Ui ui ui ui du willst mir nicht zu fällig den Namen dieser Portugiesenbeiz nennen :-D Es liegt auch ein Bier drinn :-DLuigi hat geschrieben:Ich cha mi zum erste mol würklich glücklich schätze, dass ich praktisch usschliesslich mit Portugiese ufgwachse bi. Also gohts morn halt ine Portugiesebeiz.
Spendenaufruf!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Sehr geehrter Herr Surbeck,
Da ich als User John Clark in beiden FCB-Foren (http://www.fcbforum.ch und http://www.dasparlament.ch) einen Thread mit dem Spendenaufruf gestartet habe, wollte ich nun wissen ob:
a) dies überhaupt noch realistisch wäre (von der Zeitplanung her) und
b) wieviel TeleBasel bereit wäre selbst zu investieren?
Und Herr Surbeck, ich hoffe Sie wissen, dass Sie einen Heldenstatus unter den Fans erhalten, sollte diese Übertragung irgendwie möglich gemacht werden... :-)
Gerne können Sie mich unter untenstehender Nummer erreichen.
Freundliche Grüsse
JC
Da ich als User John Clark in beiden FCB-Foren (http://www.fcbforum.ch und http://www.dasparlament.ch) einen Thread mit dem Spendenaufruf gestartet habe, wollte ich nun wissen ob:
a) dies überhaupt noch realistisch wäre (von der Zeitplanung her) und
b) wieviel TeleBasel bereit wäre selbst zu investieren?
Und Herr Surbeck, ich hoffe Sie wissen, dass Sie einen Heldenstatus unter den Fans erhalten, sollte diese Übertragung irgendwie möglich gemacht werden... :-)
Gerne können Sie mich unter untenstehender Nummer erreichen.
Freundliche Grüsse
JC
ich denke das ist es jedem zuschauer wert, welcher vor hat das rückspiel im stadion zu schauen.Laca hat geschrieben:wenn man davon ausgeht, dass dies im schlechtesten Fall ein UEFA-Cup-Spiel mit niedriger Popularität sein wird kann man folgende Rechnung anstellen:
Kosten: Fr. 100'000
Zuschauer: 20'000
Zusatzkosten pro Ticket: Fr. 5 pro Person.
auch wenn ich persönlich nicht davon profitieren könnte, die 5 Fr. wären es mir noch so wert.
es muss nur klar kommuniziert werden, dass man durch diese 5 chf das hinspiel live übertragen konnte.
allezallez!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Mann, haltse und diskutier so Scheiss per PN!whizzkid hat geschrieben:Ui ui ui ui du willst mir nicht zu fällig den Namen dieser Portugiesenbeiz nennen :-D Es liegt auch ein Bier drinn :-D
Dies ist ein Spendenaufruf-Thread und wir sollten den Thread nicht zumüllen (wobei ich mit diesem unnötigen Post leider auch dazu beitragen muss)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- andreas
- Erfahrener Benutzer
@ Laca: ich könnte mir das so vorstellen: der FCB soll die Garantie geben für
die Übertragung.
Jetzt kommen diverse Spenden zusammen, Sponsoren, vielleicht BU. Das wären
vielleicht zwischen 5'000 und 50'000, je nach dem es läuft. Und der Rest deckt
der FCB.
Wenn das nächste Spiel nur Uefa wäre, dann müsste der FCB circa 5 Franken
aufschlagen, wenn aber 50'000 zusammen gekommen wären, dann natürlich
nur 2.50 dazu. Und wenn wir gar in die CL kommen und 30000 + kommen, könnte
man je nach dem sogar auf 1 bis 2 Franken spontan reduzieren!
die Übertragung.
der FCB.
- amolamiacitta
- Erfahrener Benutzer
eigentligg voll däne? 50.- oder so spände für 1 spil im FÄRNSEH z gseh? damit d uefa ka abkassiere? sölle die doch mache was si wänn vom färnseh und uefa und so, me muess s system modärn fuessball nid unterstütze sondern öpis drgege mache und scho gar nid sich vo dene abhängig mache... alli sehne sich nach de alte ziite, aber damits so wird wie friener ghört halt au drzue dass me s spil nid im färnseh ka gseh sondern halt radio lose, zitig läse oder halt vo kolege wo dört gsi sinn biz öpis loht lo vrzelle.
Die guete alte ziite sind verbi. entweder akzeptiersch das oder luegsch kei fuessball meh.amolamiacitta hat geschrieben:eigentligg voll däne? 50.- oder so spände für 1 spil im FÄRNSEH z gseh? damit d uefa ka abkassiere? sölle die doch mache was si wänn vom färnseh und uefa und so, me muess s system modärn fuessball nid unterstütze sondern öpis drgege mache und scho gar sich vo dene abhängig mache... alli sehne sich nach de alte ziite, aber damits so wird wie friener ghört halt au drzue dass me e spil im radio lost und nocher sportschau lueg oder halt ins zigzag goht, wenn me kei stutz het um uf portugal fahre.
Me ka naddirlig e grosslinwand uffstelle und s signal vonere portugiese beiz übernähThe Dome hat geschrieben:Die guete alte ziite sind verbi. entweder akzeptiersch das oder luegsch kei fuessball meh.

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Stütz scho, aber me muess jo schaffe, dass me Stütz hetamolamiacitta hat geschrieben: wenn me kei stutz het um uf portugal fahre.

Usserdäm het das nüd mit Kommerz ztue. Fyr mi isch das Kreativität und Wille dr Bevölkerig zuegang zuneme wichtige Spiel z organisiere. Ych find das super was do drinn ablauft.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
I glaub du bisch druff..Wenn Fans so öbis z stand würde bringe, zügt das durchus zu Liebi zuem Fuessball und zu sim Verein...amolamiacitta hat geschrieben:eigentligg voll däne? 50.- oder so spände für 1 spil im FÄRNSEH z gseh? damit d uefa ka abkassiere? sölle die doch mache was si wänn vom färnseh und uefa und so, me muess s system modärn fuessball nid unterstütze sondern öpis drgege mache und scho gar nid sich vo dene abhängig mache... alli sehne sich nach de alte ziite, aber damits so wird wie friener ghört halt au drzue dass me s spil nid im färnseh ka gseh sondern halt radio lose, zitig läse oder halt vo kolege wo dört gsi sinn biz öpis loht lo vrzelle.
P.S Und "alli sehne sich nach de alte Zyte" chasch au grad emol wägloh, es sin lang nit "alli"...
MerciBrandstifter hat geschrieben: Usserdäm het das nüd mit Kommerz ztue. Fyr mi isch das Kreativität und Wille dr Bevölkerig zuegang zuneme wichtige Spiel z organisiere. Ych find das super was do drinn ablauft.
SCONVOLTS BASILEA 98
muesch jo nit mitmache und au nit luege...amolamiacitta hat geschrieben:eigentligg voll däne? 50.- oder so spände für 1 spil im FÄRNSEH z gseh? damit d uefa ka abkassiere? sölle die doch mache was si wänn vom färnseh und uefa und so, me muess s system modärn fuessball nid unterstütze sondern öpis drgege mache und scho gar nid sich vo dene abhängig mache... alli sehne sich nach de alte ziite, aber damits so wird wie friener ghört halt au drzue dass me s spil nid im färnseh ka gseh sondern halt radio lose, zitig läse oder halt vo kolege wo dört gsi sinn biz öpis loht lo vrzelle.

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
D Idee wär nit emoll so schlächt!Goofy hat geschrieben:Me ka naddirlig e grosslinwand uffstelle und s signal vonere portugiese beiz übernäh![]()
Nur: Zerscht miesst die Portugiesebaiz au e Signal ha vom Match us Guimares. Uf de Satellite hani bis jetzt uf jede Fall kai Transponder gfunde wo das Spiel übertrait!
Guckst Du:
http://liveonsat.com/08_foot_uefa_CL.php
Naja, wenn me scho wott uff total Anti mache, muess mes halt riskiereThe Dome hat geschrieben:was natürlich legal wär und dr beiz überhaupt kei problem würd mache.![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
das Problem ist nur, dass diejenigen Personen beim FCB, die so eine Garantie abgeben könnten, zur Zeit in Portugal sind und vom ganzen Trubel hier ziemlich sicher noch nicht gerade viel mitbekommen haben.andreas hat geschrieben:@ Laca: ich könnte mir das so vorstellen: der FCB soll die Garantie geben für
die Übertragung.
der FCB.
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- amolamiacitta
- Erfahrener Benutzer
kreativ wär z.B. wenn me e piratesänder würd baue um das spil z übertrage und somit dr modärn fuessball massiv schwäche.Brandstifter hat geschrieben:Stütz scho, aber me muess jo schaffe, dass me Stütz het
Usserdäm het das nüd mit Kommerz ztue. Fyr mi isch das Kreativität und Wille dr Bevölkerig zuegang zuneme wichtige Spiel z organisiere. Ych find das super was do drinn ablauft.
findsch das wär au immer die 100tonne vrlangt, no die 100tonne söll becho und e teil vo dr bevölkerig e teil vo ihrem brot opferet? fuessball MUESS e allgemeinguet blibe vo dr bevölkerig und dörf nid durch gnadelosi vrmarktig zume wirtschaftsfaktor gmacht wärde. es isch jedem sini pflicht wo dr klassischi fuessball liebt dä für kommendi generatione nid nur uf videobänder z erhalte.
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
ich glaube dieser zug ist schon eine weile abgefahren.. auch wenn ich es nicht gutheisse, aber es ist nun mal so! und da kann man auch nicht viel bis gar nichts mehr daran ändern..amolamiacitta hat geschrieben:kreativ wär z.B. wenn me e piratesänder würd baue um das spil z übertrage und somit dr modärn fuessball massiv schwäche.
findsch das wär au immer die 100tonne vrlangt, no die 100tonne söll becho und e teil vo dr bevölkerig e teil vo ihrem brot opferet? fuessball MUESS e allgemeinguet blibe vo dr bevölkerig und dörf nid durch gnadelosi vrmarktig zume wirtschaftsfaktor gmacht wärde. es isch jedem sini pflicht wo dr klassischi fuessball liebt dä für kommendi generatione nid nur uf videobänder z erhalte.
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Fuessball isch e Allgemeinguet. Muesch unterscheide zwüsche Breitefuessball und Profifuessball. Die einde wänn Kommerzfuessball und die andere nid. Und fyr ebbis muess y mi entscheide (oder für beides).amolamiacitta hat geschrieben:kreativ wär z.B. wenn me e piratesänder würd baue um das spil z übertrage und somit dr modärn fuessball massiv schwäche.
Aber das isch dr falsch Thread um das z diskutiere.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
das würde mich aber auch richtig sauer machen und wahrscheinlich so manchen Beizer auch!Svenson hat geschrieben:Wieso zu Teufel zahl ich monatlich 60 Stutz für Teleclubgebühre!!!!
Das isch wohl genau so e Schweinerei.
Die kriege jetzt e saftigs Mail und mini Kündigung
Beizer-Aufstand in Basel!
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
Dr SF hätt ischer mehr müesse zahle, will s sendegebiet viel grösser isch.dutsh_shulz hat geschrieben:was mi erstunt, dass sich niemmer sfdrs hinterfrogt. denn isch jo anschienend u.a. jo au übertragig z'tür gseh??? naja, 100'000 zahle für das paar bebbi spiel chöne luege isch au wirklich z'viel
würd vorschloh absplitig vu de schwiiz und werde eigenständig![]()
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer