Kollegin....

Hejo denn sie vergüdet kei Bier!
U was sölle die Smilies??
Jetzt foht dä au scho, wie's Basler-Poulet... söll dr e Persönlichkeit vrkaufe? Muesch denn abr drby blyybe, gäll?Bajass hat geschrieben: @diggi_eier: Was würdsch mache wenn de am Sunntig am Morge wurdsch in d'Stube laufe und es wäre alles Gummibärli am Chiauau tanze?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Was noch einer vom anderen Ufer?Diggi_Eier hat geschrieben:Du bist aber sensibel heuteMusst mal wieder kräftig gebürstet werden, Schätzeli-Bätzi!
hmmm ... asso ich muess scho ehrlich sage ... ähmm ... ich fühl mi extrem uff d' Sytte drängt vo euch! Ihr kömmet do eifach derhär und dränglet euch in unseri Diskussion ine. Das find ich nid schön!SCAR hat geschrieben:Easy locker, isch jo bald Bingo Zyt....![]()
, also chum mol obeabe oder schrib dine Jungs PN's
!Do gohts um Wichtigers, um Bierschänder...
Nee, jetzt steck mich nicht wieder in die falsche Schublade! Wie kann denn ein von dir ernannter GILF-Online-Wichser noch schwul sein?Lou C. Fire hat geschrieben:Was noch einer vom anderen Ufer?
Hallo, das nit das "Ich bin Gay, na und"-Forum!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Was hämmer numme falsch gmacht, as die hitigi Jugend so kei Aastand meh het.Zemdil hat geschrieben:Ich seh scho, mir müen das mit em Polit-Stammtisch verschiebe bis morn wieder Schuel isch!
Ok, Kiddies, könnet wyter vom Bier träume! Nach dr Konfirmation dörfet dir denn au ganz ellei eins bstelle in dr Beiz ...![]()
Jööööh, härzallerliebscht! Me chönnt grad meine, du vrmissisch dini Kindheit und dini Erinnerigi an dis erschte Bier kömme hoch... Y seh vo mim gaischtige Aug grad dr chli härzig Zemdil mit sinere Avatarverbeugig, unschuldig, süess und jede Daag vo sim Vatr frisch gsattlet.Zemdil hat geschrieben:Ich seh scho, mir müen das mit em Polit-Stammtisch verschiebe bis morn wieder Schuel isch!
Ok, Kiddies, könnet wyter vom Bier träume! Nach dr Konfirmation dörfet dir denn au ganz ellei eins bstelle in dr Beiz ...![]()
Zemdil war nie "härzig".Diggi_Eier hat geschrieben:Jööööh, härzallerliebscht! Me chönnt grad meine, du vrmissisch dini Kindheit und dini Erinnerigi an dis erschte Bier kömme hoch... Y seh vo mim gaischtige Aug grad dr chli härzig Zemdil mit sinere Avatarverbeugig, unschuldig, süess und jede Daag vo sim Vatr frisch gsattlet.
Ich find's guet, dass di so duesch öffne, denn mit Kiddies könne vo dinere Erfahrig nid gnue becho.
*schmützli uffe Buuch*
Das Home-Boxing het nie so richtig boomt. Dehai hesch aifach immr s'glyyche Gsicht miesse vrschloh und lukrativ isch's jo au nüm... hüt goht me als krasse Teenie mit vyyl z'wyyte Hose in's Muay Thai und mischlet denn in dr Staine für Guets Gäld dr Fritz und dr Ueli uff.Lou C. Fire hat geschrieben:Gewalt und Brutalität, ist was den Teenies noch fehlt!
hmm dorum herrscht vermuetlig au uf de Stroose so viel Gewalt, s guete alte home-boxing git aifach kum meh.
Lucy, was hesch do agrichtet???Diggi_Eier hat geschrieben:Jööööh, härzallerliebscht! Me chönnt grad meine, du vrmissisch dini Kindheit und dini Erinnerigi an dis erschte Bier kömme hoch... Y seh vo mim gaischtige Aug grad dr chli härzig Zemdil mit sinere Avatarverbeugig, unschuldig, süess und jede Daag vo sim Vatr frisch gsattlet.
Ich find's guet, dass di so duesch öffne, denn mit Kiddies könne vo dinere Erfahrig nid gnue becho.
*schmützli uffe Buuch*
Schon zu früh mit Home-Boxing angefangen? Im Wachstum könnte die verschlagene Form bleibenLou C. Fire hat geschrieben:Zemdil war nie "härzig".
Jo, dr Lucy het mer jo eh gsait, dass de Scheisse usgsehsch und do han-y mr bim zweite Vrsuech in 3D-Format grad d'Netzhut vrbrennt. Zweimol... nei, y wird mi hüete, dä glai rasierti Zemdil vor mim innere Aug z'gseh.Zemdil hat geschrieben:@ Eiermaa
hüet di in Zuekunft ärnschthaft dervor, mi vor dim geischtige Aug z' gseh!!! Dasch e guetgmeinte Tipp und dä kunnt nid zwei moll!!!!![]()
Mit 7 hett mi Vatter uffgäh bim boxe gege mi und ich ha mi Erziehig (und die vo mine Eltere und Gschwüsterti) sälber übernoh!Diggi_Eier hat geschrieben:Schon zu früh mit Home-Boxing angefangen? Im Wachstum könnte die verschlagene Form bleiben![]()
ich nehm mal an er meint den fünfjährigen Alkohol- und Drogenentzug, welcher er sieben- bis zwölfjährig in einem Heim für Schwererziehbare durchmachteDiggi_Eier hat geschrieben:Wärsch mer bös, wenn di jetzt nüd frog, was die 5 Joor aabelangt?
Di Post schreyt jo grad drnoch "chum jetzt froooog...froooog"![]()
ich au, Eiermännli, muesch Di jezz halt widder mit Dine GILF-Videos über Wasser halte...Zemdil hat geschrieben:asso guet, ich muess jetzt goh ... machet ellei wyter!
back to topic: Quäle nie ein Bier zum Scherz!
Viel Spass ...![]()
Shit!Lou C. Fire hat geschrieben:ich au, Eiermännli, muesch Di jezz halt widder mit Dine GILF-Videos über Wasser halte...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Ok, deine Kollegin ist fein raus, aber zu dem "Biergeschändeten"..:bumbui hat geschrieben:Dä vo näbe mir gstande isch hets voll breicht! S ganze Tischört voller Bier. Är het grad ame Kolleg telefoniert das dä söll nachem Match äs neus Tischört bringe, da är no i Usgang het wölle ga nochhär!