Jolanos hat geschrieben:Ciao Zämme
wärde morn am Bhf. oder im Zug no*
atchtickets verkauft?
lg
FC Luzärn - FCB
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
gang mol zur bahnhofsmission. aiit
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- SponoLoccos
- Erfahrener Benutzer
dr finger use zieh
Jo liebi Bebbis, hüt mues me eifach eimol dr Finger usem Arsch zieh und mol 94 Minute kämpfe und nit weme 0-1 vorne isch denke mir hen gwunne.
Wunsch resultat 0-2
Realität gseht andersch us. 3-1/ me wird wieder nit parat si.
Wunsch resultat 0-2
Realität gseht andersch us. 3-1/ me wird wieder nit parat si.
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Start 11
Also in dr BaZ, hets e Ufstellig wo mir sehr würd gfalle.
-------------Sommer-------------
Steinhöfer--Dragovic--Kovac--Park
--------Huggel---FFrei----------
Shaqiri------------------Schürpf
--------Streller---Frei----------
Ich dengg, das könnt no ganz guet si, im Park und im Schürpf mol e Chnace gäh.. Nid dasi dr Voser schlächt ha gfunde, aber s Problem mit em Rechtsfuess, het halt scho dr eint oder ander schnell Agriff bremst..
Ich erwart vom Park, wo glehrte Flügel isch, kli meh es Spiel a la Safari
Und au dr Schürpf find ich mol e ganz muetige Entscheid, schlächter als dr Tembo isch er sicher nid und velicht ka er jo unbeschwert ufspiele
Bi für hüt recht zuefersichtlich und Tipp uf e 1:3 für Basel
1:0 Hochstrasser
1:1 Shaqiri (das wird dr wende Punkt, für e bis dahin schwachs Spiel)
1:2 Huggel
1:3 Pak
Ich dengg, das könnt no ganz guet si, im Park und im Schürpf mol e Chnace gäh.. Nid dasi dr Voser schlächt ha gfunde, aber s Problem mit em Rechtsfuess, het halt scho dr eint oder ander schnell Agriff bremst..

Und au dr Schürpf find ich mol e ganz muetige Entscheid, schlächter als dr Tembo isch er sicher nid und velicht ka er jo unbeschwert ufspiele

1:3 Pak

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Und was sagst du zu Shaqiri? Der ist auch auf der "falschen" Seite als Linksfuss..DomLeRoyal hat geschrieben:. Nid dasi dr Voser schlächt ha gfunde, aber s Problem mit em Rechtsfuess, het halt scho dr eint oder ander schnell Agriff bremst..![]()
Schade wenn Voser nicht spielen würde.
Für mich mit Sommer der beste Spieler bisher.
Ich würde Park in der Verteidigung und Voser im Mittelfeld. Links natürlich.
Jetzt no Voser an Steinhöfers Platz denn chunts guet...DomLeRoyal hat geschrieben:Also in dr BaZ, hets e Ufstellig wo mir sehr würd gfalle.
1:3 Pak![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Unser Shaqiri het e Sonderrolle. 1. Ka er au recht guet mit rechts Flanke, 2. wird vo Ihm erwartet, das er au mol Ine zieht und den mit sim stargge Fuess ka schiesse!Reacher hat geschrieben:Und was sagst du zu Shaqiri? Der ist auch auf der "falschen" Seite als Linksfuss..
Schade wenn Voser nicht spielen würde.
Für mich mit Sommer der beste Spieler bisher.
Ich würde Park in der Verteidigung und Voser im Mittelfeld. Links natürlich.

-
- Erfahrener Benutzer
Wurde eben aufgelistet:ardy hat geschrieben:cha leidr hüte nid mit cho, muess bis am 5fi schaffehets neume livestream???
http://atdhenet.tv/
Soviel ich weiss kann Schürpf auch im Mittelfeld spielen; ergo Huggel raus, Schürpf an seine Position und Voser ins linke MF (oder mit Shaq abtauschen). Zusätzlich würde ich zu gerne einmal Pak eine ganze Halbzeit lang sehen. Eine andere Option wäre alles so zu belassen nur Steini durch Voser zu ersetzen.DomLeRoyal hat geschrieben:Also in dr BaZ, hets e Ufstellig wo mir sehr würd gfalle.
-
- Erfahrener Benutzer
Hmm ka dini Ussag id ganz noch vollzieh. Ich find sowohl dr Schürpf, wie au dr Park hen ihri Chance verdient. Dr Voser isch jo ganz ok, aber gege vorne han ich ihn jetz nonig als stargg gseh..Chartking hat geschrieben:Soviel ich weiss kann Schürpf auch im Mittelfeld spielen; ergo Huggel raus, Schürpf an seine Position und Voser ins linke MF (oder mit Shaq abtauschen). Zusätzlich würde ich zu gerne einmal Pak eine ganze Halbzeit lang sehen. Eine andere Option wäre alles so zu belassen nur Steini durch Voser zu ersetzen.

Vielleicht weil er auf der "falschen" Seite spielen muss? Zudem lass ich ja Park und Schürpf drin, ich möchte aber einmal ein ganzen Spiel ohne Huggel sehenDomLeRoyal hat geschrieben:Hmm ka dini Ussag id ganz noch vollzieh. Ich find sowohl dr Schürpf, wie au dr Park hen ihri Chance verdient. Dr Voser isch jo ganz ok, aber gege vorne han ich ihn jetz nonig als stargg gseh..![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Jo das isch jo au dr Punkt, worum ich dr Park gern mol seh ineme Ernstlampf uf dr Site vom Voser.. Well dr Voser nid wirklich mit links flanke ka..Chartking hat geschrieben:Vielleicht weil er auf der "falschen" Seite spielen muss? Zudem lass ich ja Park und Schürpf drin, ich möchte aber einmal ein ganzen Spiel ohne Huggel sehen
Aber ganz ehrlich, ich bezwiefle au das dr Voser als RM meh nach vorne bringe ka. Da er bi mir bis jetz nid grad dr Ihdrugg voneme Villigrantechnicker hinter loh het..

Aso für mi kunnt dr Voser sicher nid am Shaqiri verbii, aber velicht nach 60 min füre Schürpf mol bringe und dr Shaqiri und dr Voser dien d Site weggsle..