z verliere denn no e buess wär fräch

Geile Siech! :cool:

Scho so, s git solchi und solchi, und logo mache die jo au numme ihre Job.

Aber dä Typ domols (isch dr ainzig negativi Fall woni mi ka erinnere) hätt
scho bitz meh Fingerspitzegfühl dörfe bewyyse :o

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

The Dome hat geschrieben:E Buess hätt das glaub eh nid geh, will mer jo au im Zug es Billet cha löse (usser S-Bahn usw.). Ich nimm emol a, dass mer irgend e Gebühr hätt müesse zahle, aber das weiss dr Panda sicher besser.
Zahlsch 5.- extra, isch aber nur uf Schnällzüg möglich, wo eh kontrolliert wird (was Chur-Basel sicher dr Fall isch).

In de Regio-Züg chansch kei Ticket im Zug löse, das wär jo e Freipass für alli Schwarzfahrer

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Ich war übrigens gestern am Schalter und bekam mitgeteilt, dass mein Ticket halt nicht mehr gültig ist und ich Geld in den Sand gesetzt habe.

Antworten