Läggerlifreak hat geschrieben:ne dachte ihr startet ein 2es... da wolte ich nicht fehlen...
ein zweites mini-turnier wird sicherlich gestartet. kann ja nicht sein das ne lusche gewinnt

was oben gemeint wird, ist ein grosses turnier....
Das mit de 6 Spiel gliechzittig isch am Afang immer so. Erst wenn 5 gwunne hesch, chansch mehr spiele. Und so wird das schrittwis erhöht. Das unterstützt d seriosität vo dere Site.Vincent Vega hat geschrieben:Inzwüsche sinns 3 Sieg, 2 Niederlage... Isch biz schad dasme nid mehr als 6 Spiel chan paralell spile ohni z zahle! (Vor allem wenn Teil Lüt so langsam ziä...).
Mi Name isch vincent-vega , ok dämfall gib i vollgas, bi aber in 2 Partie rächt guet dra, chönnt also gli klappe mit de 5 Sieg...d123 hat geschrieben:du chasch max. 12 spiil gllichziitig spiile... zuesätzlichi spiil wärde im verlaufe vo dr ziit freigschaltet....
und jo no 2 siig und denn bisch im team
wie isch übrigens din spiilername uuf gameknot
Ja, dir werd ich's zeigenkann ja nicht sein das ne lusche gewinnt
Ja klar besteht Interesse an einem zweiten Schachturnier, schliesslich bist du der Einzige gegen den ich völlig leer ausgegangen bind123 hat geschrieben:jungs... im momänt hän mir -4 pinngt... chömmed.. kämpfed.. dass mr widr im positive bereich chömme!!
ich han do grad no e chleini froog.. bestoht interässe amene zweite FC Basel Schachturnier, wo wie sletzte uuf gameknot stattfindet?
Wenn jetzt die andere 3 spiiler au no im team sin, wäre mr scho 10 spiiler, denn fählt no genau 1 spiiler, denn chönnte mr es 11er turnier starte..
do im momänt rächt viil vo uns in turnier verwickelt sin (gameknot-turnier), schlo ich mol vor, dass mr dr starttermin vom turnier dr 1. Februar isch.
greets
oooh das tönt nach rache...teutone hat geschrieben:Ja klar besteht Interesse an einem zweiten Schachturnier, schliesslich bist du der Einzige gegen den ich völlig leer ausgegangen bin![]()