Vale wieder zrugg!
Vale wieder zrugg!
Lut blick.ch
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
abwarte, no nid in trockene Tüecher.Massimo hat geschrieben:Geil!
Dr Streller schiint als Sportchef bereits einiges richtig zmache...
So machts mir zumindescht dr Ahschiin.
Aber es wär e gaanz tolli Sach

d'Emociones wäre definitiv zrugg !!
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
finds jo au guet, dass dr Vale (wenns denn würglig so isch) wieder zrugg isch. Aber glaub kum dass er am afang viel wird bringe, do er doch z letzt verletzt gsi isch und sit dr Saison 15/16 nit so viel Spiel über 90Min gmacht het. In dr Kabine wird er aber sicherlich vo afang a e gwünn si, hoff uf em feld gli au
Kämpfe Basel
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="de"><p lang="de" dir="ltr">Heute: Nebeltraining! ���� Thomas <a href="https://twitter.com/hashtag/Kraft?src=h ... >#Kraft</a> ist zurück auf dem Platz, <a href="https://twitter.com/VStocker89?ref_src= ... ocker89</a> ist unterwegs, um seine sportliche Zukunft zu klären. <a href="https://twitter.com/hashtag/hahohe?src= ... #hahohe</a> <a href="https://t.co/TTpZfEA05Z">pic.twitter.co ... 05Z</a></p>— Hertha BSC (@HerthaBSC) <a href="https://twitter.com/HerthaBSC/status/95 ... %5Etfw">10. Januar 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
-
- Erfahrener Benutzer
Ych lies Dini Biiträg generell sehr gärn und bi oft au Dinere Meinig - aber e neue Fade z'eröffne, basierend uf em e Blöd-Artikel find ych jetzt doch chli... mhh, sage mr mol gwoogt und unter Dym normale Niveau.Konter hat geschrieben:Lut blick.ch

Aber falls es stimmt, nimm ych ihn natürlich gärn zrugg.

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Isch e Schundblatt jo, abr in däne Sache hän sie denn halt ebbe doch zu 99% rächtTrekbebbi hat geschrieben:Ych lies Dini Biiträg generell sehr gärn und bi oft au Dinere Meinig - aber e neue Fade z'eröffne, basierend uf em e Blöd-Artikel find ych jetzt doch chli... mhh, sage mr mol gwoogt und unter Dym normale Niveau.![]()
Aber falls es stimmt, nimm ych ihn natürlich gärn zrugg.![]()

PS: Dr FCB dörf etz abr schomol e Update gäh. S'Begriessigsvideo isch schins noni fertig.
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
Interessant dass me im Stocker bis Mitti!!!! Rückrundi wott Zyyt gäh, und andere Spieler vertüüflet, will sie ei schlächte Match gmacht hän. Und beidi sin usere Verletzig kho...
Bi allem Respäggt, ich erwart, falls är scho jetzt kunnt, dass är dr FCB vom erschte Spiel ewäg wieterbringe kha! Es isch e Profi, hösch, dä muess das au so könne, sunscht het är dr falschi Bruef gwählt...
Bi allem Respäggt, ich erwart, falls är scho jetzt kunnt, dass är dr FCB vom erschte Spiel ewäg wieterbringe kha! Es isch e Profi, hösch, dä muess das au so könne, sunscht het är dr falschi Bruef gwählt...
Ein Walter Frosch spielt nur in der A-Mannschaft oder in der Weltauswahl.
Gits numme ei User im Forum?slab hat geschrieben:Interessant dass me im Stocker bis Mitti!!!! Rückrundi wott Zyyt gäh, und andere Spieler vertüüflet, will sie ei schlächte Match gmacht hän. Und beidi sin usere Verletzig kho...
Ich gib jedem Spieler wo ussere Verletzig zrugg kunnt sicher e Viertel vonere Meisterschaft Zyt, dass är wieder bi 100% isch.
-
- Erfahrener Benutzer
Mag mi no erinnere, im Vorfäld zum Spiel gege d'Spurs hän sie die grandiosi Idee gha, quasi e "Live-Ticker" vom Nomittag us dr Stadt online z'schalte. Denn het dr Journi gmeint, er het grad dr Bobadilla mit sym Maserati gseh durch d'Stadt rase. Wenn er uf em Fäld aus so Gas git, kunnt's guet. Leider isch er aber für das Spiel gar nid spielberächtigt gsi.Konter hat geschrieben:Isch e Schundblatt jo, abr in däne Sache hän sie denn halt ebbe doch zu 99% rächt![]()

Sitze die jetzt nid alli im Flieger nach Marbella?Konter hat geschrieben:PS: Dr FCB dörf etz abr schomol e Update gäh. S'Begriessigsvideo isch schins noni fertig.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Nei, aber oft nur ei Meinig, wo alli mien akzeptiereKonter hat geschrieben:Gits numme ei User im Forum?

Är het "nur" Trainingsrüggstand und het inere guete Liga gspielt. Nit oft, aber wenn denn ganz ordligg... also worum bruucht är Zyyt? Kennt s'umfäld etc... klar goht das nit über 90 Minute, aber sobald är uf em Fäld stoht, erwart ich scho, dass me merggt, dass dr Stocker wieder do isch. Sigs als Agressivleader, technisch ebbis schöns zum luege, oder sunscht mol e geniale Pass oder so. Dass dörf meh scho erwarte.Konter hat geschrieben: Ich gib jedem Spieler wo ussere Verletzig zrugg kunnt sicher e Viertel vonere Meisterschaft Zyt, dass är wieder bi 100% isch.
Ein Walter Frosch spielt nur in der A-Mannschaft oder in der Weltauswahl.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
YB braucht ja eine Ausrede, wieso sie die Führung bereits zu Beginn der Rückrunde aufgegeben haben.Delgado hat geschrieben:Von Ballmoos hat schon alleine die Nachricht für 3 Monate umgehauen.![]()

shabba hat geschrieben:bin einmal gespannt wer den der neue trainer werden soll..wenn man(n) dem forum glauben soll wird es wohl eine mischung aus jesus u. alexander dem grossen werden..
No_IP hat geschrieben:Vielleicht werden wir vom System der Dosen überrascht sein, aber viel mehr werden die überrascht von uns sein, da wir nämlich kein System haben.
Käppelijoch hat geschrieben:Ich seh mich diese Saison betrunkener im Stadion als auch schon.
Alles umhaue, wo sich in Wäg schtellt, au mit Krücke, Gips & andere Hindernis.SubComandante hat geschrieben:Hau se alli um. Frey, Sanogo, Nef. Alli! Welcome Back, Vale! Bi uns hesch kai Dardai, sondern wieder Spass!
D'Jagd isch eröffnet, denne extasiert dr Tämpel
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
-
- Erfahrener Benutzer
Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt).

Das blibt wohl au binere Wunschliste. Im Dragovic sin Vertrag lauft glaub im Summer bi Leverkusen.Trekbebbi hat geschrieben:Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt).![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Das isch dängg mini "Vision 2021".Legände hat geschrieben:Das blibt wohl au binere Wunschliste.

Xhaka, Rakitic und Abraham hän no Vertrag bis 2021, dr Salah kunnt denn e Johr druf und dr Shaq hole mr scho im 2020. *ironieoff*
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
wie sehts mit em yann us? und dr breel?Trekbebbi hat geschrieben:Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt).![]()
![]()
wär no e geils kader:
sommer
akanji - drago - suchy
shaq - xhaka - salah
rakitic
breel - ajeti
Kämpfe Basel