e rächde goalie muess ane !

Diskussionen rund um den FCB.
Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

HYPNOS hat geschrieben:über die verteidigung sollte man sich gedanken machen.....und das schon regelmässig seit anfang der saison (auch ein im moment gut spielender z.b. manuel neuer würde mit der fcb-verteigung ganz anders aussehen). spielt eine etwas bessere offensive gegen uns, sieht's doch immer extrem brenzlig aus.
es liegt nicht nur an den Einzelspielern. Mit Safari / Dragovic / Abraham / Steinhöfer haben wir wahrscheinlich auf dem Papier die stärkste Verteidigungslinie der Liga. Aber die Ausrichtung der Spielanlage ist vielleicht zu offensiv ausgelegt.

Siehe auch den gestern eröffnete Thread "offensiv spielen ja, aber...."

zwölf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zwölf »

Rooney hat geschrieben: Franco Vertrag verlängere und drfür dr Sommer in Premier League, Bundesliga oder Serie A uslehne damit er dört spielpraxis bechunnt. Falls er sich im Usland duresezt, denn chaner zruggcho.
*Het är jo bi Vaduz und GC :p

Nei Spass, aber dr Yann isch e symphatische und talentierte junge Maa, wo sich wohl sinere Uffgab sehr bewusst isch. Und ich glaub do ligts Problem e bitz.. ich könnt mr vorstelle, är macht sich doch Druck .. und kha villicht nit si befreit uffspiele, so wie in dr Reservischterolle. Doch wenn me ihm kei Vertraue schänkt und är kei Chance bekunnt, denn dängg ich, wird das nit besser.. Hingäge wenn är spührt d'Lüt stöhn hinter ihm, kha är eher si Potänzial usschöpfe. Will zwar binis au us dr pro-franco-fraktion, und sehr beschtürzt über sin abgang, aber das "konnten sich finanziell nicht einigen" hinterlosst hald trotzdäm e faade biigschmack und dorum freu ich mich uff neggscht saison..

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

Joker59 hat geschrieben:wieso aigendlig nidd?

also ich gseh'nen lieber im service irgend nöime in ziiri, wie in unserem goal ;)
wächsle doch am beschte dr Club. I ha ghört d Fuessballclubs in Züri sueche sehr gärn no neui Fans...

Fätze
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fätze »

Idiotenfaden...

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

Pusher hat geschrieben:wächsle doch am beschte dr Club. I ha ghört d Fuessballclubs in Züri sueche sehr gärn no neui Fans...
aber gang nit zu GC. Die sin alli Sommer Fans und wötte ihn lieber hüt als morn zrugg ha ! :D

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Ende Diskussion!

Gesperrt