ändli zrugg us dere scheiss assiregion! mit mene assistadion und vor allem assilüt! (dräcks hartz4 empfänger!)
s ganze foht damit aa das mir und de kollege (friedlichi matchbsuecher zit ehh und jeh) unseri schäl gstohle wärde, ab em hals. wenn me so tief gsunke isch das me d'schäl vo de gegner muess go klaue will me sich kei eigene kah leiste...

(bezüglich gegewehr: mir sind wie gseit friedlichi artgnosse und löhn dene lieber de schal als und mit dene miese zprügle)
das wo bim iigang gloffe isch, isch menscheunwürdig und glicht eifach nümm mene fuessballspiel! e grosse dank an die wo am schluss no zündet händ und zeigt hän das de ganzi schissdrägg nüt bringt.
match:
was sich sälle schiri gleistet het, isch eifach s'hinterletschte. skandal. me muess me nit sage.
und an alle asozialen, fetten, hartz4 empfänger die meinen sie müssten in unserem forum nach geld suchen:
selten habe ich so eine asoziale region mit teilweise solch primitiven und asozialen arschgesichtern gesehen! man könnte meinen ihr seit alles inzuchtkinder!
und die wo nit deert obe gseh sind sölle eifach mol nit sage me söll kei hass uf die schalker ha! me MUESS en fascht ha. genauso wie ufe schiri!