gruess
Versumpfte
worum hei d Italiäner fascht keini Zueschauer an Ishockey-Mätsch, d Schwiz hingege oft volli Halle und sehr gueti Stimmig?Versumpfte hat geschrieben:Was maine dir...ha vorhär grad e klaini Diskussion kha wäge Schwiiz - Italie...wäg dr Mentalität vo de Fans an de Nati Schpiel...wasch bi uns anderscht? Worum hän mir nid so viel Fans an de Nati-Match?![]()
gruess
Versumpfte![]()
stimme dir 100% zu. ich glaube aber, viele schweizer geben sich auch nicht patriotisch, weil sie angst haben, missverstanden zu werden.Gevatter Rhein hat geschrieben:Wahrschinlig weil unseri Stadie kleiner sind
Aernsthafteri These : Wohlstand vermindert "Zusammengehörigkeitsgefühl" aka Patriotismus. Dazu ist ein föderalistischer "Vielvölkerstaat" a priori mal weniger auf die ganze Nation ausgerichtet als auf die jeweils eigene Region.
Hösch Digge...sorry...das ha ych nid anegschriibe...hanis gmaint vo dr Mentalität här! Well ych main...wär triffsch scho gross amene Nati Spiel a vonere MK, Südkurve etc. ?..Bellach SO hat geschrieben:Italie Fäns händ blaui Liibli, Schwizer Roti
Italie Fäns hän e rot-wyss-grieni Fahne, Schwizer hän e wisses krüz uf rotem grund.
und jetz säg mir, dass i allwissend bi!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
alles event fussball fans!! deshalb habe sich viele wahre fussball freunde vonel presidente hat geschrieben: Was ych geil find sin d'Holländer, bi dene isch s'Stadion immer voll mit Orangies.
Stimmt i ha in Portugal folgendi Mannschafte gse Spiele (bi im Stadion gse):fma79 hat geschrieben:In Italie göhn Ultras und Aktivi Fans vo Seria A-Mannschafte praktisch nid an Länderspiel. An dr EM in Portugal han i könne beobachte, dass die einzige Ultras vor Ort vo unterklassige Mannschafte gsi sind. Dr Grossteil vom Publikum bestoht sunscht us Fuesball-Tourischte und Event-Bsuecher. Us däm Grund het Italie an Internationale Turnier meischtens schlächti bis gar kai stimmig.
erklär mir doch bitte mal, was ein typischer schweizer bünzli ist!sek. Milieu hat geschrieben: welche wirklich gehen sind typische Schweizer Bünzli
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
kani nid erkläre.....mini meinig wo ich vo verschiedene lüüt han...baslerstab hat geschrieben:erklär mir doch bitte mal, was ein typischer schweizer bünzli ist!
wenn me über ussländer härzieht, goht grad s'differenziere-geflenne loos, aber bi de schwizzer ka me jo mache.......tz tz tzsek. Milieu hat geschrieben:kani nid erkläre.....mini meinig wo ich vo verschiedene lüüt han...
armseelig, will sich nid ufdränge, zimlich konservativ, macht was mr ihm
seit, sehr gesetzes getreu, etc...isch bi jedem bitz anders...aber ebbe,
das isch e meinig vo mir persönlich....schwer z erkläre..
Hör mal auf zu pauschalisieren! ich habe schon zahlreiche nati-spiele besucht, darunter zb. auch an der EM in portugal, in einem grüppchen von gemischten nationalitäten.. also alles andere als bünzli-schweizer. aber ja.. klische allez..sek. Milieu hat geschrieben:kani nid erkläre.....mini meinig wo ich vo verschiedene lüüt han...
vorallem: HET MIEH DRMIT EMOTIONE Z ZEIGE!!!!
Und wohnhaft im tiefschte Aargau hesch vergässesek. Milieu hat geschrieben:kani nid erkläre.....mini meinig wo ich vo verschiedene lüüt han...
vorallem: HET MIEH DRMIT EMOTIONE Z ZEIGE!!!!
bisch beschränkt??CubaLibre hat geschrieben:Hör mal auf zu pauschalisieren! ich habe schon zahlreiche nati-spiele besucht, darunter zb. auch an der EM in portugal, in einem grüppchen von gemischten nationalitäten.. also alles andere als bünzli-schweizer. aber ja.. klische allez..