Liverpool offered the hand of friendship and sorrow, Juve returned it by showing their hands that held knives.

ZERO REGOLEJens1893 hat geschrieben:und der schal rechts? zero regole? was heisst das?
zu hart!! hehehehe voll geil!!!! eso öpis hani mr gwünscht!!!NKBS hat geschrieben:du wolltest wohl dieses hier posten ]http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/ ... ve_epa.jpg[/IMG]
sags nid...dräggs inselaffe....meine wäge baar t'shirts, schäl etcHennes&Mauritz hat geschrieben:find i ganz geil vo dä juve fans...hehe...
meine die inselaffe sie könne miteme sone grusige transparänt und sonere super spontane vereinschoreo alles wiederguetmache.
jetzt hoffe mr fürs rückspiel dasses chli abgoht...hehe
come on bayern !
Mit was kann man es dann wieder gutmachen? Geht das überhaupt?sek. Milieu hat geschrieben:sinds genu mini gedanke...wenn genau das mit basler fans
passiert wär und mir jetz so dört obe im block gsi wäre,
wäre alli vol duuregheit...primitivs pack etc. aber so öpis
kasch nid eifach mitere choreo und paar schäl guet mache..
die ängländer mache sichs eifach vill z eifach!!!
ich dänk nid, eifach schwiige und sich nie meh zeige! 40 Toti kame nümm guet mache, weisch wenns e Unfall gse wär, wärs öbbis anders gse...Bellach SO hat geschrieben:Mit was kann man es dann wieder gutmachen? Geht das überhaupt?
Sicher nit du Gsicht! Aber muess me immer Gwalt mit Gegegwalt vergälte?sek. Milieu hat geschrieben:mongi!!! du würdsch natürlich 40 toti fcb fans eifach so verzeihe und
wahrschindlich de liverpooler no go dr arsch küsse.....
idiot!!!
@bellach
isch nüm guet z mache!!
was für ein dummes posting.Hennes&Mauritz hat geschrieben:find i ganz geil vo dä juve fans...hehe...
meine die inselaffe sie könne miteme sone grusige transparänt und sonere super spontane vereinschoreo alles wiederguetmache.
jetzt hoffe mr fürs rückspiel dasses chli abgoht...hehe
come on bayern !
rotoloso hat geschrieben:... öbber schlachtet di Vatter (...)
gute frage. man kann die 39 seelen ja nicht zurückholen.Bellach SO hat geschrieben:Mit was kann man es dann wieder gutmachen? Geht das überhaupt?
wäre wohl das beste. Gar keine Pools im Piemont. Die Atmosphäre köchelt so langsam hoch bis nächsten MI, wenn man diesem Forum glauben mag.rotoloso hat geschrieben:ich dänk nid, eifach schwiige und sich nie meh zeige! 40 Toti kame nümm guet mache, weisch wenns e Unfall gse wär, wärs öbbis anders gse...
ich finde, man kann das so nicht vergleichen. im prinzip ist es ähnlich wie im WW2. willst du heute noch jeden deutschen töten? ich denke, es gibt heute nicht viele, die das vor 20 jahren gutheissen (falls ja, wie krank müssen die sein?).rotoloso hat geschrieben:Überleg emol guet... öbber schlachtet di Vatter und noch 20 Johr wonr unbestroft bliibe isch kunntr zu dir häy und druggtr e stück papier vor dr nase vo "Fründschaft" druff stoht... überleg doch emol.
Es gitt Lütt für dene hett Heysel dr Tod vommene Sohn, Brueder, Ehemaa, usw. bedüttet oder villicht grad mehreri. I bi absolut gege e Rache aber i verstand dass die lütt zumindescht eifach nütt wüsse wänn vo Liverpool.
man muss nicht unbedingt vergeben, aber sich aufführen wie der letzte cunt, finde ich bedenklich. schande über alle, die im rückspiel gewalt predigen und anwendenFalcão hat geschrieben:man kann die 39 seelen ja nicht zurückholen.
Aber man kann verzeihen, wenn man das will. Doch das wollen die meisten Tifosi nicht.
Über den eigenen schatten springen, und von null an wieder beginnen, das wäre die lösung. Das "offizielle" Liverpool hat den ersten schritt gemacht.
Denn sperrt ma halt au jedi Italo-Mannschaft für 1-3 Joohr.......el presidente hat geschrieben:Obwohl ychs schaad find, aber es wird wohl nid ohni Stress abgoh in Turin! Leider git's in Italie einigi vollabgfackti Ultras, ebbe leider!