Boah war das kalt...

Diskussionen rund um den FCB.
Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Shurrican hat geschrieben:solche typen sollte man erst gar nicht bringen... (auch nicht für 90 min, hat er schon genügend bewiesen)
Du bisch nit sachlich. Der MP het mänge guete Matsch gspielt. Aber wenn me
vo Grund uff und us Prinzip gege e MP isch, denn darf me dää jo au nit objektiv beurteile. Us minere Optik her gseh, dr Petric wo lang verletzt isch gsi, bringt me nit 7 Minute vor Schluss in e Spiel, wo d Strumspitze während em ganze Match kum e vernünftige Ball us em Mittelfäld kriegt hän... Do chasch als Stürmer nur
alt usseh.. Klar het der MP nit guet gspielt. Isch aber logisch...

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Querdängger hat geschrieben:Du bisch nit sachlich. Der MP het mänge guete Matsch gspielt. Aber wenn me
vo Grund uff und us Prinzip gege e MP isch, denn darf me dää jo au nit objektiv beurteile. Us minere Optik her gseh, dr Petric wo lang verletzt isch gsi, bringt me nit 7 Minute vor Schluss in e Spiel, wo d Strumspitze während em ganze Match kum e vernünftige Ball us em Mittelfäld kriegt hän... Do chasch als Stürmer nur
alt usseh.. Klar het der MP nit guet gspielt. Isch aber logisch...
klar und wenn me für s'mladeine isch, isch me automatisch objektiv :rolleyes:
(schiesst mi jetzt ja eidütigi statistike useznäh und z'verzelle, dass er vo de gc-bank kauft worde isch...)
FOOTBALL'S LIFE!

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Ceccaroni2 hat geschrieben:nai do bini au drgege, ich han vorhär nur das widergäh was dr ersatzcapo gsait het und bin au drgege dass mä do im forum nöcher druff igoht!
Tschöss sin ihr Müesam

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Chasch si jo selber froge, detigs gheert nid ins Forum...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Querdängger

Shurrican hat geschrieben:klar und wenn me für s'mladeine isch, isch me automatisch objektiv :rolleyes:
(schiesst mi jetzt ja eidütigi statistike useznäh und z'verzelle, dass er vo de gc-bank kauft worde isch...)
Ich bi weder für ihn noch gege ihn. Mi interessiert er nur als Fuessballer.
Und bi GC ischs e sehr guete Spieler gsi. Und wenn er die Leischtig in Basel
au bringt, denn isch er für uns e Gwünn, wenn er sie nit bringt, denn cha
er go, wie jede andere au wo nüt bringt.

Querdängger

Angus hat geschrieben:100% meine Meinung, aber Gegner enttäuschend finde ich nicht unbedingt. Ich hatte eigentlich immer das Gefühl, dass da noch was gehen könnte.
Ich glaube, obwohl offensichtlich in der Minderheit, ein gutes und engagiertes Spiel unseres FCBeess gesehen zu haben.
Berücksichtigt man die Umstände auf jeden Fall. (Ernstkampf/Boden/geringes Interesse :confused: und Unterstützung etc.)
Ach übrigens, wer jetzt schreibt nach 10 (?) Minuten Einsatz nach einer recht langen Verletzung, Petric hätte Scheisse gespielt hat doch wohl einen Flick ab. Es gab andere Situation wo wirkliche Idioten, einen Spieler ausgepfiffen haben. Ach ja, Stereo kahm rein und wurde bei der ersten Ball Berührung sehr gut Hörbar ausgepfiffen, das ist doch ... :confused:
Auch bei Zubi, immer wieder diese aaa und ooohhhss im Stadion bei einem Rückpass, dass kann doch mit Unterstützung nichts zu tun haben? Er spielt so oder so, also wäre doch SUPPORT viel eher im Interesse unseres Clubs.
Alles in allem überraschen mich diese komischen Meinungen und dummen Rufe nicht mehr und andererseits und viel wichtiger, ein gutes Resultat.
Oder täusche ich mich.....
Aendlich emol öbber wos ähnlig seht wie ich !

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Querdängger hat geschrieben: Und bi GC ischs e sehr guete Spieler gsi.
sälbscht gc fans hend sich gwunderet dass er so viel koschtet het, isch er jo vo gane und barijho uf bank druggt worde. isch viellicht e halbi saison bi gc akzeptabel gsi (vor allem denn wenn muri grad en krasse stelligfähler gmacht het). so öppis ghört niemols in stammmanschaft vom fcb.
es git kei objekivität in sache nr .7, au für di nid.
FOOTBALL'S LIFE!

Querdängger

Shurrican hat geschrieben:sälbscht gc fans hend sich gwunderet dass er so viel koschtet het, isch er jo vo gane und barijho uf bank druggt worde. isch viellicht e halbi saison bi gc akzeptabel gsi (vor allem denn wenn muri grad en krasse stelligfähler gmacht het). so öppis ghört niemols in stammmanschaft vom fcb.
es git kei objekivität in sache nr .7, au für di nid.
Das isch Di meinig und hesch viellichgt au Rächt ! Aber me wird nit Kroatische Nationalspieler, wenn me in dr Schwyz nur uf em Bängli hockt. Wie gsait I bi au nit unbedingt e MP Fan. Doch objektiv muess me bliebe. I ha im Moment kai Meinig. I wart ab, bis er wieder spielt. Und erscht denn bild i mir e Meinig. Bringt ers, denn isch OK, bringt ers nit, denn söller go. So eifach ischs...

Angus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Angus »

Querdängger hat geschrieben:Das isch Di meinig und hesch viellichgt au Rächt ! Aber me wird nit Kroatische Nationalspieler, wenn me in dr Schwyz nur uf em Bängli hockt. Wie gsait I bi au nit unbedingt e MP Fan. Doch objektiv muess me bliebe. I ha im Moment kai Meinig. I wart ab, bis er wieder spielt. Und erscht denn bild i mir e Meinig. Bringt ers, denn isch OK, bringt ers nit, denn söller go. So eifach ischs...
Mi Meinig isch immer no, dass dr Petric eins vo de gröschde Talent im CH-Fussball isch und dass mir no viel viel Freud ha werde an Ihm.
Au wenn i die Uesserige vom "Roti" mittlerwiele ganz kultig find.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Verletzigspäch, Aapassigszeit (vo GCZ zum FCB???), dies und das... wenn hett dr MP scho mol wirklich guet gspielt? Wenn? NIE!
Und "erschtunlicherwiis" wirdr au in dr KRO Nati nümm uffbotte.

Wäg mit dere Budgetbelaschtig!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

@ Rotoloso

Ich ha my genau so uffgregt über Verpflichtig vom M.P. wie Du und är isch mr nach wie vor absolut unsimpathisch. Es het mehreri Monet brucht, um die Situation z'könne akzeptiere. Und das au nur, well sy bisherige Flyss und Ysatzbereitschaft vorbildlich isch und er alles de rotblaue Farbe duet unterordne. Do könnt sich no mänga andere FCB-Spieler e Schiebe dervo abschniede. Und so schwer aim das fallt, die Haltig verdient Respäggt. Oeppis, wo ich Dir nümm kah entgegebringen, uffgrund dynere fanatische, blinde und unkritsche Ystellig. Merksch aigentlig nid, dass du zur absolute Lachnummere verkunsch?? Am Afang isch es vellycht no luschtig gsi, aber in dr Zwüschzyt bisch dr ainzig wo über dyni Postings no lacht...

Usserdäm möcht ich dy dra erinnere, dass es dr Gross gsi isch, wo dr Petric gholt het und är d'Verantwortig trait für dä Transfer. Also gang doch in Zuekunft uff die los, wos au betrifft und versteck dy nit hinterem Spieler.
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Edberg hat geschrieben:... well sy bisherige Flyss und Ysatzbereitschaft vorbildlich isch und er alles de rotblaue Farbe duet unterordne. Do könnt sich no mänga andere FCB-Spieler e Schiebe dervo abschniede. Und so schwer aim das fallt, die Haltig verdient Respäggt...
lächerlich, wenn du mit dem bitzli iisatz bis jetzt z'fride bisch...
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Edberg hat geschrieben: Ich ha my genau so uffgregt über Verpflichtig vom M.P. wie Du und är isch mr nach wie vor absolut unsimpathisch.
D'Lachnummere bisch DU! Sobald de merksch dass dini Meinig nümm dere vo dr Masse entspricht, wäggslisch si! Jede andere Kommentar überflüssig...
[/CENTER]

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Edberg:
Also ich kann den Rotoloso verstehen. Und ich finde seine Eintraege auch oft lustig.

Aha, der MP7 ordnet dem FCB alles unter? Ach ja, und weshalb ernaehrt er sich dann nicht richtig, trainiert richtig... ..so, dass er sich nicht gleich bei jedem Einsatz etwas bricht? Weshalb ist er denn noch nicht mit einem Mikrofon vor einem Spiel (sagen wir FCB-GC) in den Mittelpunkt gestanden und sich oeffentlich fuer seine Schalaktion entschuldigt? ICH WILL ES VON IHM UND NICHT VON DEN MEDIEN HOEREN! UND ICH WILL ES AUF EINE WEISE ERLEBEN, WO ER GEDEMUETIGT WIRD, SO WIE WIR GEDEMUETIGt WURDEN! Dann soll er die haelfte seines Gehalts an den DVMK ueberweisen (fuer Choreos; z.B. in Zuerich) und dann beweisst er mir vielleicht n'bisschen, dass er wirklich einer von uns sein will.
Ansonsten nehme ich mir das Recht, als zahlender Zuschauer ihn nicht mehr und nicht weniger zu verachten und auszupfeiffen, als es altgediente Spieler wie ein Zubi oder ein Tum es ohne schwerwiegende Tat fuer nichts ueber sich ergehen lassen muessen/mussten.

Finde das kindisch oder eben nicht. Ist mir egal! Es soll ein fuer allemall jedem Zuercher klar sein, dass sich die Zeiten geaendert haben. Es heisst: "Ich wechsle ins Ausland oder zum FC Basel.." oder "ein Ziel waere es beim FCBasel zu spielen" oder "GC ist ein toller Verein mit super Fans - aber ein Ziel ist es natuerlich beim FCBasel zu spielen".. ..solche Worte moechte ich von den Zuercher Spieler hoeren.. ..und sicherlich keine Beleidigungen... ..die Zeiten haben sich geaendert: Zeigt Respekt wen ihr zum FCB kommen wollt!

PS: Ein Zanni, ein Mueller, ein Kleber.. ..die haben sich von Anfang an fuer den FCB reingekniet.. ..bei MP7 sehe ich das nicht! Wann gibt es im FCB-Fanshop endlich MP7-Voodoo-Puppen zu kaufen? Die gleichen die sich sein Shirt gekauft haben, koennten so die Sammlung vervollstaendigen...

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

[quote="LaFamigliaCrew"]Edberg:
Also ich kann den Rotoloso verstehen. Und ich finde seine Eintraege auch oft lustig.

Aha, der MP7 ordnet dem FCB alles unter? Ach ja, und weshalb ernaehrt er sich dann nicht richtig, trainiert richtig... ..so, dass er sich nicht gleich bei jedem Einsatz etwas bricht? Weshalb ist er denn noch nicht mit einem Mikrofon vor einem Spiel (sagen wir FCB-GC) in den Mittelpunkt gestanden und sich oeffentlich fuer seine Schalaktion entschuldigt? ICH WILL ES VON IHM UND NICHT VON DEN MEDIEN HOEREN! UND ICH WILL ES AUF EINE WEISE ERLEBEN, WO ER GEDEMUETIGT WIRD, SO WIE WIR GEDEMUETIGt WURDEN! Dann soll er die haelfte seines Gehalts an den DVMK ueberweisen (fuer Choreos]

Dr.Zensor diagnostiziert schwerste Minderwertigkeitskomplexe bei LFC, da er in seinem realen Leben ein zimelicher Looser sein muss

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

DerZensor hat geschrieben:Dr.Zensor diagnostiziert schwerste Minderwertigkeitskomplexe bei LFC, da er in seinem realen Leben ein zimelicher Looser sein muss
standart "disse" ohne bezug zum text, schon 100mal gelesen, wird jedesmal dürftiger
FOOTBALL'S LIFE!

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Shurrican hat geschrieben:standart "disse" ohne bezug zum text, schon 100mal gelesen, wird jedesmal dürftiger
Nur dumme Menschen beweisen etwas mit Statistiken... 14% aller Leute wissen das ;)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

[quote="DerZensor"]Nur dumme Menschen beweisen etwas mit Statistiken... 14% aller Leute wissen das ]

dumme menschen haben keine ahnung von statistiken (glaubs mir, ich hatte eine arbeit darüber ;) )
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

DerZensor hat geschrieben:Dr.Zensor diagnostiziert schwerste Minderwertigkeitskomplexe bei LFC, da er in seinem realen Leben ein zimelicher Looser sein muss
Aber du hesch jo käi Minderwertigkeitskompläx oder? Denn erklär uns doch emol wieso dass me mit dir alles mache ka? Wenn ich druff dr Stross ins Gsicht spuck, säisch du denn au: "Jo är isch doch e Basler hey, isch doch gliich" oder meinsch bi mir muesch denn reagiere will de bi mir kei Grund zum Ars*hkrieche hesch? Meineter wirklich mit eurem "GIGI-ALLES-WAS-DU-MACHST-IST-GUT-WIR-LIEBEN-DICH-GEH-JA-NICHT-WEG" getue isch sie z'friede? Händer Angscht sie könnt wäge den Pfiff gegem MP dr Hahne zuedrucke? Wenn sie das wäge dämm macht (und i bi überzüggt sie würd das nid mache) denn bewiest Sie numme dass Ihre dr FCB nütt wärt isch und dases Ihre numme um d'Mediepresänz gange isch. Ich bi aber sicher, Ihre liggt öbbis am FCB und an Basel und dorum wird sie die kritik iistecke und verarbeite... also käi Angscht, mir verliere sie nid, Ihr dörfet ruhig euri eigeni Meinig ha!
[/CENTER]

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

rotoloso hat geschrieben:Aber du hesch jo käi Minderwertigkeitskompläx oder? Denn erklär uns doch emol wieso dass me mit dir alles mache ka? Wenn ich druff dr Stross ins Gsicht spuck, säisch du denn au: "Jo är isch doch e Basler hey, isch doch gliich" oder meinsch bi mir muesch denn reagiere will de bi mir kei Grund zum Ars*hkrieche hesch? Meineter wirklich mit eurem "GIGI-ALLES-WAS-DU-MACHST-IST-GUT-WIR-LIEBEN-DICH-GEH-JA-NICHT-WEG" getue isch sie z'friede? Händer Angscht sie könnt wäge den Pfiff gegem MP dr Hahne zuedrucke? Wenn sie das wäge dämm macht (und i bi überzüggt sie würd das nid mache) denn bewiest Sie numme dass Ihre dr FCB nütt wärt isch und dases Ihre numme um d'Mediepresänz gange isch. Ich bi aber sicher, Ihre liggt öbbis am FCB und an Basel und dorum wird sie die kritik iistecke und verarbeite... also käi Angscht, mir verliere sie nid, Ihr dörfet ruhig euri eigeni Meinig ha!
Ne, nur ist mir das so scheissegal was er vor 2 Jahren x-kilometer von mir entfernt in seiner Freizeit macht / Er hat mir übrigens nicht ins Gesicht gespuckt, dir übrigens auch nicht, nichtmal angefasst hat er dich, nichtmal an dich gedacht hat er - schon traurig wenn man jemanden hasst und der andere es nicht mal weiss ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="DerZensor"]Ne, nur ist mir das so scheissegal was er vor 2 Jahren x-kilometer von mir entfernt in seiner Freizeit macht / Er hat mir übrigens nicht ins Gesicht gespuckt, dir übrigens auch nicht, nichtmal angefasst hat er dich, nichtmal an dich gedacht hat er - schon traurig wenn man jemanden hasst und der andere es nicht mal weiss ]

Är hett an Basler dänkt und ich fühl mi e Basler, ich BI e Basler und wenn är Basler beleidigt hettr au mi beleidigt. Isch halt au nur e Bispill gseh, ka jo nid e schal vo "DerZensor" verbrenne oder?

Es isch vill schlimmer wenn me weiss dass me ghasst wird und me weiss nid vo wäm, es könnt dr Apotheker si, oder dr Nochber, oder dr Mechaniker, oder villicht dr Verkäufer im CD Lade oder, oder, oder... überall muesch uffpasse, alles was de machsch könntme wieder gege di verwände, jede Wort wo de säisch muess guet überleggt si und denne... wirsch trotzdämm uspfiffe... das spürtr scho käi Angscht und das isch au richtig eso.
[/CENTER]

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

[quote="DerZensor"]Ne, nur ist mir das so scheissegal was er vor 2 Jahren x-kilometer von mir entfernt in seiner Freizeit macht / Er hat mir übrigens nicht ins Gesicht gespuckt, dir übrigens auch nicht, nichtmal angefasst hat er dich, nichtmal an dich gedacht hat er - schon traurig wenn man jemanden hasst und der andere es nicht mal weiss ]

schön für dich, es ist dir scheiss egal, aber gewissen leuten halt nicht, aber sie trotzdem dumm anmachen, weils sie's nicht so scheissegal finden wie du das tust, so egal scheint dir das nicht zu sein, leuten ihrer meinung wegen anzufi****. nicht alle teilen deine meinung. aber deinen st. galler freunde vielleicht.
apropo minderwertigkeitskomplexe: anscheinend brauchst du das, dass der andere weisst, das du ihn hasst, sonst lohnt es sich für dich nicht, deiner theorie nach....
FOOTBALL'S LIFE!

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

rotoloso hat geschrieben:Är hett an Basler dänkt und ich fühl mi e Basler, ich BI e Basler und wenn är Basler beleidigt hettr au mi beleidigt. Isch halt au nur e Bispill gseh, ka jo nid e schal vo "DerZensor" verbrenne oder?

Es isch vill schlimmer wenn me weiss dass me ghasst wird und me weiss nid vo wäm, es könnt dr Apotheker si, oder dr Nochber, oder dr Mechaniker, oder villicht dr Verkäufer im CD Lade oder, oder, oder... überall muesch uffpasse, alles was de machsch könntme wieder gege di verwände, jede Wort wo de säisch muess guet überleggt si und denne... wirsch trotzdämm uspfiffe... das spürtr scho käi Angscht und das isch au richtig eso.
Zum ersten Teil: Stimmt, haben wir schonmal diskutiert, bringt nichts, da haben wir verschiedene Ansichten

zweitens: Naja, bist du sicher, dass er das weiss bzw. interessiert ihn das?
Shurrican hat geschrieben:schön für dich, es ist dir scheiss egal, aber gewissen leuten halt nicht, aber sie trotzdem dumm anmachen, weils sie's nicht so scheissegal finden wie du das tust, so egal scheint dir das nicht zu sein, leuten ihrer meinung wegen anzufi****. nicht alle teilen deine meinung. aber deinen st. galler freunde vielleicht.
apropo minderwertigkeitskomplexe: anscheinend brauchst du das, dass der andere weisst, das du ihn hasst, sonst lohnt es sich für dich nicht, deiner theorie nach....
Natürlich lohnt sich das nicht, wo ist denn der Spass daran - Du verschwendest Energie ohne dass der andere etwas mitbekommt :confused:

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

rotoloso hat geschrieben:...Es isch vill schlimmer wenn me weiss dass me ghasst wird und me weiss nid vo wäm, es könnt dr Apotheker si, oder dr Nochber, oder dr Mechaniker, oder villicht dr Verkäufer im CD Lade oder, oder, oder... überall muesch uffpasse, alles was de machsch könntme wieder gege di verwände, jede Wort wo de säisch muess guet überleggt si und denne... wirsch trotzdämm uspfiffe... das spürtr scho käi Angscht und das isch au richtig eso.
Hey Rotoloso, ein Vorschlag, eine Idee:
Die Israelis haben doch heute 500 Palästinenser freigelassen, als eine Geste des Friedens quasi. Wie wäre es, wenn du - als Geste des Friedens - deine Signatur in eine nicht-Petric-haltige umändern würdest? (Come on!)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

DerZensor hat geschrieben: Natürlich lohnt sich das nicht, wo ist denn der Spass daran - Du verschwendest Energie ohne dass der andere etwas mitbekommt :confused:
hmm selbst mp wusste vor seinem einstand, dass er nicht von allen willkommen sein wird.
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

São Paulino hat geschrieben:Hey Rotoloso, ein Vorschlag, eine Idee:
Die Israelis haben doch heute 500 Palästinenser freigelassen, als eine Geste des Friedens quasi. Wie wäre es, wenn du - als Geste des Friedens - deine Signatur in eine nicht-Petric-haltige umändern würdest? (Come on!)
Söll är als nättig geschte verschwinde und ich entfärne mini Signatur.
[/CENTER]

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

rotoloso hat geschrieben:Söll är als nättig geschte verschwinde und ich entfärne mini Signatur.
@rotloso: Einsamkeit macht eim einsam, he? :cool:

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

rotoloso hat geschrieben:Söll är als nättig geschte verschwinde und ich entfärne mini Signatur.
Na ja, ein Versuch war's wert. Schade. :o
PRO PEACE bim FCB!
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Shurrican hat geschrieben:hmm selbst mp wusste vor seinem einstand, dass er nicht von allen willkommen sein wird.
zwischen nicht willkommen und hassen liegt ein unterschied

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eckfahne hat geschrieben:@rotloso: Einsamkeit macht eim einsam, he? :cool:
Hä? :confused:
DerZensor hat geschrieben:zwischen nicht willkommen und hassen liegt ein unterschied
Was mi betrifft, i hassen nid, wennr vom FCB wäg isch wird ich nid 1 Sekunde an Ihn dänke, wäder negativ no positiv... dä ka Wältmeischter wärde oder in dr 5.Liga reservischt si!
[/CENTER]

Antworten