D Kurve
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
naja, man will jetzt nicht frauenfeindlich werden. kenne sehr viele frauen die auch sehr gut mitmachen.12Basler hat geschrieben:Wenn so in dr kurve umelueg merki das es immer wie mehr fraue (meidli) aber au ufgstylti möchtegärn type ume stönd um den in dr schuel gross zverzelle wie cool si sind aber werend em matcg kei ton use bringe![]()
Z'Basel an mym Rhy
Z'Basel an mym Rhy
Z'Basel an mym Rhy
Wie immer gibt es es Ausnahmen.12Basler hat geschrieben:Wenn so in dr kurve umelueg merki das es immer wie mehr fraue (meidli) aber au ufgstylti möchtegärn type ume stönd um den in dr schuel gross zverzelle wie cool si sind aber werend em matcg kei ton use bringe![]()
So sind wir eine Gruppe, in der wir immer 4-6 Frauen habe, die sich genau so wie wir die Seele aus dem Leib schreien, genau so abgehen wie wir.
Da können ein paar Typen sie gerne als Vorbild nehmen.
Deswegen bin ich sicher nicht gegen Frauenfreie Kurven.
Da gibt es andere die man hinaus schicken soll.
-
- Erfahrener Benutzer
aaalte, gege dr erzfeind. i mein drmit nid emol d luutstärki vom gsang, es sind mehr d begleiterschiinige wo gest völlig gfehlt hän. hättisch scho nur e viertelstund vor apfiff in d kurve könne goh und wärsch easy no uf di stammplatz ko. au dr räst vom stadion isch no halb leer gsi. kei füür vorhande, nüt, kei nervosität. i ha no nie so ebbis erläbt gege dr fcz in de letschte joor. d mannschaft isch schlussändlig eifach s spiegelbild wo de räng gsi.Asselerade hat geschrieben: stimmig isch nid soo schlächt gsi...
Gueti Feststellig! Wobie ich mi grad froog,was wohl die meischte Lüüd würde entscheide,wenn meh sie frooge würd, ob d'Mannschaft im Stadion isch zum d'Lüüd z'unterhalte, oder ob d'Lüüd im Stadion sin zum d'Mannschaft z'unterstütze!?!radiobemba hat geschrieben:aaalte, gege dr erzfeind. i mein drmit nid emol d luutstärki vom gsang, es sind mehr d begleiterschiinige wo gest völlig gfehlt hän. hättisch scho nur e viertelstund vor apfiff in d kurve könne goh und wärsch easy no uf di stammplatz ko. au dr räst vom stadion isch no halb leer gsi. kei füür vorhande, nüt, kei nervosität. i ha no nie so ebbis erläbt gege dr fcz in de letschte joor. d mannschaft isch schlussändlig eifach s spiegelbild wo de räng gsi.

PS das mit de Fraue kah ich bestätige, ich kenn vieli no vo de alte Joggeli Zyte. Sie sin mittlerwiile Müettere und voll seriös, aber in dene 90Min im Stadion könne sie de ganzi Alltagsstress vergässe und usseschreie...find i mega

Alles für BS
-
- Erfahrener Benutzer
Es muess jede sälber wüsse was sini Motivation isch zum ins Stadion z goh. I dängg do trennt sich denn ebe dr Fan vom Zueschauer, was jo au dr Assel agsproche het.Laufi hat geschrieben:Gueti Feststellig! Wobie ich mi grad froog,was wohl die meischte Lüüd würde entscheide,wenn meh sie frooge würd, ob d'Mannschaft im Stadion isch zum d'Lüüd z'unterhalte, oder ob d'Lüüd im Stadion sin zum d'Mannschaft z'unterstütze!?!![]()
I glaub au,dass dohdrinn de springendi Punkt liegt! Manchi gönn mit ere erwartigshaltig ins Stadion,dass sie Yhtritt zahlt hän und dorum au e "Recht" uff Unterhaltig hän und manchi gönn ins Stadion zum mit em FCB mitz'fiebere,ahz'triebe und sich effektiv mit de Mannschaft bzw. mit em Verein identifiziere!!radiobemba hat geschrieben:Es muess jede sälber wüsse was sini Motivation isch zum ins Stadion z goh. I dängg do trennt sich denn ebe dr Fan vom Zueschauer, was jo au dr Assel agsproche het.
Ich find beidi Gründ sin uff ihri Art legitim und z'akzeptiere...was ich jedoch überhaupt nid ab kah sin Type wo sage: "Mir hän d'Meisterschaft g'wunne, mir hän ManU usseg'haue, mir sin Cupsieger", aber denn im Misserfolg sage: "De FCB spielt scheisse, die könne jo nüd! Die spiele eifach nur no Kacke"!!
Das goht mir so elendig uff e Sack, so falschi Mensche

Alles für BS
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Mit der Kurve ists wie mit dem Team: man wird erfolgsgesättigt. Vor ein paar Jahren war noch super Stimmung im UI-Cup, heute ist es ein normales Spiel ohne besondere Stimmung in der CL-Quali. Aber das gilt nicht nur für die Kurve, sondern vorallem für den Rest. Ohne die Kurve wäre der FCB nichts, vorallem auswärts. Aber die jungen in der Kurve sind in einer erfolgsverwöhnte Zeit reingekommen, sie wissen nicht mehr was es heisst gegen Aarau, Servette etc. miserabel zu verlieren und das Team trotzdem fighten zu sehen.
Die Kurven in München oder Barcelona sind bereits seit Jahren in dieselbe Richtung gewandert, deshalb herrscht so gute Stimmung dort
Leidenschaft heisst dass man leiden muss, und das hat man als FCB die letzten Jahren wahrlich nicht so viel müssen wie früher. Das ändert halt auch die Kultur in der Kurve...
Die Kurven in München oder Barcelona sind bereits seit Jahren in dieselbe Richtung gewandert, deshalb herrscht so gute Stimmung dort

Leidenschaft heisst dass man leiden muss, und das hat man als FCB die letzten Jahren wahrlich nicht so viel müssen wie früher. Das ändert halt auch die Kultur in der Kurve...
Blick vom 16.10.1995 Boss Epting: «Verarscht oder Betrug sind harte Worte»
Das het uff jede Fall öbbis! Mir sin in de 90iger als uf Sion oder Neueburg g'fahre mit de Ussicht,dass es sehr woohrschiinlich nid für e Sieg länggt und hän trotzdem e riese Feschtli kah! Vorallem,wenn mir den mol e Punkt uss Sion "entführt" hän, denn isch grossi Party ahg'seit gsiPusher hat geschrieben:...Leidenschaft heisst dass man leiden muss, und das hat man als FCB die letzten Jahren wahrlich nicht so viel müssen wie früher. Das ändert halt auch die Kultur in der Kurve...

Ha was ganz schönes uss vergangene Zyze g'funde! Die wo's aktiv miterläbt hän wärde sicher schmunzle

http://www.joggeli.ch/presseschau.cfm?c ... il&id=9209Boss Epting: «Verarscht oder Betrug sind harte Worte»
BASEL - 0:2 gegen Xamax, ein FC Basel ohne Mut und Herz, 13 000 frustrierte Fans (und soviel sin's hüt no). Was ist los beim FCB? BLICK nahm Bebbi-Präsident Peter Epting in die Zange.
· Didi Andrey versprach dem Publikum vor dem Spiel Spektakel, nachher liess er ultradefensiv spielen. Werden die Fans beim FCB verarscht?
Peter Epting: «Natürlich waren die Zuschauer sehr unzufrieden, ich wurde nach dem Spiel von vielen Leuten angesprochen. Sie wollen Unterhaltung haben, und die wird ihnen momentan nicht geboten. Aber 'verarscht' oder 'Betrug' sind harte Worte.»
· Andrey sagte nach dem Spiel, er lasse sich von den Fans nicht dreinreden.
«Wir sind sehr von den Fans abhängig, unser ganzes Budget ist auf die Zuschauereinnahmen abgestützt. Und im Moment ist der Zuschauerschnitt nicht höher als budgetiert. Zudem wirkt sich die negative Stimmung auch auf Sponsoren aus. Also müssen wir etwas für die Fans tun!»
· Was?
«Zwei Dinge werden immer wieder gefordert: erstens eine Offensive auf dem Transfermarkt. Aber dafür haben wir das Geld nicht. Zweitens, den Trainer zu entlassen. Aber die ersten Saisonspiele haben gezeigt, dass die Mannschaft etwas kann.»
· Und heute?
«Heute sind wir in einer Krise, absolut. Aber wir haben auch viele Absenzen durch Verletzungen und Sperren. Zudem sind einige Spieler in einem Loch. Man hat tatsächlich den Eindruck, der Gegner sei immer einen Schritt schneller.»
· Gegen Xamax spielte der FCB wie das Kaninchen vor der Schlange. Hätten die Fans eine Niederlage nach einer beherzten Offensivleistung nicht eher verziehen?
«Die Taktik ist Sache des Trainers. Dazu sage ich nichts.»
· Sie sind sein Chef!
«Ja. Aber wie gesagt: er hat im Moment einfach nicht alle 21 Spieler zur Verfügung.»
· Seit dem Aufstieg hat der FCB mit Didi Andrey keine Fortschritte gemacht!
«Wir kamen letzte Saison fast in den Europacup...»
· ...und trotzdem kann der FCB zu Hause das Spiel nicht machen.
«Es läuft noch nicht alles wie wir möchten. Aber die Fans glauben, wir könnten jetzt schon Meister werden. Das ist zu früh. Immerhin haben wir uns den Uefa-Cup zum Ziel gesetzt.»
· Immer noch?
«Im Moment zählt nur, dass wir in die Finalrunde kommen. Das Polster vom Saisonbeginn ist weg. Jetzt muss die Mannschaft eine Reaktion zeigen.»
Interview: Rainer Meier
Meischtens het's eso in Sion g'endet http://www.joggeli.ch/presseschau.cfm?c ... il&id=9221
23 Minuten Horror im Tourbillon: 4 Tore und 1 rote Karte zwischen der 22. und der 45. Minute brachen dem FC Basel das Genick. Sion holte sich vor 8500 Fans gegen die völlig kaputten Bebbi locker einen 4:1-Sieg, hatte Chancen für ein «Stängeli».
FCB-Rambo Walker, der sich als einer der wenigen gegen das Debakel wehrte: «Brutal! Ein Schlag folgte dem andern - wir wurden richtig durchgeschüttelt.»

PS ich ha de Text z'oberscht z'erscht g'schriebe und den die untere Links g'funde kah und nid umgekehrt, würd i gärn festhalte!
Alles für BS
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jo, für mi völlig klar und das hanni au so wohr gno...aber das ändert d realität null...für mi machts kei unterschied ob gäge fcz oder gäge lausanne...ich schiss ehrlich gseit uf die 2,3 spiel wo d lüt heiss sind.. das macht dr ganzi wäg, die ganzi realität au nid andersch...verstosch wasi mein? ganz eifach: isches gäge lausanne schlächter, isches au gäge fcz schlächter...do machts kei unterschied, ob denn irgend e Manu kunnt und d lüt heiss sind (und denn vode realität verbländet sind)..das isch doch völlig unwichtig was s ganze konstrukt, die ganzi zämesetzig im stadion ahbelangt..do inne isch d frog nachem ganze ufkoh und do machts kei unterschied ob gestert aarau, cup-spiel, lausanne oder fcz gsi isch...das ganze isch tiefgründiger und het mit dr zämesetzig vom publikum ztue, und das hanni bereits erklärt.. darum kanni hinder dr ussag stoh, dass d gestert d stimmig nid schlächt gsi isch, will das entspricht dem was mr druff hend.. das wo d lüt im moment (au nachvollziehbar) könne bringe...alles andere isch wunschträumerei, frustbewältigung, lächerlich und nid fundiert...radiobemba hat geschrieben:aaalte, gege dr erzfeind. i mein drmit nid emol d luutstärki vom gsang, es sind mehr d begleiterschiinige wo gest völlig gfehlt hän. hättisch scho nur e viertelstund vor apfiff in d kurve könne goh und wärsch easy no uf di stammplatz ko. au dr räst vom stadion isch no halb leer gsi. kei füür vorhande, nüt, kei nervosität. i ha no nie so ebbis erläbt gege dr fcz in de letschte joor. d mannschaft isch schlussändlig eifach s spiegelbild wo de räng gsi.
p.s.: die besti stimmig hemmer minere meinig noch nie gäge fcz, nie gäg die ganz grosse kah, sondern ah spiel wo's eifach unerwartet "klick" gmacht het...
p.s2: früehner isch d stimmig scheisse gsi.. muess mr eifach mol ganz ehrlich sage...früehner = alles was d lüt im kopf hend: 2003, 2002, schütze, altes joggeli...
schöne obe
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
-
- Neuer Benutzer
Ich weis nicht...Ich komme mit der neuen Zeit einfach nicht klar..wars nicht mal so dass sich ein Verein die Fans "erarbeiten" musste. Was bedeutet Fan überhaupt? Finde es lustig dass diese Frage nur die "Kurve" beantworten darf. Irgendwie süss nicht?Laufi hat geschrieben:und umgekehrt!? Wie stoohsch dohzue?
PS ich will nid polarisiere, aber in mine Auge muess meh sich's Fan sii scho e bitz "erarbeite", oder nid? ABER eins isch ganz wichtig, au e 14Jöörige wo's erschte mol an e FCB-Match goht kah e richtige Fan sii! Das stellt sich aber den erscht im Nachhinein usse, wenn er mit em FCB über Joore durch hoch und tief gange isch (und DAS weiss leider nur jede für sich sälber! Mit betonig uff leider!!)
S joggeli isch stimmigstechnisch gseh e fehlkonstruktion. Damit das au emol gseit isch...
Bombestimmig herrscht numme wenn öppis vom spiil usgoht oder wenn s stadion usverkauft isch. Bide durchschnittsspiil macht d kurve us minere sicht s bescht mögliche.
Bombestimmig herrscht numme wenn öppis vom spiil usgoht oder wenn s stadion usverkauft isch. Bide durchschnittsspiil macht d kurve us minere sicht s bescht mögliche.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
do hanni jo öppis agfange mit däm thread..
mir wird das alles viel zu tiefsinnig und zu kompläx..bi vorallem um die zit nümm dr hellschti..
und ich ha gar nit so hochgschisseni diskussione wölle provoziere, sondern i ha d hoffnig gha dass do inne e capo mitliest..und sich das zu härze nimmt bim negshte spiel..
und e guete tipp..suffet euch vorem match mol so richtig ein ah, denn kribbelets vonelei..
wasi no will loswärde: hurensöhne fcz
und jezt gang ich ind heia und spiel vilicht no bitz am bimbel umme
moois
mir wird das alles viel zu tiefsinnig und zu kompläx..bi vorallem um die zit nümm dr hellschti..
und ich ha gar nit so hochgschisseni diskussione wölle provoziere, sondern i ha d hoffnig gha dass do inne e capo mitliest..und sich das zu härze nimmt bim negshte spiel..
und e guete tipp..suffet euch vorem match mol so richtig ein ah, denn kribbelets vonelei..

moois
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
nee, nicht der gleichen meinung. das letzigrund oder stade de suisse finde ich um einiges schlimmer.hanfueli hat geschrieben:S joggeli isch stimmigstechnisch gseh e fehlkonstruktion. Damit das au emol gseit isch...
Z'Basel an mym Rhy
Z'Basel an mym Rhy
Z'Basel an mym Rhy
Vor 10 Jahren noch war das Joggeli das lauteste 30K Stadion Europas! Boomhanfueli hat geschrieben:S joggeli isch stimmigstechnisch gseh e fehlkonstruktion. Damit das au emol gseit isch...

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Und wie wärs, würdsch eifach Mätsch vom FC Rinach bsueche? Support your local usw...Hood4153 hat geschrieben:do hanni jo öppis agfange mit däm thread..
moois
Isch nid eso, dass me Di in dr Kurve vermisse würd...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- das Spiel war langweilig
- viele Lieder sind nach 5 Minuten auch langweilig
- viele Lieder sind so kompliziert, dass man sie nach 5 Spielen immer noch nicht mitsingen kann...wie solls dann jemand können, der im C oder B sitzt und nix davon hört. Oder soll man Liederbücher wie in der Kirche verteilen?
- wenn mir einer 10 Minuten nach dem Anpfiff oder bei guten Torchance immer noch mit der Fahne mit vor dem Kopf rumwedelt vergeht mir auch die Lust zum Singen.
- Ich komme nicht nur wegen dem Spiel an den Match, Diskussionen mit Kollegen die um einen rumstehen gehören auch dazu. Am liebsten natürlich über Fussball
-Das Alkoholverbot ist auch nicht gerade Stimmungsförderlich.
- Heiser bin ich immer dann wenn der Schiri schlacht war.
- viele Lieder sind nach 5 Minuten auch langweilig
- viele Lieder sind so kompliziert, dass man sie nach 5 Spielen immer noch nicht mitsingen kann...wie solls dann jemand können, der im C oder B sitzt und nix davon hört. Oder soll man Liederbücher wie in der Kirche verteilen?
- wenn mir einer 10 Minuten nach dem Anpfiff oder bei guten Torchance immer noch mit der Fahne mit vor dem Kopf rumwedelt vergeht mir auch die Lust zum Singen.
- Ich komme nicht nur wegen dem Spiel an den Match, Diskussionen mit Kollegen die um einen rumstehen gehören auch dazu. Am liebsten natürlich über Fussball

-Das Alkoholverbot ist auch nicht gerade Stimmungsförderlich.
- Heiser bin ich immer dann wenn der Schiri schlacht war.
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
uii isch do öpper mitem falsche fuess ufgstande? und überleg mol, wenn jede si local team supportet, würdsch mit paar andere nase ellei im joggeli hocke du esel. luegsch mol wieviel usem BL chömme..rhyschiffer1893 hat geschrieben:Und wie wärs, würdsch eifach Mätsch vom FC Rinach bsueche? Support your local usw...
Isch nid eso, dass me Di in dr Kurve vermisse würd...
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
...und Du mit em falsche ins Bett?Hood4153 hat geschrieben:uii isch do öpper mitem falsche fuess ufgstande? und überleg mol, wenn jede si local team supportet, würdsch mit paar andere nase ellei im joggeli hocke du esel. luegsch mol wieviel usem BL chömme..
E Niveau hesch, mi Liebe, do verzichti gärn uff e paar Rampasse vo Dim Schlag und uff Dini ach so wärtvolle Tipps...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Naja..wenn du zueständ wie im letzi, in aarau oder in Bellenz willsch..jedem das seine nit wohr?rhyschiffer1893 hat geschrieben:...und Du mit em falsche ins Bett?
E Niveau hesch, mi Liebe, do verzichti gärn uff e paar Rampasse vo Dim Schlag und uff Dini ach so wärtvolle Tipps...
Und über mi Niveau miemer do gar nit stritte..i weiss selber dassi keins ha..chumm aber ganz guet z rächt drmit..
in dämfall bi ich sehr gspannt und ganz ohr, was du denn für tipps hesch?
-
- Benutzer
so und scho wird wiidr gschtritte
und denn, bim nöggschte haimschpiel heisst denn wiidr..."y sing doch nid was dä duubel singt, mit däm hani im forum gschtritte...dumme siech dass...nennt mi rambass..." ..ergo sinkt stimmig immer meh, D?mannschafft fühlt sich ellei gloh, verliert und verliert und am schluss spiile mr drittliiga...UND ALLES NUR WÄGE DENE ZÜRCHER!!!!!!!
und denn wärde mr uns velicht besinne und uns frooge: "wieso hämmer si am 02.09.2012 nid aifach uusm stadion gschraue, mit allem hass wo uns zur verfiegig gstande wär...
in däm Sinn..IHR SEID BAUERN, ASOZIALE BAUERN

und denn wärde mr uns velicht besinne und uns frooge: "wieso hämmer si am 02.09.2012 nid aifach uusm stadion gschraue, mit allem hass wo uns zur verfiegig gstande wär...
in däm Sinn..IHR SEID BAUERN, ASOZIALE BAUERN

look up 2 the sky . . .it's a bird ...punkassmuh'fucker!!!!
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
Und was träumsch z'Nacht?Hood4153 hat geschrieben:i ha d hoffnig gha dass do inne e capo mitliest..und sich das zu härze nimmt bim negshte spiel..

[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]