do hani lieber ebiz e unbekanntere...aber dafür jüngere
transfergerüchte
-
Hajdin
-
Doppelchnopf
- Erfahrener Benutzer
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
vu dem hani sogar no es trikotDoppelchnopf hat geschrieben:nestor subiat![]()
ha de no recht guet in erinnerig und unserdem het er in 7 spiel 4 goal für di fcb gschosse ka
übrigens: http://www.nestor-subiat.com
B A S E L eine Nation
-
Hajdin
Also das glaubi wenigerD-Balkon hat geschrieben:bis das do inne alli kapiere, vergönn no johre.![]()
E 30 joor alte Verein wo nie Meischter und nie Cup gwunne het und e Fahrstuehlmannschaft isch.....
für franz. Verhältnis au eher e kleineri Stadt...
Dr bescht Spieler wo die hänn isch de Elmander...und dä isch jetzt au gwächslet nach England..
Gröscht Erfolg hänn sie letschtjoor ka...wo sie 3te gworde sind und ide Champ. Quali gege Liverpool verlore hänn...
Basel ka finanziell scho mit dene mithalte
finanziell wohl nicht, aber mit mehr prestige!Hajdin hat geschrieben:Also das glaubi weniger
E 30 joor alte Verein wo nie Meischter und nie Cup gwunne het und e Fahrstuehlmannschaft isch.....
für franz. Verhältnis au eher e kleineri Stadt...
Dr bescht Spieler wo die hänn isch de Elmander...und dä isch jetzt au gwächslet nach England..
Gröscht Erfolg hänn sie letschtjoor ka...wo sie 3te gworde sind und ide Champ. Quali gege Liverpool verlore hänn...
Basel ka finanziell scho mit dene mithalte![]()
-
fcbch_fcbde
- Erfahrener Benutzer
irgendöpis lauft do falsch. mir sötte uns doch eigentlich über möglichi, realistischi transfers zum fcb unterhalte und nicht do drüber ob jetzt e französischi gurketruppe mehr kohle oder mehr prestige het.
was glaubs wirklich falsch lauft sind d transferaktivitäte vo unsere spezis bim fcb. Pro 10 transfers, hani nur gfühlti zwei wo au wirklich d mannschaft verstärke und witterbringe. Und ich ha immer s gfühl das spieler kauft wärde wo mir nid brüchte well se 1. kacke sind oder 2. uf dr glieche position scho 3 anderi gurke ihr glück versueche.
ob das an dr unfähigkeit vo de spezis liegt oder am aktuelle transfermarkt und de massive priese weiss i au nid. wenn me aber mol aluegt was dr fcb z.b. für dr eren im moment verlangt isch es scho e krassi veränderig. vo 3 johr hätti e spieler wie dr eren no für e halbi million gwächselt und hüt verlangt me fascht s zwanzigfache drfür.
was glaubs wirklich falsch lauft sind d transferaktivitäte vo unsere spezis bim fcb. Pro 10 transfers, hani nur gfühlti zwei wo au wirklich d mannschaft verstärke und witterbringe. Und ich ha immer s gfühl das spieler kauft wärde wo mir nid brüchte well se 1. kacke sind oder 2. uf dr glieche position scho 3 anderi gurke ihr glück versueche.
ob das an dr unfähigkeit vo de spezis liegt oder am aktuelle transfermarkt und de massive priese weiss i au nid. wenn me aber mol aluegt was dr fcb z.b. für dr eren im moment verlangt isch es scho e krassi veränderig. vo 3 johr hätti e spieler wie dr eren no für e halbi million gwächselt und hüt verlangt me fascht s zwanzigfache drfür.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
der sass wohl öfter mit Nemtsoudis in der Steine als er auf dem Trainingsplatz wardutsh_shulz hat geschrieben:vu dem hani sogar no es trikot![]()
ha de no recht guet in erinnerig und unserdem het er in 7 spiel 4 goal für di fcb gschosse ka
übrigens: http://www.nestor-subiat.com
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Wie chunsch du uf so ä Zahl?Stanislaw hat geschrieben:spannend wär au z erfahre was mit dene ca. 35 Mio Transferihnahme passiere duet...? Finanzierig vom laufenden Betrieb?
Das Johr hän mr erscht d'Inahme vom Caicedo gha (7 Mio)!
Ussrdäm: Ja, im Moment bruche mr ä happige Teil vo dä Transferinahme zums Budget uszgliche!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Stanislaw Du sprechsch mer us em Herz.Stanislaw hat geschrieben:has eigentlich au gmeint....aber si zahlt lut eigener ussag sit johre nüd me..und findet das au no toll. wieso goht sie denn nid grad?
Nur wäge de Qualitäte hem er si secher nöd also muess es wäg de Chohle si.
Ich würd si wäg transferiere und de Abramowitsch hole
Weg mit Christian G. und zwar subito!
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- PapaMalick
- Benutzer
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer