FC Basel 1893 verpflichtet Jürgen Gjasula
-
- Neuer Benutzer
Ja, der Albaner ist knapp 1.90, da könnte mal der eine oder andere hohe Ball schon im MF verlängert werden...Chancellor hat geschrieben:der deal steht ja schon viel länger fest, als die meldung dies nun bestätigt. gross hat auch schon seit januar kontakt zu dem spieler, also sieht er da was, was in seinen augen den fcb weiterbringt.
Ein typischer CG-Transfer - auch dieser Spieler bringt den FCB nicht weiter...
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Finds voll okay. Är söll zeige, was är cha. Wenn ers cha, denn isch guet, wenn nid, söll är wider ins Detlefland.
Ich hoff, är het au no es bits mehr Spilmacherqualitäte. Dr Ergic isch guet und rächt, aber mehr dr Teamplayer und nid ein, wo e Match ällei cha risse, wiä früehner e Rytschkow oder Yakin.
Ich hoff, är het au no es bits mehr Spilmacherqualitäte. Dr Ergic isch guet und rächt, aber mehr dr Teamplayer und nid ein, wo e Match ällei cha risse, wiä früehner e Rytschkow oder Yakin.
"..Irgendwann kommt für jeden mal der Tag, an dem man sich entscheiden muss, auf welcher Seite man im Leben ist, auch wenn es noch so sehr weh tut. Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an, was auf unsern Fahnen steht: "Bis zum bitteren Ende" wollen wir den Weg mitgehn.
Wieso, erwartisch vo jedem Spieler, dass är de FCB Fans entgegeklatscht wenn är sie numme scho gseht. Egal ob är usspfiffa, apöblet etc. wird. Mein Gott, erwitere din Horizontsumadinac hat geschrieben:gottverdammts stügg scheisse das!!!
wer vo euch isch in st. galle a sim 1. match geg uns gsi
sone hundesohn!!! Dasch alles vergässe oder was?
PS: finds geil, dass dä chunnt. Wird uns viel Freud mache und mir wärde stune wie schnäll ä im Ussland isch.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
e Härzigs hat geschrieben:Wieso, erwartisch vo jedem Spieler, dass är de FCB Fans entgegeklatscht wenn är sie numme scho gseht. Egal ob är usspfiffa, apöblet etc. wird. Mein Gott, erwitere din Horizont
PS: finds geil, dass dä chunnt. Wird uns viel Freud mache und mir wärde stune wie schnäll ä im Ussland isch.

binis jede daag dra...
Fc Basel 1893
Asselerade hat geschrieben:wenn man in den arsch gefickt wird, muss man sich nicht noch zum schwänze blasen anmelden...
- sacramento
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
er het nüd kostet, lohn wird jetzt au nid allzu hoch si, im verglich zu dene löhn wo gange sind.
technisch ischer nid schlecht und i trau em chrigel definitiv zue, dass er ihn "zügle" cha
d froog isch numme: wo will de spile?
si position wär jo em ergic sini, aber de muess sicher nid wiiche und au nid ame ä halb stund vorem matchend use...
evt. sogar rM?
technisch ischer nid schlecht und i trau em chrigel definitiv zue, dass er ihn "zügle" cha
d froog isch numme: wo will de spile?
si position wär jo em ergic sini, aber de muess sicher nid wiiche und au nid ame ä halb stund vorem matchend use...
evt. sogar rM?
ja da war tatsächlich etwas mit diesem Jürgen, und es ist noch gar nicht so lange her. sg auswärts, ein paar provokationen in die Kurve und so...
naja, noch schlimmer finde ich ehrlich gesagt die Forderungen nach irgendwelchen Starspielern etc. "und das soll für die cl reichen" heulheul..
erstens dauert es doch noch einige zeit bis zum saisonstart, und zweitens wurde uns schon lange klar gemacht dass ein grossteil der transfereinnahmen nicht reinvestiert werden!
aber an solch verwöhnten forderungen muss man sich wohl gewöhnen in nächster zeit...
naja, noch schlimmer finde ich ehrlich gesagt die Forderungen nach irgendwelchen Starspielern etc. "und das soll für die cl reichen" heulheul..
erstens dauert es doch noch einige zeit bis zum saisonstart, und zweitens wurde uns schon lange klar gemacht dass ein grossteil der transfereinnahmen nicht reinvestiert werden!
aber an solch verwöhnten forderungen muss man sich wohl gewöhnen in nächster zeit...
cigán hat geschrieben:polizia assassini
Ich war nicht dabei. Hier das "Ereignis":The Moose hat geschrieben:Kann mal bitte jemand von der Gjasula-ist-ein-Hurensohn-Fraktion das Problem mit ihm erläutern?
also wenn das alles gsi isch... Mir hän ihn fründlich begriesst & er het entsprechend zruggwunke.panda hat geschrieben:Höchst wahrscheinlich werden die TV-Kameras die Gesten Gjasulas gegen den Gästeblock nicht eingefangen haben...
Beim Eckball kurz vor Schluss flogen diverse Becher gegen den Eckballschützen, welcher sich daraufhin weigerte den Eckball zu treten.
Gjasula wusste dabei nichts besseres als die Gästefans mit einem eindeutigen Griff an seine Genitalien weiter zu provozieren, woraufhin sogar PET-Flaschen flogen.
Auch nach dem Spiel klatschte er höhnisch in Richtung der Basler Fans.
Hat das sonst noch wer beobachtet und wird sowas eigentlich nicht bestraft![]()
Es bestoht für mi e grosse unterschied zumene Provokateur vo dr erschti Schritt macht & zummene Rassischt wie em C.V. uss Bärn.
denn lieber e rassist, wenn dr carlos eine isch...Zyniker hat geschrieben:Ich war nicht dabei. Hier das "Ereignis":
also wenn das alles gsi isch... Mir hän ihn fründlich begriesst & er het entsprechend zruggwunke.
Es bestoht für mi e grosse unterschied zumene Provokateur vo dr erschti Schritt macht & zummene Rassischt wie em C.V. uss Bärn.

Fc Basel 1893
Asselerade hat geschrieben:wenn man in den arsch gefickt wird, muss man sich nicht noch zum schwänze blasen anmelden...
- seth
- Erfahrener Benutzer
weiss nit wie dä transfer yzschätze isch... die szene in gülle isch mir no guet präsänt..wenn eine d kurve aafiggt isch das ok, nüt gege emotione vo beidne sytte, aber denn söll er nid kurzi zyt spöter dr lohn do go zieh. anderersytts isch er nit z verglyche mit em schalverbrenner h*********.
gib ihm drum (sehr verhalte) e chance, aber mi respäkt mues är sich zerscht verdiene!
gib ihm drum (sehr verhalte) e chance, aber mi respäkt mues är sich zerscht verdiene!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
Schliess mi ah.. abwarte. Jetzt müent aber no 2 Krachertransfer ko..Chartking hat geschrieben:Wie (fast) alle neuen Spieler bekommt auch Jürgen von mir zuerst ein paar Spiele Zeit bevor ich ihn be(ver)urteile.
Vom Potential her aber könnte er uns weiterbringen. Time will show.
Good old Germany hehe.
Guck auch da an. Unser Stinkeskrotumtschasulah hat es doch noch zu uns geschafft.
Gebe dem Jungen keinen Kredit, erst wird Leistung gezeigt und dann überleg ich mir ob ich ihn gut finde. Den Spieler beurteilen will ich nicht, da ich sehr voreingenommen bin.
Frage mich ob er als Ergänzungsspieler gekauf wurde oder als Spieler auf den man aufbauen will.
Bin aber skeptisch!
Gebe dem Jungen keinen Kredit, erst wird Leistung gezeigt und dann überleg ich mir ob ich ihn gut finde. Den Spieler beurteilen will ich nicht, da ich sehr voreingenommen bin.
Frage mich ob er als Ergänzungsspieler gekauf wurde oder als Spieler auf den man aufbauen will.
Bin aber skeptisch!
wo ahne willsch no ? CL gwünneJoggeli hat geschrieben:....auch dieser Spieler bringt den FCB nicht weiter...

Scho vergässe, mer sin Doublischte
No e Froog an d'Allesfahrer unter euch:
Was genau isch abgange an däm besagte Schpil in SG ??
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.