Bürger King in der Schweiz ???
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Z Thailand bi ni glaub au no nie im KFC xi, nume ab und zue in Maegge inne zerrt worde, wenn mer Verwandti in Hat Yai sinn go bsueche, wells bi uns ebbe no keine gae hett..bumbui hat geschrieben:Das mit em KFC stimmt!
Aber MK-Restaurant sicher nid! Het viel Gmües und so!
Bi no nie im KFC in Thailand gsi! Mi Exfrau het's emol bstellt per Telefon u de händ sies Heim glieferet!

- woodpecker
- Benutzer
Also ich find in europa isch BK irgendwie besser als McD, zumindescht in spanie... in de USA bini nur eimol in e BK und denn nie meh!!! In lloret usw. scho ganz viel.
sunscht fänd ich en taco bell au no cool KFC isch nid würklich das wo ich bruch, das fettige fritierte züg isch irgendwie nid so das. die FF-chetti woni am liebschte in dr nöchi hätti wär miami subs, kennt villicht öbber wo scho in florida gsi isch, gits dört an jedem egge und het würklich super sandwich, au mit früschem brot usw. isch würklich super.
uf jedefall findi en BK e super alternative zum McD wenn me am eins am morge oder so am bahnhof schnell hunger het, aber wenns nid muess si iss ich gern au öbbis anders.
sunscht fänd ich en taco bell au no cool KFC isch nid würklich das wo ich bruch, das fettige fritierte züg isch irgendwie nid so das. die FF-chetti woni am liebschte in dr nöchi hätti wär miami subs, kennt villicht öbber wo scho in florida gsi isch, gits dört an jedem egge und het würklich super sandwich, au mit früschem brot usw. isch würklich super.
uf jedefall findi en BK e super alternative zum McD wenn me am eins am morge oder so am bahnhof schnell hunger het, aber wenns nid muess si iss ich gern au öbbis anders.
Die beschte Burger sin eh immer no die sälbergmachte Frikadelle mit allem drum und dra. Fleischwolf rulesEdberg hat geschrieben:Also die beschte Burger sind die vom "Hungry Jack" (Auschtralie)
Dört gits Burger, wo dä Name au verdiene. Dä Frass by uns isch unverdaulich... (mol abgseh vo däne Wucherpryse).

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Hungry Jack isch efach der Name vo BK in Oz, genau s glyyche Menu vo Whopper ueber XL Double Cheese und Spicy Bean Burger und wiider zrugg.Edberg hat geschrieben:Also die beschte Burger sind die vom "Hungry Jack" (Auschtralie)
Dört gits Burger, wo dä Name au verdiene. Dä Frass by uns isch unverdaulich... (mol abgseh vo däne Wucherpryse).
Abr in Auschtralie gits wirglig die geilschte Burger, waer je emol imene Roadhouse e Burger 'The lot' (=Mit schingge, spaeck, Ei, Beetroot, ziibele etc etc) druggt hett, weiss, vo was i reed.
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
- Bogenlampe
- Benutzer
- woodpecker
- Benutzer
[quote="Magoo"]Mir wäre am liebsten so ein Burgerautomat wie in Lloret ]
Wieso Spass, weisch wie geil am sächsi am morge no schnell e burger go use lo so zum ischlofe... vo dem träum ich hüt no wenn ich am morge früeh hungrig heim chum
So öbbis sötti eigentlich in jedem Selecta Automat integriert si.
Wieso Spass, weisch wie geil am sächsi am morge no schnell e burger go use lo so zum ischlofe... vo dem träum ich hüt no wenn ich am morge früeh hungrig heim chum

So öbbis sötti eigentlich in jedem Selecta Automat integriert si.

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Goofy"]Die beschte Burger sin eh immer no die sälbergmachte Frikadelle mit allem drum und dra. Fleischwolf rules ]
jawoll, Oberword! hani grad letschte Samschtig bi dr Fründin gmacht, und zwar stilächt mit altem, uffgwaichtem Brot nach Grossmueterart! *lecker* ...und wenn die nötige Zuetate richtig mischisch kasch die ganz Nacht vö...ähhhh föhne nach em Schpyyse!
jawoll, Oberword! hani grad letschte Samschtig bi dr Fründin gmacht, und zwar stilächt mit altem, uffgwaichtem Brot nach Grossmueterart! *lecker* ...und wenn die nötige Zuetate richtig mischisch kasch die ganz Nacht vö...ähhhh föhne nach em Schpyyse!

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
wie weiter oben schon geschriebenBodesurri hat geschrieben:Gits nit in Zueri bim Central e Filiale vom Subway?
in luzern und zug hat es jeweils gleich beim bahnhof eine filiale, in zürich hats 2, deren genauen standort ich leider vergessen habe...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Bogenlampe
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Der in Luzern war schon als ich zuletzt vor 1 1/2 Jahren dort war zu. Sofern der gleich neben dem McDonalds gemeint ist!dasto hat geschrieben:wie weiter oben schon geschrieben
in luzern und zug hat es jeweils gleich beim bahnhof eine filiale, in zürich hats 2, deren genauen standort ich leider vergessen habe...