gegen huggel/degen im doppelpack

Diskussionen rund um den FCB.
Chuck_P
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chuck_P »

Intihuasi hat geschrieben:Zé Roberto
heisst der nicht ze antonio?

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

Intihuasi hat geschrieben: Wenn ich das so lesen: Ich will den Lump nicht. Der hat keinen Stil. Da kommt mir grad das Kotzen. Wenn er dann wieder vom FCB weg will, erscheint er einfach nicht zum Training. DEGEN bleib WEG!
scho immer extrem unsympathisch gsi. spielt geil mit tempo und duredribble, aber vo defense kei ahnig, dorum wär der huggel wohl die besser wahl, denn mit ihm isch me 3x 1. worde. vor allem wär de lampebärger sowieso bim 1. beste angebot wieder wäg, während der delura wohl mol inträsse an öbbis anderem hät.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte. :p

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

abräumer hat geschrieben:caicedo wär die optimali bsetzig hinder 2 spitze, ich verstand all die mittelfäldtransfers sowieso nid.
das glaub ich nid den sini pass qualitäte sind noni so riff für e midelfäld spieler und mir bruche umbedingd no e 10er wo cha freistöss schiesse wie dr petric oder rakitic!

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

NaSrI hat geschrieben:das glaub ich nid den sini pass qualitäte sind noni so riff für e midelfäld spieler und mir bruche umbedingd no e 10er wo cha freistöss schiesse wie dr petric oder rakitic!
offensivs mittelfäld muess nid gleich spielmacher si, me cha die position au als hängendi spitze interpretiere mit zug zum gool, eifach bitz defensiver.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte. :p

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

abräumer hat geschrieben:offensivs mittelfäld muess nid gleich spielmacher si, me cha die position au als hängendi spitze interpretiere mit zug zum gool, eifach bitz defensiver.
das isch mr scho klar nur uf sonere position söt me glich e spielmacher lo uflaufe, und das isch dr Caicedo noni filicht imene joor zwei aber nonig jeze! :D

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

NaSrI hat geschrieben:das isch mr scho klar nur uf sonere position söt me glich e spielmacher lo uflaufe, und das isch dr Caicedo noni filicht imene joor zwei aber nonig jeze! :D
ball näh, durerushe und uffs gool zieh, der klassisch spielmacher isch am usstärbe ;)

die ander variante goht natürlich au, mi primärs aforderigsprofil isch eifach dass der caicedo spielt, egal wo :rolleyes:

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

[quote="abräumer"]ball näh, durerushe und uffs gool zieh, der klassisch spielmacher isch am usstärbe ]

das het dr ciacedo scho aber sone hakan oder au delgado, dos santos fo gayc wär au nid schlächt den das brüchti dr fcb dringend den letschdi saisons hets spiel gä wo dr fcb eifach zwenig kreativ gsi isch! ;)

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

nämme mer a, es git ä schnälle konter. denn goht der ba ane, verfolgt der gegner bis er der ball het und wenn das nid glingt bisst er sich fest, bis dä irgendwo an der sitelinie usse kei schnuuf meh het und der agriff isch im keim erstickt. das machten so wärtvoll und das isch au sini hauptfunktion, do alli andere im mittelfäld offensiv usgrichtet sind.

ich seh nid, wie der huggel so bränzligi situatione cha entschärfe, do fählt der atritt und d wändigkeit, wi söll dä ä schnälle gegespieler verfolge ? falls es der ba tatsächlich us der afangself spüele würd, was i nid glaub, denn wärde no einige merke, was die kampfsau für unersetzbari arbeit leischtet.

Antworten