Im MBK in Bangkok

Einfach mit dem schwarzen Lederarmband ... aber muss sagen, es könnte passen.BadBlueBoy hat geschrieben:Zanni trägt eine Breitling Navitimer Montbrillant.
leroidebale hat geschrieben:Zanni ist und bleibt derjenige den ich am meisten zum FCZ transferiert sehen möchte...
Und "FAIRPLAY" bleibt wieder einmal auf der Strecke... Wir haben es doch nicht nötig, zu solch schmutzigen Tricks zu greifen - SFL hin oder her.PapaMalick hat geschrieben:Nee, Nakata wär (auch) schön..
Viellicht cha er's nid besser. Aber immer no lieber als anderi wo lustlos uf em Feld umästöhn.leroidebale hat geschrieben:Dr zanni kha schlicht nit schutte. Dä isch sone richtige Durchschnitts-NLA-Fuessballer wie Zellweger, Bruno Sutter, Daniel Tarone, odr Paolo Diogo. Das wird er au immer bliibe. Und obe gnennti sind eifach zu schwach für dr FCB, so au dr Fehlpas-Zanni wo immerno indr Oschtschwiiz läbt. Er muess gar nit dänke, dass wenn verschiedeni Medie vom Marathonmann Zanni rede, dass er do bewunderet wird. Zanni raus! Das wird immer so bliibe.
Wenn man das gestrige CL Spiel angesehen hat, dann muss ich auch sagen, dass der FCZ einen Zanni gut gebrauchen könnte.leroidebale hat geschrieben:genau...lol. hat sie sich wahrscheinlich für den originalpreis andrehen lassen.
Zanni ist und bleibt derjenige den ich am meisten zum FCZ transferiert sehen möchte...
Jo, jo, hauptsach wieder emol s Anti Zanni Ghetz agstimmt z ha ! D Medie sehn das halt ebe doch scho richtig ! Im übrige macht er nit mehr Fällpäss pro Spiel als z.B. an Ergic, a Chippi oder er Majestro.leroidebale hat geschrieben:Dr zanni kha schlicht nit schutte. Dä isch sone richtige Durchschnitts-NLA-Fuessballer wie Zellweger, Bruno Sutter, Daniel Tarone, odr Paolo Diogo. Das wird er au immer bliibe. Und obe gnennti sind eifach zu schwach für dr FCB, so au dr Fehlpas-Zanni wo immerno indr Oschtschwiiz läbt. Er muess gar nit dänke, dass wenn verschiedeni Medie vom Marathonmann Zanni rede, dass er do bewunderet wird. Zanni raus! Das wird immer so bliibe.
Die rechti Seite zäme mittem Carlitos han i seit Johre nüm so guet gseh! Isch momentan unseri einzige Agriffswaffe!!! Zweipäss, starks Abwehrverhalte eifach sackstark! mittem Dege wird dr Zanni wieder im Schilf stoh und dodra isch nid er Schuld, wenn er uf breiter Flur allei isch! Mach doch mol dAuge uf! und wenn mer bi dr Fehlpäss sind... i sag nur Dribbling wunderschön und Fehlpass zum Gegner (Caicedo), Ergic bringt sini Päss au nid unter... momentan hemer prinzipiell zviel Fehlpäss!leroidebale hat geschrieben:Dr zanni kha schlicht nit schutte. Dä isch sone richtige Durchschnitts-NLA-Fuessballer wie Zellweger, Bruno Sutter, Daniel Tarone, odr Paolo Diogo. Das wird er au immer bliibe. Und obe gnennti sind eifach zu schwach für dr FCB, so au dr Fehlpas-Zanni wo immerno indr Oschtschwiiz läbt. Er muess gar nit dänke, dass wenn verschiedeni Medie vom Marathonmann Zanni rede, dass er do bewunderet wird. Zanni raus! Das wird immer so bliibe.
Stimmt. z.B. Dr. Nakata, gell?mimpfeli hat geschrieben:Jojo....Zanni-Bashing, d'Expärte spräche wieder. Er hett sich gmacht, wird zwar nie dr Superfuessballer sy, aber soooo mies ischer nitt und immerhin zeigt er Isatz für dr FCB. Do ha ich wäsentligg meh Mieh mit sim Pendant uff dr andere Syyte...
Lupo-Bashing
Herve-Bashing
Huggel-Bashing
etc etc etc
Irgend e armi Sau muess immer dra glaube. Unterschti.
Da gebe ich Dir absolut recht!Es gibt wahrscheinlich keinen fcb Fan der mit Zanni richtig zufrieden ist!leroidebale hat geschrieben:Dr zanni kha schlicht nit schutte. Dä isch sone richtige Durchschnitts-NLA-Fuessballer wie Zellweger, Bruno Sutter, Daniel Tarone, odr Paolo Diogo. Das wird er au immer bliibe. Und obe gnennti sind eifach zu schwach für dr FCB, so au dr Fehlpas-Zanni wo immerno indr Oschtschwiiz läbt. Er muess gar nit dänke, dass wenn verschiedeni Medie vom Marathonmann Zanni rede, dass er do bewunderet wird. Zanni raus! Das wird immer so bliibe.