buby nit trötzele...s bacheli med will sie nit!!!!!!!!!!!!! heieiei wie viel mol noShurrican hat geschrieben:wenn jemand die 10 ist und verdient dann ist
DELGADO
mp du dräckssau![]()

schön für di, ich ha die erschreckendi nochricht erscht jetzt vernoh, s'git halt no hartarbeitendi mensche uff de wält, also buby du öpper anders...gego hat geschrieben:buby nit trötzele...s bacheli med will sie nit!!!!!!!!!!!!! heieiei wie viel mol no![]()
bescheideheit zählt für mi meh als öppis z'neh wo me nid verdient het es sei denn me het im lotto gwunne... ich nimm mol a das thema mitem charakter isch au scho diskutiert worde.gego hat geschrieben: QUOTE]
... charakter nensch du das? ich nenn das feigheit und sich drucke vo de asprüch wo mer het an dä spieler!!!
denn ischer no naiver wie ich das gmeint ha...wenn er druf verzichtet und e andere het der muet das liebli znä den söll ers nä und bewise was er cha...und das nen ich charaktersärkiShurrican hat geschrieben:bescheideheit zählt für mi meh als öppis z'neh wo me nid verdient het es sei denn me het im lotto gwunne... ich nimm mol a das thema mitem charakter isch au scho diskutiert worde.
de delgado isch viellicht noni so guet oder so wiet (alter, oder wie hy) wie er möcht si, viellicht het er gmeint me müesst mehr defür leischte...
Na toll. Und wenn er den durchbruch mit der Nr. 10 diese Saison auch wieder nicht schafft oder sich wieder verletzt? Dann versucht er es danach mit der Nr. 2 oder was?MilleGB hat geschrieben:Das MP nun neu anfangen und durchstarten will finde ich super und finde es positiv wenn ein spieler unzufrieden mit sich selber ist. Er will neu anfangen und wenn er das mit der nummer 10 machen will ist mir doch das SCHEISSEGAL weil ich ja schlussendlich nicht darauf achte wer welche nummer wierum trägt sondern ob der spieler mit der nr.xx GUT spielt.
Uff die anderi sytte könnt ich sage, wieso schiggtme dä nid ändlig ewäg?joggeliwurscht hat geschrieben:aber warum kann man dieses Thema nicht einfach begraben?
wenn ich deine Rechtschreibung betrachte, frage ich mich wer hier das "Bacheli" ist, Delgado Spieler des Jahres beim FCB und du bist.....?gego hat geschrieben:und abgseh der vo dass s bacheli die nummere nit het welle... aso wenn ihr scho so afroderige händ an die nummer 10... aso numme will der med jetzt 7 spiel guet gspielt het... aber uf diestans gseh het er au nonig überzüg..
Danke, kann ich 100% unterstützen!joggeliwurscht hat geschrieben:Ob Petric jetzt die Nr 7 oder die 10 trägt, ist mir sowas von egal... Ich verstehe einfach die Leute nicht, die sich immer noch bzw jetzt wieder besonders über ihn aufregen (petric raus etc..). Man kann sich ja über seinen Charakter streiten, aber warum kann man dieses Thema nicht einfach begraben? Petric hat einen Fehler gemacht, ok. Wem nützt das anti-petric-Gehabe schlussendlich etwas? Ich denke niemandem, im Gegenteil. Und vor allem könnt ihr die Sache nicht ändern, es ist nun mal so dass er beim FCB spielt. Man sollte sich nicht über Dinge aufregen die man sowieso nicht ändern kann.
Sorry gego abr du hesch kai Ahnig. Wenn du wüsstisch wie dr Diego in Argentinie vrgötteret wird denn könntisch vrstoh dass e Spiiler wo villicht sensibel isch und syt synere Kindheit devoh träumt so wie dr Diego z'wärde nit will s'10 aanäh. Was hett är scho erreicht uss argentinischer Sicht? Hett sich in Argentinie nit würklich duuregsetzt, hett nonie für d'Nati gspiilt (sogar dr Carignano hett scho für d'Nati gspiilt! Ok, z'Argentinie hänn sy jo au 3 "Nationalmannschafte") und isch in dr Fuessballprovinz Schwyz Maischter worde.Är wird in Argentinie i.d.R. nit woorgnoh (sowie wie alli ARG Spiiler bim FCB, villicht mit Ussnaam vom Jimmy).gego hat geschrieben:s'10ni söt verliehe wärde und nid wie ne billigi strosseschlampe umegäh.
do gseht me doch wieviel me charakter en delgado gegenüber em mp het. viel spass bim 20 stutz ussgäh um nummer vom trikot vo dim superstar vo 7 uff 10 z'ändere...
QUOTE]
ok das mit em buby lömmercharakter nensch du das? ich nenn das feigheit und sich drucke vo de asprüch wo mer het an dä spieler!!!
Na also, schreibt doch einer in meinem Sinne. Evtl. doch e LEADER mit 2 dicke Nüss zwüsche de Bei?Auginho Basel hat geschrieben:Gemäss Baz Interview hat er sich ja gemeinsam mit CG dafür entschieden die 10 zu nehmen. Aus neutraler Sicht, verstehe ich es sogar noch. Die 7 hat ihm definitiv kein Glück gebracht. Die Nummer 10 verpflichtet! Wie Rotoloso sagt, die 10 ist weltweit ein Mythos. Petric will also anscheinend voll angreifen und auch die Last auf sich nehmen, die die Nr.10 mit sich bringt wenns mal weniger läuft. Dies obwohl er a) kein Spielmacher ist und b) wirklich noch nicht viel erwähnenswertes in Rotblau geleistet hat.
Diese Einstellung verdient m.E. auch ein bisschen Respekt.
Korrekt - schau'mer mal. Nit me wie fair. Es liegt an Ihm und nur an Ihm. Ebe SCHAU'MER MAL!Goldfisch hat geschrieben:Angesichts dem was Petric bis jetzt gezeigt hat ist der Grat zwischen Mut und Arroganz bzw. Überheblichkeit nur sehr schmal! Jetzt hat er sich öffentlich selber dazu verpflichtet eindeutig mehr zu leisten! Warten wird mal ab oder wie der Kaiser es zu pflegen sagt :" Schau'mer mal"!
Klar ich weiss - bisch dr Turrican.Shurrican hat geschrieben:schön für di, ich ha die erschreckendi nochricht erscht jetzt vernoh, s'git halt no hartarbeitendi mensche uff de wält, also buby du öpper anders...![]()
s'10ni söt verliehe wärde und nid wie ne billigi strosseschlampe umegäh.
do gseht me doch wieviel me charakter en delgado gegenüber em mp het. viel spass bim 20 stutz ussgäh um nummer vom trikot vo dim superstar vo 7 uff 10 z'ändere...
nach e zyytli schockverdaue...:
mp isch leischtigsgmäss wohl eine i de reihe vo de cetin güner (oder so) 10er vo dem her isch 10ni eigentlich bim fcb nid so essentiell wie bi de meischte andere clubs![]()
Wieso? Söllen ruhig dört inne stecke loh... bi überzügt es gfalltem und är schmeckt sicher no ständig dra...Fätze hat geschrieben:Faggt isch, dass dä Petritsch jetzt dr Finger muess usenäh.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.