Galatasaray will offenbar die Kaufoption für Yakin nicht ziehen was bedeutet, dass Yakin wieder beim VFB landen wird.
Quelle: VFB Forum (Bild Zeitung)
Quelle: VFB Forum (Bild Zeitung)
carigool hat geschrieben:mini meinig isch är söll wieder zrugg zu basel cho! är brucht e verein wo voll hinter ihm stoht und das wär in basel e so. jetzt sage sicher vieli mir händ ä starke delgado - das sag ich au aber bimene gsunde konkuränz kampf wachse beidi zu dr beschti form! es git sicher au e gueti ufstellig wo beidi ufem fäld stoh könne!
jede het halt sini eigeni meinig! charakter isch scheisse das finde ich au aber fussballerisch het är uns diese saison lang gfehlt fine ich! aber dr delgado wird jo au immer stärke!Keano hat geschrieben:seine fussballerischen fähigkeiten sind nicht zu bestreiten- allerdings mag ich ihn nicht.
auch für die schweizer nati wird früher oder später jemand kommen, der seinen platz einnehmen wird.
fair play: ich interessiere mich für die schweizer nati so wie so nicht![]()
genau, und vo dem her fänd ichs nit guet, würd me ihm delgado wieder de hakan vor d nase setze.carigool hat geschrieben:aber dr delgado wird jo au immer stärke!
i glaub ender, de isch uf de suechi nache^mne neue goalie und isch do derbi uf de taini ufmerksam worde...carigool hat geschrieben:jo das mein i au, aber viellicht isch jo dr doll vom hsv wägem MED do gsie?![]()
![]()
Lasst ihn wo er ist, nach Basel braucht er gar nicht zu kommen. Dummheit muss nicht auch noch belohnt werden!carigool hat geschrieben:mini meinig isch är söll wieder zrugg zu basel cho! är brucht e verein wo voll hinter ihm stoht und das wär in basel e so. jetzt sage sicher vieli mir händ ä starke delgado - das sag ich au aber bimene gsunde konkuränz kampf wachse beidi zu dr beschti form! es git sicher au e gueti ufstellig wo beidi ufem fäld stoh könne!
dr "waldläufer" haggan kha nit zrugg cho. är schtartet das johr mit dr simon luder an dr doppel-mix OL WM in schtuttgart! dangg em haggan sine ortskenntnis, solle si sogar scho jetzt als favorite ghandlet wärde!bird hat geschrieben:HOLT HAKAN ZURÜCK! 100% derselben meinung! petric raus!