Vale wieder zrugg!

Diskussionen rund um den FCB.
Konter
Erfahrener Benutzer

Vale wieder zrugg!

Beitrag von Konter »

Lut blick.ch
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Massimo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Massimo »

Geil!

Dr Streller schiint als Sportchef bereits einiges richtig zmache...
So machts mir zumindescht dr Ahschiin.
XXXXX [SIGPIC][/SIGPIC]
#10# Admir Smajic

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Massimo hat geschrieben:Geil!

Dr Streller schiint als Sportchef bereits einiges richtig zmache...
So machts mir zumindescht dr Ahschiin.
abwarte, no nid in trockene Tüecher.
Aber es wär e gaanz tolli Sach :)

d'Emociones wäre definitiv zrugg !!
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Der wichtigste fcb spieler der letzten 10 jahre. 2 facher finalissima albtraum für yb, mehrfacher cl-millionen schütze.

Welcome back vale!

Den paar wenigen pessimisten wirst du zeigen, die anderen wissen was man an dir hat!

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
FOOTBALL'S LIFE!

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

finds jo au guet, dass dr Vale (wenns denn würglig so isch) wieder zrugg isch. Aber glaub kum dass er am afang viel wird bringe, do er doch z letzt verletzt gsi isch und sit dr Saison 15/16 nit so viel Spiel über 90Min gmacht het. In dr Kabine wird er aber sicherlich vo afang a e gwünn si, hoff uf em feld gli au
Kämpfe Basel

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Es längt wenn er am 9. Mai fit gnueg isch zem gääge YB zwai Kischte mache und esoo dr Titel sichere. :p

Im Ärnscht: ych dängg au er bruuchti ewäng bis er uff em Blatz eppis bringt. Toll isch/wäär d Ruggkehr nadierlig drotzdäm.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Ich glaub är wird bereits Mitti Rüggrundi wiene Bombe ischloh!!

In Bärn zittere si scho vorem grosse Maischtertraumzerstörer :D .
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="de"><p lang="de" dir="ltr">Heute: Nebeltraining! &#55356;&#57132;&#55356;&#57131; Thomas <a href="https://twitter.com/hashtag/Kraft?src=h ... >#Kraft</a> ist zurück auf dem Platz, <a href="https://twitter.com/VStocker89?ref_src= ... ocker89</a> ist unterwegs, um seine sportliche Zukunft zu klären. <a href="https://twitter.com/hashtag/hahohe?src= ... #hahohe</a> <a href="https://t.co/TTpZfEA05Z">pic.twitter.co ... 05Z</a></p>— Hertha BSC (@HerthaBSC) <a href="https://twitter.com/HerthaBSC/status/95 ... %5Etfw">10. Januar 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Konter hat geschrieben:Lut blick.ch
Ych lies Dini Biiträg generell sehr gärn und bi oft au Dinere Meinig - aber e neue Fade z'eröffne, basierend uf em e Blöd-Artikel find ych jetzt doch chli... mhh, sage mr mol gwoogt und unter Dym normale Niveau. ;) :p

Aber falls es stimmt, nimm ych ihn natürlich gärn zrugg. :D
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Trekbebbi hat geschrieben:Ych lies Dini Biiträg generell sehr gärn und bi oft au Dinere Meinig - aber e neue Fade z'eröffne, basierend uf em e Blöd-Artikel find ych jetzt doch chli... mhh, sage mr mol gwoogt und unter Dym normale Niveau. ;) :p

Aber falls es stimmt, nimm ych ihn natürlich gärn zrugg. :D
Isch e Schundblatt jo, abr in däne Sache hän sie denn halt ebbe doch zu 99% rächt ;)

PS: Dr FCB dörf etz abr schomol e Update gäh. S'Begriessigsvideo isch schins noni fertig.

slab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von slab »

Interessant dass me im Stocker bis Mitti!!!! Rückrundi wott Zyyt gäh, und andere Spieler vertüüflet, will sie ei schlächte Match gmacht hän. Und beidi sin usere Verletzig kho...
Bi allem Respäggt, ich erwart, falls är scho jetzt kunnt, dass är dr FCB vom erschte Spiel ewäg wieterbringe kha! Es isch e Profi, hösch, dä muess das au so könne, sunscht het är dr falschi Bruef gwählt...
Ein Walter Frosch spielt nur in der A-Mannschaft oder in der Weltauswahl.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

slab hat geschrieben:Interessant dass me im Stocker bis Mitti!!!! Rückrundi wott Zyyt gäh, und andere Spieler vertüüflet, will sie ei schlächte Match gmacht hän. Und beidi sin usere Verletzig kho...
Gits numme ei User im Forum?

Ich gib jedem Spieler wo ussere Verletzig zrugg kunnt sicher e Viertel vonere Meisterschaft Zyt, dass är wieder bi 100% isch.

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Konter hat geschrieben:Isch e Schundblatt jo, abr in däne Sache hän sie denn halt ebbe doch zu 99% rächt ;)
Mag mi no erinnere, im Vorfäld zum Spiel gege d'Spurs hän sie die grandiosi Idee gha, quasi e "Live-Ticker" vom Nomittag us dr Stadt online z'schalte. Denn het dr Journi gmeint, er het grad dr Bobadilla mit sym Maserati gseh durch d'Stadt rase. Wenn er uf em Fäld aus so Gas git, kunnt's guet. Leider isch er aber für das Spiel gar nid spielberächtigt gsi. :rolleyes: Wird wohl das einte % sii.
Konter hat geschrieben:PS: Dr FCB dörf etz abr schomol e Update gäh. S'Begriessigsvideo isch schins noni fertig.
Sitze die jetzt nid alli im Flieger nach Marbella?
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

slab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von slab »

Konter hat geschrieben:Gits numme ei User im Forum?
Nei, aber oft nur ei Meinig, wo alli mien akzeptiere ;) (jetzt nit diräggt uf di bezooge)
Konter hat geschrieben: Ich gib jedem Spieler wo ussere Verletzig zrugg kunnt sicher e Viertel vonere Meisterschaft Zyt, dass är wieder bi 100% isch.
Är het "nur" Trainingsrüggstand und het inere guete Liga gspielt. Nit oft, aber wenn denn ganz ordligg... also worum bruucht är Zyyt? Kennt s'umfäld etc... klar goht das nit über 90 Minute, aber sobald är uf em Fäld stoht, erwart ich scho, dass me merggt, dass dr Stocker wieder do isch. Sigs als Agressivleader, technisch ebbis schöns zum luege, oder sunscht mol e geniale Pass oder so. Dass dörf meh scho erwarte.
Ein Walter Frosch spielt nur in der A-Mannschaft oder in der Weltauswahl.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Stocker wurde am Flughafen gesichtet. Wird wohl heute Nachmittag verkündet.

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

NaSrI hat geschrieben:Stocker wurde am Flughafen gesichtet. Wird wohl heute Nachmittag verkündet.
Gesehen in Luzern,rettet er den FCL?

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

ZUGLO hat geschrieben:Gesehen in Luzern,rettet er den FCL?
Scherzkeks :p ;)
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Auch wenn die offizielle Bestätigung des Transfers noch fehlt: mit Valentin Stocker kommt auch Spielintelligenz aufs Feld. Er sei aufs Herzlichste willkommen geheissen !

Kreuzer5
Benutzer

Beitrag von Kreuzer5 »

Heut ist ein Feiertag... Einfach genial... so vermisst... Dangge Strelli, Wicky und Co.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Hau se alli um. Frey, Sanogo, Nef. Alli! Welcome Back, Vale! Bi uns hesch kai Dardai, sondern wieder Spass!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

SubComandante hat geschrieben:Hau se alli um. Frey, Sanogo, Nef. Alli! Welcome Back, Vale! Bi uns hesch kai Dardai, sondern wieder Spass!
Von Ballmoos hat schon alleine die Nachricht für 3 Monate umgehauen. :D

zeni
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zeni »

Delgado hat geschrieben:Von Ballmoos hat schon alleine die Nachricht für 3 Monate umgehauen. :D
YB braucht ja eine Ausrede, wieso sie die Führung bereits zu Beginn der Rückrunde aufgegeben haben. :D
shabba hat geschrieben:bin einmal gespannt wer den der neue trainer werden soll..wenn man(n) dem forum glauben soll wird es wohl eine mischung aus jesus u. alexander dem grossen werden..
No_IP hat geschrieben:Vielleicht werden wir vom System der Dosen überrascht sein, aber viel mehr werden die überrascht von uns sein, da wir nämlich kein System haben.
Käppelijoch hat geschrieben:Ich seh mich diese Saison betrunkener im Stadion als auch schon.

sirpfli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sirpfli »

vale retour? jo gärn! immer in rotblau.

aber bitte gang denn no grad schnäll zem coiffeur..
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

SubComandante hat geschrieben:Hau se alli um. Frey, Sanogo, Nef. Alli! Welcome Back, Vale! Bi uns hesch kai Dardai, sondern wieder Spass!
Alles umhaue, wo sich in Wäg schtellt, au mit Krücke, Gips & andere Hindernis.
D'Jagd isch eröffnet, denne extasiert dr Tämpel

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt). :D :D

Legände
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legände »

Trekbebbi hat geschrieben:Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt). :D :D
Das blibt wohl au binere Wunschliste. Im Dragovic sin Vertrag lauft glaub im Summer bi Leverkusen.

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Legände hat geschrieben:Das blibt wohl au binere Wunschliste.
Das isch dängg mini "Vision 2021". :D
Xhaka, Rakitic und Abraham hän no Vertrag bis 2021, dr Salah kunnt denn e Johr druf und dr Shaq hole mr scho im 2020. *ironieoff*

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

Trekbebbi hat geschrieben:Das isch dängg mini "Vision 2021". :D
Xhaka, Rakitic und Abraham hän no Vertrag bis 2021, dr Salah kunnt denn e Johr druf und dr Shaq hole mr scho im 2020. *ironieoff*
mir gwünne cl ;) . wo blibt mäldig vom fcb? :D ..

Blackmore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blackmore »

Trekbebbi hat geschrieben:Das isch dängg mini "Vision 2021". :D
Sorry, ich kann deine Liste einfach nicht ernst nehmen, solange du Yann Sommer ignorierst :cool: :p

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

Trekbebbi hat geschrieben:Gueti Sach... aber jetzt isch mol guet mit Rückholaktione. Die näggste uf minere Wunschliste wäre Rakitic, Salah, G. Xhaka, Dragovic und Abraham (ych weiss, het erst grad verlängert in Frankfurt). :D :D
wie sehts mit em yann us? und dr breel?

wär no e geils kader:

sommer
akanji - drago - suchy
shaq - xhaka - salah
rakitic
breel - ajeti
Kämpfe Basel

Antworten