Gueti Jeans... WO??
Gueti Jeans... WO??
Wo kaufet ihr euri Jeans? Bi hüt mol in dr Stadt gseh und eifach nüt schlaus zumene aständige Pris gfunde.
Levi`s wäre halt scho super aber glichzytig halt leider au sautür.
Userdäm würd ich mir nie e Hose mit Knöpf bim Hoselade kaufe, bi defintiv e Gegner vo däm!
Ka mir öber e guete Lade in Basel oder Region (au Gränzübergriffend) empfähle?
Max. 90.- zahle pro Jeans
Userdäm würd ich mir nie e Hose mit Knöpf bim Hoselade kaufe, bi defintiv e Gegner vo däm!
-
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Pepe-Jeans; do hani vor ca. 10-15 Joor emol e paar Hose kauft und e T-Shirt drzue becho, das hani immernoPascilicious hat geschrieben:Weil am Rhein kasch nix falsch mache... sötti au unbedingt wieder goh.
Basel: Manor (Pepe Jeans), Spira, Box, dä einti kleini Lade im Joggeli näbem H&M. Sogar New Yorker het einigi gueti Jeans zur Zyt ka, bi überrascht gsi.

-
- Erfahrener Benutzer
im Blackout (Lieschtel Wasserturmplatz, Prattele Grüsse, Kaiseraugscht bim Coop Bau&Hobby) hän si im Momänt 50% uff alles, au uff Levis Jeans. No ca. 50-60 Frangge pro Levis-Jeans.Urlauber hat geschrieben:Wo kaufet ihr euri Jeans? Bi hüt mol in dr Stadt gseh und eifach nüt schlaus zumene aständige Pris gfunde.
edit: die 50%-Aktion isch sicher z'Lieschtel, bi de andere beide Läde weissis nid...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Stimmt! Bi hüt au überrascht gseh, New Yorker het wirklich super Jeans!Pascilicious hat geschrieben:Weil am Rhein kasch nix falsch mache... sötti au unbedingt wieder goh.
Basel: Manor (Pepe Jeans), Spira, Box, dä einti kleini Lade im Joggeli näbem H&M. Sogar New Yorker het einigi gueti Jeans zur Zyt ka, bi überrascht gsi.
Aber öbe leider alli mit Knöpf! Das kunnt nit in Frog
Spira mueser gar nid go, wenn ihm Levi's scho z'tür sindPascilicious hat geschrieben:Weil am Rhein kasch nix falsch mache... sötti au unbedingt wieder goh.

B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Europäer
- Erfahrener Benutzer
Bei Adriano, Anfangs Steinebachgässli.
netter Typ! Gute Bedienung!
Leider den Namen vom Shop vergessen....
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
Trend StoreEuropäer hat geschrieben:Bei Adriano, Anfangs Steinebachgässli.
Unmittelbar neben der Treppe am Kohlenberg.
Ist wirklich ein cooler Typ...viel Zeugs, das nicht in jedem zweiten Laden der Stadt erhältlich ist...nicht ganz günstig...aber die angeschriebenen Preise sind zum Teil verhandelbar...je nachdem gibt er gerne einen kleinen Rabatt!

Bis jetzt immer Rabatt beko. Glaub ab eme gwüsse Priis git er automatisch Rabatt :-)mordillo hat geschrieben:Trend Store
Unmittelbar neben der Treppe am Kohlenberg.
Ist wirklich ein cooler Typ...viel Zeugs, das nicht in jedem zweiten Laden der Stadt erhältlich ist...nicht ganz günstig...aber die angeschriebenen Preise sind zum Teil verhandelbar...je nachdem gibt er gerne einen kleinen Rabatt!![]()
(c) by Razer.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
gits dä salathe no? dert het mr friener immer alli jeans i allne grössene chöne kaufe 
alternative: jeans in südafrika kaufe, original levis für läpischi 30 franke
wenn 10 paar kaufsch hesch dr scho dä flug zahlt.
drzue no paar shirts, hemmli, pulli vo anderne marke für 20-40 franke ihkaufe.
schue für unter 80 franke (usert puma, die sind dert türer als in dä schwiez. zahlsch schnäll mol 300 franke)
chasch dr grad d ferie mitere ihkaufstour finanziere i däm land
ahjo: technischi artikel und sunnebrülle sind dert unde massiv türer und vereinzelti marke (bsp. puma), aber bi fast allne marke kriegt mrs für 5-20% vom schwiezer pries...
und zu sache JEANS: gohsch in migros, oder irgend in e andere lade. wenn dr dä schnitt gfallt luegsch ah wie guet d nöt sind. falls dängsch die hebet: KAUFE... nur goht nix über 501, ok 01507 sind au rächt geil
gits aber i dä schwiez glaub gar nid...

alternative: jeans in südafrika kaufe, original levis für läpischi 30 franke

wenn 10 paar kaufsch hesch dr scho dä flug zahlt.
drzue no paar shirts, hemmli, pulli vo anderne marke für 20-40 franke ihkaufe.
schue für unter 80 franke (usert puma, die sind dert türer als in dä schwiez. zahlsch schnäll mol 300 franke)
chasch dr grad d ferie mitere ihkaufstour finanziere i däm land

ahjo: technischi artikel und sunnebrülle sind dert unde massiv türer und vereinzelti marke (bsp. puma), aber bi fast allne marke kriegt mrs für 5-20% vom schwiezer pries...
und zu sache JEANS: gohsch in migros, oder irgend in e andere lade. wenn dr dä schnitt gfallt luegsch ah wie guet d nöt sind. falls dängsch die hebet: KAUFE... nur goht nix über 501, ok 01507 sind au rächt geil

Bier ist ein Grundnahrungsmittel