Asmodeus hat geschrieben:Ach der Bub ist Sportler? Ich dachte er wäre irgendein Cervelat-Promi. SCH-SCH-Werbung. Man kann ihn treffen wenn man Cola, Bell-Würschtli, Ice Tea oder Damenbinden kauft. Nebenbei moderiert er noch bei Joiz und hält seine Fresse für sonstigen Scheiss in die Kamera.
Weniger Zeit für Werbung und mehr Zeit fürs Training aufbringen dann klappts vielleicht auch mal mit dem Stammplatz
Nicht dass ich ihm seine Klasse, sein Potential oder seine Dienste für Basel absprechen wollen würde, aber ich habe das Gefühl, dass der Wechsel zu Bayern ihm fussballerisch geschadet hat.
Ich glaub nit, dass dr Shaqiri sportlich abbaut het sit däm är uns verloh het. Hesch schomol gluegt wär intärn Konkurränz vo ihm isch. Do isches eifach logisch, dasser noni volli Stammkraft isch bi Bayern. Dass me das jetzt uf sini Näbebeschäftigunge abschiebt isch eifach nur lächerlich.
Alli bekannte Sportler wo d Möglichkiet dezue hän sich näbenem Sport zvermarkte mache das. Dr Federer macht Wärbig für Wilson, Nike, Rolex, CS, Gillette, Jura, Netjets, Lindt, Mercedes und Swiss. Näbebi hetter anschinend no gnueg Zit zum Tennis spiele gfunde, so dasser sit übereme Joorzähnt mit de beste vo dr Wält Tennis spielt. Komischerwis het bi ihm no niemerts reklamiert är soll sich mol gfälligst e neue Beroter sueche, weller zviel Wärbescheiss macht, und är soll sich mol gfälligst uffe Sport konzentriere.