u201EIch bin ausgeflippt, weil der mich während des Spiels u201ANiggeru2018 und u201ABimbou2018 genannt..

Alles über Fussball, ausser FCB.
Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

u201EIch bin ausgeflippt, weil der mich während des Spiels u201ANiggeru2018 und u201ABimbou2018 genannt..

Beitrag von Jamiroquai »

Dieses Foto ist ein Schock für den Fußball in Deutschland

Von CHRISTIAN KYNAST
Das WM-Sommermärchen gibtu2019s nur noch im Kino. Hier sehen wir Fußball-Deutschland im Herbst.

Der Fall: Punktspiel des FC Sachsen Leipzig beim VFC Plauen in der Oberliga Nordost. Leipzigs Ade Ogungbure (25) schlägt seinem Gegenspieler Andriy Zapyshnyi (34) nach Abpfiff (1:0) mit der Faust ins Gesicht.

Der Ex-Profi (Nürnberg, Cottbus) zu BILD: u201EIch bin ausgeflippt, weil der mich während des Spiels u201ANiggeru2018 und u201ABimbou2018 genannt hat, meine Familie als Affen beschimpfte. Außerdem hat er gesagt, ich soll mich zurück nach Afrika verpissen.u201C

Da verlor der Nigerianer im Team von Trainer Ede Geyer die Beherrschung.

Plauens Ukrainer Zapyshnyi behauptet: u201EIch habe nichts gesagt.u201C

Er will Ogungbure nicht anklagen: u201EWir haben doch gewonnen.u201C

Hat er möglicherweise ein schlechtes Gewissen?

Ogungbure gestern: u201EDer Schlag war ein Fehler, das darf mir nicht passieren. Aber zwei Dinge kann ich nicht akzeptieren: Wenn jemand meine Mutter beleidigt oder mich wegen meiner Hautfarbe. Wir sind doch alle gleich.u201C

Er möchte nach Frankreich oder England wechseln: u201EIch werde jede Woche bepöbelt u2013 danach kann ich die Uhr stellen. Das Ganze macht mich kaputt. Ich kann nicht mehr, ich bin am Ende.u201C

Ein Spieler flieht vor dem Rassismus, beschämend für unseren Fußball.

BILD hat DFB-Präsident Dr. Theo Zwanziger (61) mit dem Fall konfrontiert.

Zwanziger betroffen: u201EWir verurteilen jede Art von Rassismus. Aber auch Selbstjustiz können wir nicht akzeptieren. Das darf kein Spieler selbst in die Hand nehmen, sonst schaukelt sich die Situation immer weiter hoch.u201C

Auch Leipzig-Trainer Geyer sagt: u201EDer Faustschlag ist genauso wenig zu akzeptieren wie die vorangegange Beleidigung. Wir reden über eine Geldstrafe.u201C

Vom Verband haben weder Ogungbure oder Zapyshnyi etwas zu befürchten.

NOFV-Sportgerichts-Vorsitzender Wolfgang Zimutha zu BILD: u201EEs steht nichts im Bericht von Schiedsrichter Torsten Jauch.u201C

BILD meint: Ein Unding, wenn dieser Fall ohne Folgen bleibt!
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!

R.I.P. ESPENMOOS

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Jamiroquai hat geschrieben:Dieses Foto ist ein Schock für den Fußball in Deutschland
Dieses Foto wäre vielleicht noch interessant anzugucken...
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Blauderi hat geschrieben:Dieses Foto wäre vielleicht noch interessant anzugucken...
BildBild
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Isch sone neui dräcks Mode worde, dass me schwarzi Spieler afoht beschimpfe... Hoffentlig hetts Konsequänze, wobis wohl schwer wird öpis nochzwiese... :mad:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Roonaldo hat geschrieben:Isch sone neui dräcks Mode worde, dass me schwarzi Spieler afoht beschimpfe... Hoffentlig hetts Konsequänze, wobis wohl schwer wird öpis nochzwiese... :mad:
neui Mode, jojo

hetts jo wohl scho immer gäh, und übrigens, dä Rassismus goht nid immer numme in die glyychi Richtig...
CR7 Fanboy

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Jamiroquai hat geschrieben: beleidigt wegen meiner Hautfarbe.
guet gmacht digge, es git situatione, do isch sälbschtjuschtiz völlig angebracht.
d froog isch eifach , worum me sich wäg synere huutfarb losst lo beleidige. mi vatter kunnt au us ere andere kultur, was zur folg het, dass ich s ganz joor so bruun bi wie anderi, wenn sie us de ferie zruggkömme. ich bi schtolz uff myni huutfarb, ich möcht nid kriidewiss si wie anderi und deswäge ka me mi drwäg au nid beleidige, ich lach mi höchschtens kaputt und würd dr ander wäg syym eigene defizitäre usseh afo beschimpfe, das würdi aber au mache wenn mi eine hueresohn oder schwule w!xxer würd nenne.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :D :eek: :cool:
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

ScoUtd hat geschrieben:neui Mode, jojo

hetts jo wohl scho immer gäh, und übrigens, dä Rassismus goht nid immer numme in die glyychi Richtig...
willsch aber nid öpe behaupte, dass d'hüffig vo söttige vorfäll in letschter zyt e bitz ufffällig gsi isch? Das es das im Fuessball scho immer gäh hett isch mr au nid neu... :rolleyes:

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

kaiser. hat geschrieben:sälbschtjuschtiz, defizitär usseh, hueresohn, schwule, w!xxer
Kannst Du Deine Fäkalien bitte woanders entsorgen, oder willst Du dem Ruf der Secondos noch mehr Schaden zufügen :D :cool:

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

BadBlueBoy hat geschrieben:Kannst Du Deine Fäkalien bitte woanders entsorgen, oder willst Du dem Ruf der Secondos noch mehr Schaden zufügen :D :cool:
oje, bisch d nid emol fähig, dr konteggscht z erkenne, wär redet denn vo secondo, mi mueter isch ch-erin du gloon. :cool:

sölli mit öbberm diskutiere wo schwarzi als neger bezeichnet, du bisch glaub dr letscht wo e grosse laade sött schwinge, me könnt dr jo sogar fascht öbbis akriide, wenn du di vo so usdrügg nid dischtanziersch. :rolleyes:
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Roonaldo hat geschrieben:willsch aber nid öpe behaupte, dass d'hüffig vo söttige vorfäll in letschter zyt e bitz ufffällig gsi isch?
spiele vlicht do d Medie ä kleini Rolle? Isch wie mit "Usschrittige", wenns grad ä Thema isch kunnt sogar in dr Zytig wenn öpper mit emene Füürlöscher ummesprützt.

Mir eh egal, wer Trashtalk nicht aushält soll ins Synchronschwimm-Metier wechseln, da hat noch niemand getalkt....
CR7 Fanboy

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Roonaldo hat geschrieben:willsch aber nid öpe behaupte, dass d'hüffig vo söttige vorfäll in letschter zyt e bitz ufffällig gsi isch? Das es das im Fuessball scho immer gäh hett isch mr au nid neu... :rolleyes:
Los Anggebliemli, dini Sorg um dr Wältfriede in Ehre, aber wenn jede Schwizer wägge Rassediskriminierig jedesmol uff's Amt und zue de Medie würd seggle, hätt ich z.B. scho an die hunderte vo Aazeige ufgäh, was übrigens au e sehr hohe Aastieg bedüdet hätt.

Die Schwarze hän generell die gröschte Schwänz, aber die sin genau so schlapp , wenn's mol um's iistecke goht. Mini Mainig.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

kaiser. hat geschrieben:sölli mit öbberm diskutiere wo schwarzi als neger bezeichnet, du bisch glaub dr letscht wo e grosse laade sött schwinge, me könnt dr jo sogar fascht öbbis akriide, wenn du di vo so usdrügg nid dischtanziersch. :rolleyes:
wo steht geschrieben dass das N-Wort nicht gebraucht werden darf?
CR7 Fanboy

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Diggi_Eier hat geschrieben:Los Anggebliemli, dini Sorg um dr Wältfriede in Ehre, aber wenn jede Schwizer wägge Rassediskriminierig jedesmol uff's Amt und zue de Medie würd seggle, hätt ich z.B. scho an die hunderte vo Aazeige ufgäh, was übrigens au e sehr hohe Aastieg bedüdet hätt.

Die Schwarze hän generell die gröschte Schwänz, aber die sin genau so schlapp sin sie, wenn's mol um's iistecke goht. Mini Mainig.
goot nur drum, dass me sich nid muess beleidige lo und aschtand und reschpäkt ka erwarte vo syyne mitmensche, weswäge au immer, egal ob wägere grosse nase, wäg ere brülle oder e huutfarb. ich due do d huutfarb nid wöcher gwichte als e schimpfwort.

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

kaiser. hat geschrieben:oje, bisch d nid emol fähig, dr konteggscht z erkenne, wär redet denn vo secondo, mi mueter isch ch-erin du gloon. :cool:

sölli mit öbberm diskutiere wo schwarzi als neger bezeichnet, du bisch glaub dr letscht wo e grosse laade sött schwinge, me könnt dr jo sogar fascht öbbis akriide, wenn du di vo so usdrügg nid dischtanziersch. :rolleyes:
Trink erst mal einen Kaffee, bist ja erst aufgestanden und noch etwas zerzaust :)

ahja, woher kommt denn Dein Vater da Du das ganze Jahr durch eine gesunde Sommerbräune hast ?

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

ScoUtd hat geschrieben:wo steht geschrieben dass das N-Wort nicht gebraucht werden darf?
es goot drum, das sich jede mit schwrzer huutfarb beleidigt füült. do druf sött me rücksicht näh und nid, ob s vrbotte sich oder nid. du losch di jo au nid gärn als buur bezeichne von eme schwoob.

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

ScoUtd hat geschrieben:spiele vlicht do d Medie ä kleini Rolle? Isch wie mit "Usschrittige", wenns grad ä Thema isch kunnt sogar in dr Zytig wenn öpper mit emene Füürlöscher ummesprützt.

Mir eh egal, wer Trashtalk nicht aushält soll ins Synchronschwimm-Metier wechseln, da hat noch niemand getalkt....
D'Medie hän au friener scho drüber brichtet, wenn ei Spieler eme andere fadegrad eini abdruckt hett, vo däm här muess me nid unbedingt immer e bösi Medieverschwörig hinter allem seh...

Im übrige hett das Ganze in gwüsse Fäll Forme agnoh, wo witt über dr üblichi Standard-"Trashtalk" ussgöhn... Denn eifach sage "wer s'nid usshaltet söll d'Sportart wächsle" isch scho e bitz e dummi Bemerkig.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

kaiser. hat geschrieben:goot nur drum, dass me sich nid muess beleidige lo und aschtand und reschpäkt ka erwarte vo syyne mitmensche, weswäge au immer, egal ob wägere grosse nase, wäg ere brülle oder e huutfarb. ich due do d huutfarb nid wöcher gwichte als e schimpfwort.
Klar, muess ich mi nid lo beleidige loh. Aber hallo? Wägge jedem Scheiss grad usflippe?

Ich bi uffem Platz nie usfallend worde und zwar drwäge, wel ich Lüt grundsätzlich dört so behandlet ha, wie-y sälber wött behandlet wärde.

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

BadBlueBoy hat geschrieben:Trink erst mal einen Kaffee, bist ja erst aufgestanden und noch etwas zerzaust :)

ahja, woher kommt denn Dein Vater da Du das ganze Jahr durch eine gesunde Sommerbräune hast ?
nix ufgschtande, e harte uni daag hinter mir. ;)

das isch aber nid secondo alte, wi ka me das als 50% ch-er si ?! :o :p du vrschtosch, das i us anonymitätsgründ nid nöcher druff igang.

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Diggi_Eier hat geschrieben:Klar, muess ich mi nid lo beleidige loh. Aber hallo? Wägge jedem Scheiss grad usflippe?

Ich bi uffem Platz nie usfallend worde und zwar drwäge, wel ich Lüt grundsätzlich dört so behandlet ha, wie-y sälber wött behandlet wärde.
ich würd sage: du erbärmlige charakter, würd mi au aschisse, wenn i sone erbärmligi fratze het, lueg doch mol mol di riise zingge aa, shit hän dini eltere bi dr erzieg vrseit. und noch em matsch würdis mälde.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

kaiser. hat geschrieben:es goot drum, das sich jede mit schwrzer huutfarb beleidigt füült. . du losch di jo au nid gärn als buur bezeichne von eme schwoob.
1. Das Problem mit dem Wort "Neger" haben die Weissen.

2. Mir egal, Hopp Schwiz
CR7 Fanboy

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

kaiser. hat geschrieben:ich würd sage: du erbärmlige charakter, würd mi au aschisse, wenn i sone erbärmligi fratze het, lueg doch mol mol di riise zingge aa, shit hän dini eltere bi dr erzieg vrseit. und noch em matsch würdis mälde.
Du bisch eefach so'n huärä Bimbo!!!! Tschöss, eh! :D :D

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

ScoUtd hat geschrieben:1. Das Problem mit dem Wort "Neger" haben die Weissen.
mi schweschter het friener oft mit afrikaner z tue gha, ich weiss, dass sich praktisch jede a däm usdrugg gschtört het. ich weiss nid, worum me uff das empfinde nid ka rücksicht näh, wenn sich öbbe ran öbbis schtört, nimm ich rücksicht druff, will ich mi nid so wichtig nimm, scho gar nid, wenns öbber schtört.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

kaiser. hat geschrieben:mi schweschter het friener oft mit afrikaner z tue gha, ich weiss, dass sich praktisch jede a däm usdrugg gschtört het. ich weiss nid, worum me uff das empfinde nid ka rücksicht näh, wenn sich öbbe ran öbbis schtört, nimm ich rücksicht druff, will ich mi nid so wichtig nimm, scho gar nid, wenns öbber schtört.
mich stört es wenn man mich Scheiss Zürcher nennt, also nimm bitte Rücksicht...
CR7 Fanboy

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Diggi_Eier hat geschrieben:Du bisch eefach so'n huärä Bimbo!!!! Tschöss, eh! :D :D
nur wenn i ihn wär, ich bi heller als mänge süditaliäner. ;)

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Wie me sich öbberem gegenüber verhaltet, isch wichtig, nit wie men ihn bezeichnet.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

robotnik hat geschrieben:Wie me sich öbberem gegenüber verhaltet, isch wichtig, nit wie men ihn bezeichnet.
Schön wärs...
Hat glaub ich auch was damit zu tun, daß man heute keine Nischen mehr gestattet und deswegen an alles die gleichen "politisch korrekten" Maßstäbe anlegt. Außerdem lebt Deutschland von aufgeplusterten Skandalen.

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

ScoUtd hat geschrieben:mich stört es wenn man mich Scheiss Zürcher nennt, also nimm bitte Rücksicht...
Genau, neulich hat mich auch einer Scheisszürcher beschimpft, obwohl ich Rheinfelder bin. Zum Glück hatte ich ein Tempotaschentuch auf Mann ...

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

BadBlueBoy hat geschrieben:Genau, neulich hat mich auch einer Scheisszürcher beschimpft, obwohl ich Rheinfelder bin. Zum Glück hatte ich ein Tempotaschentuch auf Mann ...
du ziesch es ins lächerige, froog di , worum ? ;)

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

[quote="kaiser."]du ziesch es ins lächerige, froog di , worum ? ]

Sag Du's mir mit einer psychoanalytischen Expertise :)

Antworten