die dümmsten/dämlichsten promifrauen
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
die dümmsten/dämlichsten promifrauen
1. jessica simpson
2. desiree nick
3. nena
4. paris hilton
5. beyonce knowles (dumm isch sie eher nid, aber ihri art goht mer so uff e sagg, psudousstrahlig und nüt drhinter)
2. desiree nick
3. nena
4. paris hilton
5. beyonce knowles (dumm isch sie eher nid, aber ihri art goht mer so uff e sagg, psudousstrahlig und nüt drhinter)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
prominänti, kei provinzwöschwyberBeizensportler hat geschrieben:Angelika Zanolari
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco
falco
Wie heisst die schlampe mit de ufgsprützte dicke lippe, wo dr raab immer fertig macht?!?! Chiara irgendöppis, die isch no recht dämlich.
Die het emol bim interview abgstritte, dass sie ihre lippe ufgsprützt het, und das isch so öppis vo lächerlich gsi. Ihri lippe hän so usgseh, als hätt öpper e stund lang mit eme brett druff iigschlage. Und die tussi het damals gmeint, das würd nur so usgseh, wyl sie andersch gschminkt isch oder so.
Die het emol bim interview abgstritte, dass sie ihre lippe ufgsprützt het, und das isch so öppis vo lächerlich gsi. Ihri lippe hän so usgseh, als hätt öpper e stund lang mit eme brett druff iigschlage. Und die tussi het damals gmeint, das würd nur so usgseh, wyl sie andersch gschminkt isch oder so.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Mini Hass-Tusse Nr. 1!!!the kaiser. hat geschrieben:1. jessica simpson
2. desiree nick3. nena
4. paris hilton
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
es git eifach fraue, wome könnt drybrätsche, zumindescht gedankligDiggi_Eier hat geschrieben:Mini Hass-Tusse Nr. 1!!!
falco
falco
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
[quote="the kaiser."]es git eifach fraue, wome könnt drybrätsche, zumindescht gedanklig ]
Bi dere würd's ächt schwer wärde, mi z'beherrsche. Y lueg am morge immer Sat 1. Frühstücksfernsehen und do kunnt sie in de V.I.Ps immer widr vor. Aazooge, wie 'ne Huere, e grossi arroganti Schnurre zem drufdrampe. Die merggt aifach nid, dass alli andere sie nid wänn ha... die isch niene erwünscht, erschyynt trotzdäm und pflanzt ihri Faltetitte immr vor d'Kamera.
Bi dere würd's ächt schwer wärde, mi z'beherrsche. Y lueg am morge immer Sat 1. Frühstücksfernsehen und do kunnt sie in de V.I.Ps immer widr vor. Aazooge, wie 'ne Huere, e grossi arroganti Schnurre zem drufdrampe. Die merggt aifach nid, dass alli andere sie nid wänn ha... die isch niene erwünscht, erschyynt trotzdäm und pflanzt ihri Faltetitte immr vor d'Kamera.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
ich schließ mich euch an. Man ist die schlimm.tsakras hat geschrieben:@ kaiser & diggi eier
ich schliess mi euch do völlig a!!!
es git kai schlimmeri und me müesst jedem maa grad d'eier abschniede, wo sich dere ihri show goht go aluege!
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
OhovenMendez hat geschrieben:Wie heisst die schlampe mit de ufgsprützte dicke lippe, wo dr raab immer fertig macht?!?! Chiara irgendöppis, die isch no recht dämlich.
Die het emol bim interview abgstritte, dass sie ihre lippe ufgsprützt het, und das isch so öppis vo lächerlich gsi. Ihri lippe hän so usgseh, als hätt öpper e stund lang mit eme brett druff iigschlage. Und die tussi het damals gmeint, das würd nur so usgseh, wyl sie andersch gschminkt isch oder so.![]()

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Die Hutter
Das Merkel
Die Hutter
Das Merkel
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
Chris Climax
- Erfahrener Benutzer
- Haltestelle
- Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
wärs nötig het 
falco
falco
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
kann ich mir nicht vorstellen. geht mir auch so.Basic hat geschrieben:hmmm... ist es schlimm, dass ich 90% dieser Frauen nicht kenne![]()
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man