He do gits doch sicher es paar wo no verstärkirg us Basel schicke chönt.

von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
Find ich eigentlich au!ced hat geschrieben:Wobi d'Grundidee jo eigentlich cool isch..
wo ist denn das problem? ein stadion, das nicht mehr gebraucht wird und falls der platz mal wieder gebraucht wird, sowieso alles abgerissen wird. soll man doch was machen können da drin...Hajdin hat geschrieben:Das gits au nur ide Schwiz....
sötte gfälligscht epar Hundert Bulle mit Schlagstöck ineloh...
denn würde die Hippies schnäll abhaue
was bisch denn du füre armi kreatur?Hajdin hat geschrieben:Das gits au nur ide Schwiz....
sötte gfälligscht epar Hundert Bulle mit Schlagstöck ineloh...
denn würde die Hippies schnäll abhaue
nazi?Old Trafford hat geschrieben:Linggi Ratte?
Erschtens mol....ARMI KREATUR isch biz derb...im Forum ischs immer eifacher d Schnurre uffzmache...eulenspiegel hat geschrieben:was bisch denn du füre armi kreatur?
ich bi au nid immer glicher meinig wie die linke/alternative, aber die aktion isch in mine auge wältklass! s hardturm stoht sowiso leer, also worum nid öppis sinnvolls druss bzw. drinn mache?? und störe duets au niemerd!
d reaktion vo de cops zeigt wieder emol das nur die dümmschte zur polizeischuel zueglo wärde....
gueti logik, beurteile mr vo jetzt a d lüt weg ihrer Körperhygiene. Und so öppis wie du isch ade uniHajdin hat geschrieben: Für di sinds villicht cooli Helde...aber für mi sind das stinkendi Hippies..
weisch wieviel ich vo dene ade Uni gseh JEDE MORGE...
Tiefflieger olé.Hajdin hat geschrieben:Für di sinds villicht cooli Helde...aber für mi sind das stinkendi Hippies..
Und i ha nur agsproche...dass me in andere Länder andersch vorgoh würd gege so Besetzer...
Und d Bulle mache au nur ihre Job...wenn de Chef sait...schiesset uffd Masse denn macht me halt das...die Siecher miesse au d Familie ernähre.
Wenigstens schaffe die Lüt..ganz abgseh vode lingge
Arm bisch wohl du.Hajdin hat geschrieben:Erschtens mol....ARMI KREATUR isch biz derb...im Forum ischs immer eifacher d Schnurre uffzmache...
Armi Kreature sind ebbe genau die hardturm-Besetzer...für MI....
Für di sinds villicht cooli Helde...aber für mi sind das stinkendi Hippies..
Und i ha nur agsproche...dass me in andere Länder andersch vorgoh würd gege so Besetzer...
Und d Bulle mache au nur ihre Job...wenn de Chef sait...schiesset uffd Masse denn macht me halt das...die Siecher miesse au d Familie ernähre.
Wenigstens schaffe die Lüt..ganz abgseh vode lingge
Hinblick auf die Euro 2008 haben die Stadt Zürich und andere Austragungsorte bestehende Gesetze aufgehoben und persönliche Grundrechte eingeschränkt, damit Organisationen wie die UEFA Milliardengewinne erwirtschaften. «Brotäktschen» dagegen sind Spiele für alle und ein klares Statement gegen die Kommerzialisierung des Fussballs und immer mehr öffentlicher Räume.