100 Punkte!aguero hat geschrieben:hauptsach du bisch keins...
04. April 2013: EL 1/4-Finale Tottenham Hotspurs - FC Basel
-
- Erfahrener Benutzer
Such dir ein hostel, kostet nicht so viel und für städtetrip mehr als genügend. Zudem gilt es zu überlegen, ob es ein angebot mit frühstück braucht..cantona hat geschrieben:Ich empfehle dir was auf ebookers.ch zu suchen. Da findest du zentrales Top Hotel für 80.- p.P. in einem Doppelzimmer.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Saged mol, wie sichr isch das eigetligg, as die beide Spil genau in däre Konschtellation gschpilt wärde? (I mein am 4. in London, 11. in Basel, jewiils 21:05/20:05 Ortsziit)
Chelsea het am gliiche Daag um di gliich Ziit s'Heimspil gege Kazan - i weiss as so Spil oft abtuscht wärde, abr i weiss nit ob das Pflicht isch odr nur vo dr Stadt/de Verein/em Landesvrband gwünscht wärde kah?
Chelsea het am gliiche Daag um di gliich Ziit s'Heimspil gege Kazan - i weiss as so Spil oft abtuscht wärde, abr i weiss nit ob das Pflicht isch odr nur vo dr Stadt/de Verein/em Landesvrband gwünscht wärde kah?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Dasch mr dängg au klar, abr das isch PL.
D'UEFA het ganz anderi Reglemänt. magsch di erinnere an letscht Joor? do sin d'Spil vo City & United vrschobe worde wäge däm.
Und i mag mi erinnere as dr eint Pflockt vo Fahrer bim letschte Bsuech in London effektiv and White Hart Lane gfahre isch und d'Insasse das relativ spot gmerggt hen...

D'UEFA het ganz anderi Reglemänt. magsch di erinnere an letscht Joor? do sin d'Spil vo City & United vrschobe worde wäge däm.
Und i mag mi erinnere as dr eint Pflockt vo Fahrer bim letschte Bsuech in London effektiv and White Hart Lane gfahre isch und d'Insasse das relativ spot gmerggt hen...

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Dä isch de bescht 
Mitch82:
Woah, perfect. Especially for me as Swissman and Basel-Hater They are not in a good form like the last few years, they'll have some suspended players too. Easiest remaining team, will come over to the Lane for 1st leg to see how we crash them.
Dr gfruschteti Mitch82 ^^

Mitch82:
Woah, perfect. Especially for me as Swissman and Basel-Hater They are not in a good form like the last few years, they'll have some suspended players too. Easiest remaining team, will come over to the Lane for 1st leg to see how we crash them.
Dr gfruschteti Mitch82 ^^
[CENTER]____________________
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Infos zum Vorverkauf: http://www.fcb.ch/news/show/byItemID/-/-/29862/26/7/7
Sehr faire Preise. Danke FCB!
Sehr faire Preise. Danke FCB!
-
- Erfahrener Benutzer
Wundert's Di wirklich...es isch wieder emol "In"-Zyt rund um e FCBHajdin hat geschrieben:sindr alli am absprütze oder wie?
chömmet mol chli abe. Sinders alli wie Fraue bimene Schlussverkauf...
wo hets tickets? wo sind die beschte Hotels? wie chunnt me am beschte nach London? Was sölli an Match azieh? Wo sind gueti Pubs?
![]()

@Voyager: Berne, Basle where's the fxxxing different!?
(...dene Inselaffe mol zeige wo de Hammer hängt in de Schwiiz! De arroganti Ängländer het mi au uffgregt :mad

Alles für BS
-
- Erfahrener Benutzer
Ging mir nur um den Hinweis auf den Vorverkauf und die Preispolitik. Vorverkauf ist ja eh für uns JK-Inhaber und da haben wir 2 Wochen Zeit für den Bezug. Also easy...Hajdin hat geschrieben:sindr alli am absprütze oder wie?
chömmet mol chli abe. Sinders alli wie Fraue bimene Schlussverkauf...
wo hets tickets? wo sind die beschte Hotels? wie chunnt me am beschte nach London? Was sölli an Match azieh? Wo sind gueti Pubs?
![]()
http://s13.zetaboards.com/SixosixPartDe ... 7031861/3/
I hope the play on a real pitch? Not like YBB?
haha..
I hope the play on a real pitch? Not like YBB?
haha..

Mittlerwile läbe rächt viel Englänger in der Region Basel.. (International School etc.. / Novartis, Roche...)Balotelli hat geschrieben:Was für e Arachloch, e Penalty an kopf hesch verdient.
Spurs Forum
Perfect draw. I will be there on 11th April, live 10 minutes away from the stadium in basel :*
do wird scho de einti oder anderi Fan debi si... und für de isch es e "perfect draw".. er ka sinni lieblingsmannschaft vor ort verfolge..

-
- Erfahrener Benutzer
I verstands nit. Do insind Einigi dr Meinig, dass das es machbar los isch und mir e Chance hän. Obwohl Tottenham dr klar Favorite isch - us minere Sicht no mehr als Zenit. Und trotzdäm finde d Lüt do in d Ängländer arrogant, will die sage mir siege e Traumlos oder "a perfect draw". Wär ich Tottenham Fan wär i au überzügt, dass mr witer kömme. Also Ball flach halte!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Seh ich auch so. Alle gegnerischen Fans haben sich wohl Basel gewünscht, weil sie dort die Chancen für ein Weiterkommen am grössten sehen. Das kann man denen auch nicht wirklich übel nehmen. Die anderen verbliebenen Mannschaften haben europaweit gesehen wohl die grösseren Namen oder einen stärkeren Ruf. Aus meiner Sicht ist gerade die Tatsache, dass Basel nach wie vor unterschätzt wird, ein kleiner Vorteil. Einige der gegnerischen Spieler gehen nicht mit der gleichen Konzentration zur Sache, wie wenn der Gegner Barcelona oder Manchester United heissen würde.Blutengel hat geschrieben:I verstands nit. Do insind Einigi dr Meinig, dass das es machbar los isch und mir e Chance hän. Obwohl Tottenham dr klar Favorite isch - us minere Sicht no mehr als Zenit. Und trotzdäm finde d Lüt do in d Ängländer arrogant, will die sage mir siege e Traumlos oder "a perfect draw". Wär ich Tottenham Fan wär i au überzügt, dass mr witer kömme. Also Ball flach halte!
aber au umgekehrt. Freu mi de FCB z London z seh ohni wyt z reise.aguero hat geschrieben:Mittlerwile läbe rächt viel Englänger in der Region Basel.. (International School etc.. / Novartis, Roche...)
do wird scho de einti oder anderi Fan debi si... und für de isch es e "perfect draw".. er ka sinni lieblingsmannschaft vor ort verfolge..![]()

Logisch, dass sich die Fans des Gegners freuen, gegen Kanonenfutter aus der Schweiz spielen zu dürfen. Tottenham Hotspur London wird Endstation für den FCB sein, die werden sich genügend anstrengen im Gegensatz zu den osteuropäischen Loser-Teams. Daher wären Rubin Kasan und Fenerbahçe Istanbul diejenigen Gegner gewesen, gegen die der FCB am ehesten die Halbfinal-Quali geschafft hätte. Nur beim Erstgenannten wären wieder 15'000 FCB-Fans, die nun gegen Tottenham Hotspur London kommen werden, zuhause geblieben, und gegen die Türken hätten die Türken das Joggeli gefüllt. Somit macht der FCB ein Geschäft, dafür scheidet man aus.stargate hat geschrieben:Im Forum vo Tottenham freue sie sich, dass sie uf uns kömme. Natürlich nur, will sie glaube, sie händ e liechts Spiel.