Vodka.Rytschkow hat geschrieben: 28.05.2023, 23:27
faederli hat geschrieben: 28.05.2023, 22:05
Vodka.Rytschkow hat geschrieben: 28.05.2023, 21:11
Ganz genau. Ich mein wieso sin mir Fan vo dem Club? Will mr genau so Emotione erläbt hend und witter wend erlebe. Was würd dr Erfolg bringe ohni die Emotione? Also gniesset doch was ihr bekömmet, während ihr uf besseri Ziite wartet. Sust wartet ihr villicht ewigs und verpasset was ihr hättet könne ha.
Wohrschins hani scho gnueg Fanmärsch gha, als das mi das no gross emotionalisiert.
Und jo, do ischs mänggmol au nit um d WM gange.
Nur het dr Club damals d Meisterschaft no ernst gno,und nit eifach dfuff gschisse.
Hüt sin bim FCB nur no d Fans super und jo me ka so e Marsch in Yverdon, Posen oder Hagethal mache.
Nur gohts mir um dr Fuessball, anderne mehr um soziali Gruppeerlebnis, aber das isch ok.
Ich möcht das dr FCB wieder besser Fuessball spielt, Fanmärsch und Gruppekiffe interessiert mi nit.
Es goht doch nit um dr Fanmarsch, sondern die wichtige Spiel, um die fusballerische Highlights.
Alli hend Freud am Halbfinal - du hühlsch umme.
Alli hend Freud am Entscheidigsspiel gege en Erzrival - du hühlsch umme.
Erfreu di doch an dem wo bekunsch. Die Saison isch zum wegwerfe und es wird definitiv widr anderst ko. Aber anderst muess nit besser heisse. Vlt nämme mr bald d Liga widr ernscht, aber zwangswiis will mr um dr Abstieg kämpfe. Denn erinnersch di gern zrugg an die Ziite wo mr no en europäische Halbfinal bestritte hend.
Aber die Positive werde sich au denn abeme gwunnene Spiel um dr Abstieg freue, während du widr en Grund finde wirdsch zum umehühle.
So Abstiegsspiel kenn i nur zueguet, das isch nüt tolls, au wenn dr Hueber mol e Penalty ka het.
Ich hül nie umme, ich relativier nur.
Die CL isch e drittklsssigi Liga. Die het me nur gründet, damit s gtosse Geld no meh an die grosse Club ka go.
Nei, es wär kei historische Erfolg in dem Cup ins Final zko.
Verglemmi, für dr FCB wär dr 2. Platz s Wichtigste gsl, alles andere isch Micky Maus.
Das Ziel wird krachend verfehlt.
Aber super mer häns toll ka in Nizza!!!!
Den göhnt in e Club mit Animation, dört ischs au lustig.
Nei i hül nit, i erwart das unseri Spieler sich für d Clubziel isetzte, und nit nur renne wenns ins Europafenster goht.
Aber mir gohts um dr Club, nit um mi, dorum seh ich de Abwärtstrend kritisch.
Es isch nüt besser worde, so wenig Punkt hämmer in dr SL no nie ka, schint aber allne egal.
E chli wie Dortmund, mer gwünne zwar nüt, aber mer hüle zämme