Marcel Rohr

Diskussionen rund um den FCB.
PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

wikinger hat geschrieben: Chli Demut würd inzwische dä meiste FCB Fans guet tue. Vyl händ vergässe woher mir kömme und kennä d'NLB nur no vom Höre sage!
Ehrlich gesagt geht mir dieses NLB Demut gequatsche auf den Sack. Ich bin wahrscheinlich auch in etwa so alt wie du oder vermutlich sogar älter. Ich war auch an NLB spielen sicher nicht an allen wie ich jetzt auch nicht an allen Spielen bin aber es gibt auch noch andere Dinge im Leben. Die Zeiten ändern sich eben. Vielleicht stehen wir eines Tages nicht mehr ganz oben. Da geht die Welt auch nicht unter. Wieso man deswegen nun demütig sein sollte erschliesst sich mir nicht.
Aber wahrscheinlich bin ich auch der falsche Ansprechpartner :D ;)

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

wikinger hat geschrieben:offesichtliche Tatsache und klubinterne Problem... Sorry, do kunnt mir s'Kotze. Im Verglich zu andere Clubs händ mir definitiv sehr chlini Problem! Das isch Jommere uff höchstem Niveau.

Wätuntergangsstimmig. Klar isch nid ganz alles ok, aber das isch es NIE.

I persönlich bi froh isch endlich mol fertig mit "Wohlfühloase FCB"!!!

Chli Demut würd inzwische dä meiste FCB Fans guet tue. Vyl händ vergässe woher mir kömme und kennä d'NLB nur no vom Höre sage!
Du hesch mit dim Kommentar nid unrecht, aber ich find so Argument wie „wohär mir kömme“ etc. griffe je länger je mehr nüm. Dr FCB het sich über die letschte 15 Johr es Fundament ufbaut (sowohl finanziell als au strukturell) wo e NLB gar nüm zueloht. Z.B. e Klub wie Chelsea isch vorem Abramowich johrelang e Mittelfeldklub gsi wo ab und zue emol europ. het dörfe spiele, heisst das Chelsea muess sich immer no an dene Resultat orientiere?

Au ich ha die „schlechte Zyte“ no miterlebt, au ich erinnere mich mängmol mit Schaudere an Match wie gege Carouge uswärts (mängmol aber au an die schöne Zyte wie dr Ufstieg :D ). Die erfolgriichi Zyt gniess ich jetzt eifach, will irgendwenn (es kha imene Johr oder erscht in 30 Johr si) wärde d Zyte wieder schlechter.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Wer oder was ist eigentlich ein "Marcelrohr"? Und weshalb hat sowas einen eigenen Thread im FC Basel Teil des FCB Forums?
Bin ja mal gespannt auf die Themen der Winterpause wenn jetzt schon der/die/das Marcelrohr soviel Aufmerksamkeit bekommt.
Cheerie, how up, do Clown.

wikinger
Erfahrener Benutzer
Beitrag von wikinger »

Ebbe... gniesse und nid immer und überall sache welle finde wo agäblich falsch laufe.
jag älskar gnaget!!!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

BaseI_Ost hat geschrieben:Schlimm, ächt schlimm wies gwüssi Lüt nid wänn seh..
Darf ich Dich selber einmal zitieren...
BaseI_Ost hat geschrieben:Lol, geilschti Satz ever! Wär dreit do inne alles so wies em in si Wältbild passt? Trifft jo wohl sowas vo uff di zue. :o
Oh mann..

Antworten