Daniel Unal zum FCB!!!
Daniel Unal zum FCB!!!
Sehr schön der FCB wird seinem Namen gerecht. Unal wollten viele haben. Der FCB bekommt den 18-jährigen und bindet ihn mit einem 3-Jahresvertrag!
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Da wett ich drauf. Der hat schon NLB gespielt und dort als tragende Kraft. Der wird sicher ein paar mal U21 spielen aber eigentlich ganz klar für die erste Mannschaft. Hätte ihn aber mit einem längeren Vertrag gebunden. Aber man weiss nie welche Überlegungen sie dabei hatten...zBasel Fondue hat geschrieben:Ist Unal für die erste Mannschaft verpflichtet worden?
Unal dass ist ein Riesen Talent. Ich hoffe dass er für die erste Mannschaft verpflichtet worden ist.
So schnell wie uns die Talente weggekauft werden, ist der in einem Jahr für 10 Mio wieder weg.leroidebale hat geschrieben:Da wett ich drauf. Der hat schon NLB gespielt und dort als tragende Kraft. Der wird sicher ein paar mal U21 spielen aber eigentlich ganz klar für die erste Mannschaft. Hätte ihn aber mit einem längeren Vertrag gebunden. Aber man weiss nie welche Überlegungen sie dabei hatten...

- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
i nimm a, dass isch de recht mittelfeld-spiler mit dr perspektive und in de nächste dääg chunnt dr klasnic glich no...
die transfer vo dem summer töne wirkli alli nid schlecht, mol luege, öp si em "ruef" grecht werde.
was vor allem sehr erfreulich isch:
bi de usländer-transfers het me de name s erst mol ghört, wo dr vertrag unterschribe gsi isch, was mi doch recht positiv stimmt.
im sturm stellt sich glich d froog:
edu: wo kei goal schiesst, schüsch aber klasse isch
eren: jung, cha er scho ellei d verantwortig übernäh?
unal: no jünger... sicher ä riise talent, aber öp de wirkli als "streller"-ersatz plant isch...(?)
mustafi: wird jetzt wohrschinlich ind u21 cho, wenn dr streller widr fit isch, aber fürd zuekunft sicher au ä bericherig
national sött das eigentlich guet verhebe, aber öps fürd CL längt... i glaubs ender nid, aber egal!

die transfer vo dem summer töne wirkli alli nid schlecht, mol luege, öp si em "ruef" grecht werde.
was vor allem sehr erfreulich isch:
bi de usländer-transfers het me de name s erst mol ghört, wo dr vertrag unterschribe gsi isch, was mi doch recht positiv stimmt.
im sturm stellt sich glich d froog:
edu: wo kei goal schiesst, schüsch aber klasse isch
eren: jung, cha er scho ellei d verantwortig übernäh?
unal: no jünger... sicher ä riise talent, aber öp de wirkli als "streller"-ersatz plant isch...(?)
mustafi: wird jetzt wohrschinlich ind u21 cho, wenn dr streller widr fit isch, aber fürd zuekunft sicher au ä bericherig
national sött das eigentlich guet verhebe, aber öps fürd CL längt... i glaubs ender nid, aber egal!
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
hmm für dCL wär aber en wietere gstandene 27-jährigr Knipser näme Streller au nid schlächt gsi...aber jo isch okedge hat geschrieben:was vor allem erfreulich isch:
s git nid viel gueti schwizer stürmer (siehe nati)
und basel het jetzt mitem streller, derdiyok, mustafi und unal jetzt sicher sehr en guete job gmacht.
d hoffnige vo dr schwizer (sturm) -nati lige bi uns![]()
Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
Bi au drfür, dass me no e "fertige" Stürmer holle sötti, aber bitte nid e sone Oldie wie dr Lokvenc, wo nie schuttet, aber digg Chole kassiertedge hat geschrieben:national sött das eigentlich guet verhebe, aber öps fürd CL längt... i glaubs ender nid, aber egal!

Jedefalls freu i mi uf e huffe Jungi (spiele die denn bim CG

Härzligg Willkomme Daniel!!
Ich leide mit dem FCB, ich verliere mit dem FCB, ich gewinne mit dem FCB!!
Ich liebe es einfach ein Teil davon zu sein, koste es was es wolle!
F C BASEL - Forever
Ich liebe es einfach ein Teil davon zu sein, koste es was es wolle!
F C BASEL - Forever
wobi d schwizer nati mir (und vermuetlich no sehr vielne do inne) relativ am arsch vorbi goht.edge hat geschrieben:was vor allem erfreulich isch:
s git nid viel gueti schwizer stürmer (siehe nati)
und basel het jetzt mitem streller, derdiyok, mustafi und unal jetzt sicher sehr en guete job gmacht.
d hoffnige vo dr schwizer (sturm) -nati lige bi uns![]()

- sacramento
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer