Young Boys - FCB

Diskussionen rund um den FCB.
repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

ChosenOne hat geschrieben:isch eigentlech öpper vo hie vorhär ono ufem güsche (gurten-festival). chönt ja evtl. no zäme äs bierli oder so nä bevor me när ids stadion pilgeret.
bin dort, aber bin mir nicht sicher ob ich mir das Fussballspiel ansehen werde. Von meinen Kollegen die auf den Gurten mitkommen, möchte niemand ins Wankdorf und ich mag diese scheiss Treppen auch nicht immer wieder hochsteigen :D (ich weiss, bin ein Ausswärts-Modefahrer, nur 3 bis 4 Spiele im Jahr)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

seth hat geschrieben:ich wird sicher vorhär mit bärner go bier dringge, aber die sin alli für e fcb :p
Das sind wohl Berner die auch mal wissen wollen wie es ist einen Titel zu gewinnen ;)

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

repplyfire hat geschrieben:bin dort, aber bin mir nicht sicher ob ich mir das Fussballspiel ansehen werde. Von meinen Kollegen die auf den Gurten mitkommen, möchte niemand ins Wankdorf und ich mag diese scheiss Treppen auch nicht immer wieder hochsteigen :D (ich weiss, bin ein Ausswärts-Modefahrer, nur 3 bis 4 Spiele im Jahr)
du weisst schon das es auch eine bahn gibt? und um 22.30h wirst du sicher nicht mehr anstehen. ;)

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

seth hat geschrieben: ich wird sicher vorhär mit bärner go bier dringge, aber die sin alli für e fcb :p
bi au doppelbürger basel/bärn, en ächte "bilingue" aber weis au nid wo du die bärner gseh hesch wo für e fcb sind? bi vo mine kollege fascht verstosse worde wo n'i bim 2:0 für YB aafangs rückrundi e costanzo-parade bejublet ha.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Kawa hat geschrieben:Das sind wohl Berner die auch mal wissen wollen wie es ist ein Spiel zu gewinnen
ehm, in de letschte spiel in bärn simmer jetz nit soooo erfolgrich gsi :o :D
Ergic89 hat geschrieben:bi au doppelbürger basel/bärn, en ächte "bilingue" aber weis au nid wo du die bärner gseh hesch wo für e fcb sind? bi vo mine kollege fascht verstosse worde wo n'i bim 2:0 für YB aafangs rückrundi e costanzo-parade bejublet ha.
ich cha dir sage, wo die kasch finde, zb. im joggeli ;) es baar sin ebe au so bilingues wie du, oder s verbinded se öppis speziells mit basel, zb. schöni erfahrige, verwandti, fründe usw...

tja, muesch au nit mit gäubschwarze kollege yb-basel luege :p vor und nachhär simmer fründe, während em match luege mer sicher nit zämme und sin feinde. nach ere 5:1 niederlaag in bärn kömme denn halt ca. 15 hämischi sms vo de giele u meitschis, wo vo mir guetmüetig ignoriert wärde..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

seth hat geschrieben:ehm, in de letschte spiel in bärn simmer jetz nit soooo erfolgrich gsi

ich cha dir sage, wo die kasch finde, zb. im joggeli ;) es baar sin ebe au so bilingues wie du, oder s verbinded se öppis speziells mit basel, zb. schöni erfahrige, verwandti, fründe usw...

tja, muesch au nit mit gäubschwarze kollege yb-basel luege :p vor und nachhär simmer fründe, während em match luege mer sicher nit zämme und sin feinde. nach ere 5:1 niederlaag in bärn kömme denn halt ca. 15 hämischi sms vo de giele u meitschis, wo vo mir guetmüetig ignoriert wärde..
so söts äbe si... i schribe am coyote o gärn sms we basu verlürt... leder schribt är mir aber immer ändi saison u das närvt! :D

eja i mir pokerrundi hei mir ono zwe basler. si geili sieche solang si nid vom fcb schnurre. ;)

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ChosenOne hat geschrieben:so söts äbe si... i schribe am coyote o gärn sms we basu verlürt... leder schribt är mir aber immer ändi saison u das närvt! :D

eja i mir pokerrundi hei mir ono zwe basler. si geili sieche solang si nid vom fcb schnurre. ;)
das mach ich au so...mag euch dr triumph eh gönne, solang mir am ändi vorne sin :D

umgekehrt au. ich und 15 bärner chille im eichhouz oder im ussgang, do willsch des friedens willen eifach s thema fcb/yb vermyyde (zb. die ewigi gigi-diskussion) ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

ChosenOne hat geschrieben:so söts äbe si... i schribe am coyote o gärn sms we basu verlürt... leder schribt är mir aber immer ändi saison u das närvt! :D

Früher hast du noch Deutsch geschrieben. Schade, ist dem nicht mehr so.
give me the ball, you motherfucker!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

seth hat geschrieben:ehm, in de letschte spiel in bärn simmer jetz nit soooo erfolgrich gsi :o :D
Habs falsch geschrieben, statt "ein Spiel zu gewinnen" sollte "einen Titel zu gewinnen" stehen :D :D

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

ChosenOne hat geschrieben:du weisst schon das es auch eine bahn gibt? und um 22.30h wirst du sicher nicht mehr anstehen. ;)
Damit würde ich gegen meine eigenen Fitness-Prinzipien verstossen, welche lauten: Gehe wenn möglich zu Fuss anstatt mit dem Lift (oder hier der Bahn)

Wenn ich wirklich wollte, dann wäre es sicher kein Problem ins Wankdorf zu gelangen. Aber irgendwie habe ich keine Lust während des Open-Airs auch noch ein Fussballspiel zu besuchen.

Trotzdem könnte man auf dem Gurten gerne ein Bier zusammen trinken.

st. johann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von st. johann »

do :D
Bild

steven666
Benutzer
Beitrag von steven666 »

seth hat geschrieben: wieso ich mi z bärn zt. mues rächtfertige, das ich fcb-fan bi (trotz mim dialäggt) isch mir aber scho chli es rätsel :rolleyes:
Geht mir in Bern seit bald 10 Jahren so. Aber solange der FCB in der Tabelle vor den jungen Knaben steht, ist mir das ganz recht :rolleyes:

PS: sali zämme

Hossama
Neuer Benutzer

Beitrag von Hossama »

steven666 hat geschrieben:Geht mir in Bern seit bald 10 Jahren so. Aber solange der FCB in der Tabelle vor den jungen Knaben steht, ist mir das ganz recht :rolleyes:

du tuäsch mer Leid .... ;-)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

st. johann hat geschrieben:do :D
Bild
geil hättsch mr das bild in Gross, muess mi grad mol sueche :p isch das das Spiel wo dr Okolosi töpft hett gege uns oder vorher (Schnee irritiert mi chli)?

zu eurem Thema: ha hinter mir im C3 au 2 Berner wo syt em 01 im neue Stadion hinter mir ihri Plätz hän (und i syt denn kenn) und sgeilscht isch immer wenn sie über dBerner oder Thuner flueche uf bärndütsch :D
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Alkboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alkboy »

st. johann hat geschrieben:do :D
Bild
Das sin no Zyte gsi.
Für mi dr geilscht Uswärtsblock wo mer je gha hän in dr Schwiz!
FCB

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

steven666 hat geschrieben:Geht mir in Bern seit bald 10 Jahren so. Aber solange der FCB in der Tabelle vor den jungen Knaben steht, ist mir das ganz recht

oh, denn bini nit dr einzig wos so goht! ps. sali ;)
Domingo hat geschrieben: sgeilscht isch immer wenn sie über dBerner oder Thuner flueche uf bärndütsch :D
kenn y...mängisch luege uns denn lüt ganz verwirrt aa :D :D

schöns bild! wär das geil, wenns stadion immer no so wär...damals bini leider fascht nie usswärts an d spiel gange..

st. johann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von st. johann »

Alkboy hat geschrieben:Das sin no Zyte gsi.
Für mi dr geilscht Uswärtsblock wo mer je gha hän in dr Schwiz!
d geilschti mob wos je gä het :D

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Nicht gerade "Het's no Plätz?" aber ähnlich: Habe keinen Bock die Tix im Vorverkauf zu ergattern. Dürfte kein Problem sein, diese "on match day" vor Ort zu kaufen, oder?! (Natürlich Gästesektor.)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knecht Ruprecht28 »

Jo, das sinn no Zyte gsi... Gratis Ytritt dangg "Magic - Card" vom Bankverein... Und wenn me dinne isch, aifach de Kollege duure Haag uuse geh, bis alli dinne sinn... :D
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!

RAVENS BASEL 1995

Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!

Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir

Muttenzerkurve - mi dehai...

Alles nur für Di, FCB ...

Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

costanzo
zanni - marque - abraham - safari
huggel
carlitos - ergic - gjasula - stocker
derdiyok

rest des kaders:
crayton
morganella
ferati
hodel
gelabert
cabral
frei
chipperfield
perovic
eduardo
unal
mustafi
streller

doch... das seht definitiv nid schlecht us.

aber i wär überrascht, wenn das vo afang a klappe würd...

Sir ZZ
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sir ZZ »

edge hat geschrieben:costanzo
zanni - marque - abraham - safari
huggel
carlitos - ergic - gjasula - stocker
derdiyok

rest des kaders:
crayton
morganella
ferati
hodel
gelabert
cabral
frei
chipperfield
perovic
eduardo
unal
mustafi
streller

doch... das seht definitiv nid schlecht us.

aber i wär überrascht, wenn das vo afang a klappe würd...
dito!!!

Perovic für Stocker
Eduardo für Derdiyok
Gelabert für Gjasula

Svenson
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Svenson »

Sir ZZ hat geschrieben:dito!!!

Perovic für Stocker
Eduardo für Derdiyok
Gelabert für Gjasula
Perovic für Stocker ---- ok
Eduardo für Derdiyok----ok
Gelabert für Gjasula ---- nööö Gelabert für Huggel
So ist das Leben - mal verliert man, mal gewinnen die anderen.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Sir ZZ hat geschrieben:dito!!!

Perovic für Stocker
Eduardo für Derdiyok
Gelabert für Gjasula
Gjasula auf die Bank, Chipps aufs Feld (wie kann man nur..... ??)
Ferati anstelle des elsässischen Bulldozers in die IV
Stocki nach vorne zu Eren D.

Eine interessante Mannschaft haben wir erhalten.
Aber ich höre schon die Nörgler, falls der Saisonstart verpatzt wird wegen den vielen Neuen.

voilà!
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Falcão hat geschrieben:Eine interessante Mannschaft haben wir erhalten.
Aber ich höre schon die Nörgler, falls der Saisonstart verpatzt wird wegen den vielen Neuen.
Irgendwie kommt mir da auch ein klatzköpfiger Trainer und seine Ausreden in den Sinn...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

Falcão hat geschrieben:Gjasula auf die Bank, Chipps aufs Feld (wie kann man nur..... ??)

voilà!
het bis jetzt no kei testspiel gmacht und i weiss nid, öps em inere guete wuche längt widr top fit z si

wegem saisonstart: i gang au nid dervo us, dass das vo afang a klappt. aber me het bim costanzo gseh, wie sich das ändere cha nach es paar spil

burn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von burn »

HUGGEL gehört in die STAMM-11 :D
muTTenzerKURVE egal wo hi, FCB mir lliebe di!!

#08 HUGGEL

*Wer einen Rechtschreibefehler findet, soll in für sich behalten!

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

Falcão hat geschrieben:Gjasula auf die Bank, Chipps aufs Feld (wie kann man nur..... ??)

voilà!
Word.. wurd i au gärn gseh, Ferati näbem Abraham.. grad zwei wo könne schutte in dr IV, dr Hammer !
burn hat geschrieben:HUGGEL gehört in die STAMM-11 :D
Absolut ! Dr Beni isch mE vo dr routinierte Achse (Franco, Maestro, Beni, Ivan, Strelli), wo uns in de letschte 6-7 Mätch zem Titel gfiehrt het, mit dr wichtigschti Ma gsi.. meine Meinung. I weiss, es git villi wo do anderscht dängge..

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

09.07.2008

YB - Yverdon 0:0

YB: Bürki; Schwegler (76. Ghezal), Portillo, Zayatte, Schneider; Baykal (46. Hochstrasser); Lüscher (46. Varela), Häberli (60. Eudis), Liechti (46. Raimondi); Frimpong (46. Schneuwly), Doumbia (46. Yapi).

Bemerkungen: YB ohne Regazzoni, Doubaï, Dénervaud (alle verletzt)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Also ich find, me sött mit meh als mit nur 11 Maa spiele dörfe...sage mir mol mit 14 Maa, denn hätt me das eländi Problem mit dr Startelf nümm... :p Guet, denn hät mes halt mit 14 Maa, aber denn sind au alli scho uffem Feld wo sötte spiele:

---------------Costanzo----------------
Zanni---Abraham--Ferati---------Safari
---------Huggel---Gelabert------------
Carlitos--Ergic--Gjasula--Chippy--Stocker
-----------Eren-----Eduardo---------

;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

adomania hat geschrieben:Absolut ! Dr Beni isch mE vo dr routinierte Achse (Franco, Maestro, Beni, Ivan, Strelli), wo uns in de letschte 6-7 Mätch zem Titel gfiehrt het, mit dr wichtigschti Ma gsi.. meine Meinung. I weiss, es git villi wo do anderscht dängge..
Beni ist unbestritten, solange er solche Spiele wie die letzten vier, fünf Partien im frühling hinlegt
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Antworten