e kolleg hat das! är isch rächt zfride mit däm eifach halt chli gwöhnigsbedürftig das es fulltatchsream isch!!fcb_1973 hat geschrieben:was haltet ihr vo däm teil?
erfahrige?
sgh-f480
Neus Natel kaufe - iPhone
kani mir guet vorstelle, aber ebbe wenn me sich mol dra gwöhnt het... wie isch es ächt mit dr robuschtheit (sprützwasser etc dört schnidet jo bispielswies s iphone miserabel ab)?snowli hat geschrieben:e kolleg hat das! är isch rächt zfride mit däm eifach halt chli gwöhnigsbedürftig das es fulltatchsream isch!!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
in wellem lade hets so grät wo me ka an laufende grät ummespiele? will dä touchscreen au mol no usprobiere...DangerMouse hat geschrieben:bim samsung touchwiz findi eifach das drag and drop so geil..sunscht hanis gfühl ka im lade das de touchscreen nid soo soo guet reagiert
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
Also schinbar goht das nit, oder es weiss es keine.Luigi hat geschrieben:Ka me irgendwie bi de Mails neui Ordner erstelle? Ich ha nur Posteingang und Papierkorb.
Anderi Frog: Ka me irgendwie Radio lose? Ha mr VisuaRadio druf doh aber dört cha me Basel 1 und so züg nit lose. Drfür öpe 20 Sänder wo Buureradio heisse.
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Habe mir das Samsung Omnia i900 zugelegt. Hat noch jemand hier das Omnia, oder Erfahrungen mit dem Omnia?
Ich hätte nämlich ein paar fragen dazu. Wie kann man die Akkulaufzeit verlängern? Wenn man das Handy auflädt, dann steht ja normalerweise wenn der Akku aufgeladen ist auf dem Display Akku ist aufgeladen. Beim Omnia steht das nie, man weiss also nie ob das Handy nun komplett aufgeladen ist oder nicht? Ich habe mir ca. 12 GB MP3s raufgespielt mit Cover. Die Alben sind alle im Touch Player schön mit Cover sichtbar, nur dauert es eine ewigkeit wenn man die Alben Cover durchblättern will mit dem Finger. Beim Iphone geht dies ja ganz flott.
Ich hätte nämlich ein paar fragen dazu. Wie kann man die Akkulaufzeit verlängern? Wenn man das Handy auflädt, dann steht ja normalerweise wenn der Akku aufgeladen ist auf dem Display Akku ist aufgeladen. Beim Omnia steht das nie, man weiss also nie ob das Handy nun komplett aufgeladen ist oder nicht? Ich habe mir ca. 12 GB MP3s raufgespielt mit Cover. Die Alben sind alle im Touch Player schön mit Cover sichtbar, nur dauert es eine ewigkeit wenn man die Alben Cover durchblättern will mit dem Finger. Beim Iphone geht dies ja ganz flott.
¨zBasel Fondue hat geschrieben:Habe mir das Samsung Omnia i900 zugelegt. Hat noch jemand hier das Omnia, oder Erfahrungen mit dem Omnia?
ich has zwar nid, aber bi mir am überlege ob ichs mir anstatt vom iphone kauf.. weil mir apple irgendwie unsympathisch übere chunt.
gisch mr in 2 däg oder so mol erschti infos wie des findsch ? wär cool

Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- DanceForMe
- Neuer Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
aso e sehr e guets handy zum gege d'Wand krache loh isch s'Toshiba irgendwas.. sone ufklappbare "Holzklotz", absolut wiescht im Design findi, aber s'het mehreri würf gege d'Wand überläbt. sogar wo e FCZ dr bildschirm verdräiht het bis zum Knackse, ischs no wunderbar gloffe... das fählt mr jetzt mitem iPhone fascht e weneli, dass mehs au zwüscheduure gege d'Wand ka donnere... xDJohn_Clark hat geschrieben:Will i mi Handy geschtert imene Afall vo Wuet an d Wand kracht ha ...
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
Es cha nix, und sorry, aber do hesch jetzt ächt in d Schissi glängt!John_Clark hat geschrieben:Will i mi Handy geschtert imene Afall vo Wuet an d Wand kracht ha - und hüt dänkt ha, das Spielzüg zieh mer jetzt ihne.nid unüberlegt, ha i doch scho paar mol "drmit gspielt" gha - und mi au informiert, was das teil cha - und was nid.
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Ich bin ja begeistert, mit welcher Ausdauer Du gegen den Strom anschwimmst. Muss allerdings zugeben, dass ich mit mindestens dem selben Furor gegen Windows 3.x - 98 angekämpft habe. Tempora mutantur nos et mutamur in illis....Eckfahne hat geschrieben:Es cha nix, und sorry, aber do hesch jetzt ächt in d Schissi glängt!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wenn mans durchdenkt ist okay, ich kann auch gut damit leben (auch wenn ich eher wie die Jungfrau zum Kind kam), mir gefälltsJohn_Clark hat geschrieben:Will i mi Handy geschtert imene Afall vo Wuet an d Wand kracht ha - und hüt dänkt ha, das Spielzüg zieh mer jetzt ihne.nid unüberlegt, ha i doch scho paar mol "drmit gspielt" gha - und mi au informiert, was das teil cha - und was nid.
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
- Erfahrener Benutzer
Seit gestern Nacht läuft das Teil - und dies sogar gut.
Die Applikationen sind der Oberhammer. Das Design ist cool, liegt auch gut in der Hand. Telefonieren - beste Qualität - kein Rauschen in der Leitung, nix.
Jedoch, wie gewusst, das Teil hat schwächen. Die Kamera ist ein Witz, kein bluetooth und wie ich meine telefonnummern von der alten Speicherkarte nun aufs iPhone rüberbeamen kann, weiss ich immer noch nicht.

Jedoch, wie gewusst, das Teil hat schwächen. Die Kamera ist ein Witz, kein bluetooth und wie ich meine telefonnummern von der alten Speicherkarte nun aufs iPhone rüberbeamen kann, weiss ich immer noch nicht.
-
- Erfahrener Benutzer
John_Clark hat geschrieben: Jedoch, wie gewusst, das Teil hat schwächen. Die Kamera ist ein Witz, kein bluetooth und wie ich meine telefonnummern von der alten Speicherkarte nun aufs iPhone rüberbeamen kann, weiss ich immer noch nicht.
- Alli Kontakt uf d SIM karte kopiere und vo der SIM Karte ufs iPhone
- Alli Kontakt uf e PC und vom PC uf s iphone
- Alli Kontakt neu igäh
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
-
- Erfahrener Benutzer
John_Clark hat geschrieben: Jedoch, wie gewusst, das Teil hat schwächen. Die Kamera ist ein Witz, kein bluetooth und wie ich meine telefonnummern von der alten Speicherkarte nun aufs iPhone rüberbeamen kann, weiss ich immer noch nicht.
- Alli Kontakt uf d SIM karte kopiere und vo der SIM Karte ufs iPhone
- Alli Kontakt uf e PC und vom PC uf s iphone
- Alli Kontakt neu igäh

Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!