aber du weisch jo au dass morn d kurve no gspert isch???Schnitzelbrot hat geschrieben:auch ich korrigier mini Vorsaag: mit ere volle Kurve gits kei 1:1, sondern es 3:1, mit eme guete Match vom Buckley.![]()
FC Aarau - FC Basel
- seth
- Erfahrener Benutzer
wär aber cool, wenn mir uns im c oder b könnte finde und scho mol chli supporte 

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- seth
- Erfahrener Benutzer
und gigi(hinter ihm hervorkuckend): Krise??? von einer Krise kann man nur im nahen osten sprechenDasRasenschacharovding hat geschrieben:3:1 (1:1) für den FCB.
CG auf die Frage, ob die Krise nun ausgestanden sei: "Was für eine Krise?"

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- seth
- Erfahrener Benutzer
ebe drumKawa hat geschrieben:Den Spruch hat sie schon mehrmals gebracht, er wurde durch die Wiederholungen nicht besser .....

- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
nach dere positvi nochricht...
4 2morrow:
FC Basel vs Fc Aarau"s"
4 : 0
goal für Basel:
2 x mol pfoschtic via inne pfoschte
1 x mol Koji San per kopf
1 x mol schwedekuss per 11 meter nach a brutalo foul an Reto Zonk.
goal für Aarau:
Fehlanzeige...
Zuschauer: nur 19' 750 ( scheiss aspiilzyt...17h45..... )
durststrecke überwunden...
4 2morrow:
FC Basel vs Fc Aarau"s"
4 : 0
goal für Basel:
2 x mol pfoschtic via inne pfoschte
1 x mol Koji San per kopf
1 x mol schwedekuss per 11 meter nach a brutalo foul an Reto Zonk.
goal für Aarau:
Fehlanzeige...
Zuschauer: nur 19' 750 ( scheiss aspiilzyt...17h45..... )
durststrecke überwunden...

Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- seth
- Erfahrener Benutzer
so, jetzt mues i mi aber korrigiereseth hat geschrieben:i dänk dr fcb besiegt dr fc rüebliland glorios mit 2:1 vor 11236 elektrisierte zueschauer (ach nee, nur 11235, i gang jo gar nid..)
dr gross spricht vonere überwundene durststecke, dr abglegte bravheit vom team, vom erdrückende chanceplus (2 mol pfoschte, 1 mol latte vom fladen) und lobt dr zanni wäge däm glungene pass idr 23. minute(zum constanzo)

dr fcb besiegt rüebliland mit 4:1 vor 18743 zueschauer(inkl. mir), d mk isch zwar leer aber stimmig so guet wie sit dr wüssed scho nüm!
goal:
1x cristiano(wytschuss),
1x maischter(kopf, wie suscht),
2x petric(drvo e traumgoal per freistoss und eimol die ganzi abwehr usdribbled)
dr gross spricht vonere überwundene durststecke, dr abglegte bravheit vom team und lobt dr zanni wäge däm glungene pass idr 23. minute(zum constanzo)
hehe geile siech! so chönnts dadsächlich cho. du hesch d'mechanisme gliich uffgfasst wie ich...seth hat geschrieben:so, jetzt mues i mi aber korrigiere![]()
dr fcb besiegt rüebliland mit 4:1 vor 18743 zueschauer(inkl. mir), d mk isch zwar leer aber stimmig so guet wie sit dr wüssed scho nüm!
goal:
1x cristiano(wytschuss),
1x maischter(kopf, wie suscht),
2x petric(drvo e traumgoal per freistoss und eimol die ganzi abwehr usdribbled)
dr gross spricht vonere überwundene durststecke, dr abglegte bravheit vom team und lobt dr zanni wäge däm glungene pass idr 23. minute(zum constanzo)
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
FC Basel- FC Aarau 0:3
Tore für Basel:
12. Petric anden Pfosten.
34. Petric an die Latte.
60. Petric alleine aus vier Meter Entfernung dem Goalie in die Arme.
85. Petric Freistoss ans Lattenkreuz
Tore für Aarau:
86. Bieli 0:1
87. Mesbah 0:2 nach einem Solo übers halbe Feld inklusive einem kleinen Wink zu Gross während seinem Sprint zum FCB-Tor
90. Mesbah 0:3 Freistoss zweimal abgefälscht durch Zanni und dann Stereo.
Danach. Gross raus und fertig. Ein für alle mal.
Tore für Basel:
34. Petric an die Latte.
Tore für Aarau:
87. Mesbah 0:2 nach einem Solo übers halbe Feld inklusive einem kleinen Wink zu Gross während seinem Sprint zum FCB-Tor
-
- Erfahrener Benutzer
denn verliere si jo numme 0:1leroidebale hat geschrieben:FC Basel- FC Aarau 0:3
Tore für Basel:
34. Petric an die Latte.
Tore für Aarau:
dä isch schins verletzt
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Angeblich sei Mesbah verletzt???leroidebale hat geschrieben:FC Basel- FC Aarau 0:3
Tore für Basel:
34. Petric an die Latte.
Tore für Aarau:

-
- Erfahrener Benutzer
isch au myyn Tipp, aber kai Ahnig wär vo den Aarauer (= kai Aigegool) die Töpf macht...leroidebale hat geschrieben:FC Basel- FC Aarau 0:3
@Admins: das isch do e Thread wo's um e Tipp FCB-FCA goht odr liggi do falsch? also was gitt's für e Grund, son e Posting vo mir z'lösche???

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
also, der FCB hat sein Soll erfüllt, jetzt darf auch wieder gewonnen werden (Aussicht auf eine Entlassung besteht ohnehin nicht)Domingo hat geschrieben:die können sportlich machen was sie wollen, solange nichts geht seh ichs eh nicht.
Für die, die am Spiel sind wünsche ich mir viele Tore
(und um CG loszuwerden am besten 1 mehr für Aarau als für Basel)
evtl geh ich in HZ 2 auch mal rein, aber so kurzfristig mag ich nicht vollumfänglich von meinem Grillvergnügen ablassen

Heja Basel!!!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Sofern Maestro, Buckley und Koji auf der Gegnerischen Seite treffen, wird der FCB gewinnen, ansonsonsten eine 1:3 Klatsche.
Tore:
1:0 Ergic
1:1 Meastro
1:2 Koji
1:3 Buckley....
Denke, jetzt ist endlich der Wurm wieder draussen und der FCB gewinnt mit einer Galavorstellung mit 4:0. Tore egal, wünsche mir aber dass Cristiano, Buckley und Caicedo für den FCB treffen....
Tore:
1:0 Ergic
1:1 Meastro
1:2 Koji
1:3 Buckley....

Denke, jetzt ist endlich der Wurm wieder draussen und der FCB gewinnt mit einer Galavorstellung mit 4:0. Tore egal, wünsche mir aber dass Cristiano, Buckley und Caicedo für den FCB treffen....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
..denn träum mol schön wieter....
Dr FCB gwünnt hüte 3:1!
Wichtig isch jetzt eifach Sicherheit inezbecho und Spiel gwünne.
s'Endziel bliebt dr maischtertitel.. aber für die nächschte Spiel..
dänki.. ischs jetzt eifach mol wichtig z'gwünne. Und hüt z'obe
isch dr Afang. Us de räschtliche 10 Vorrundespiel sott dr FCB
no ca. 24 Pünkt hole um im Winter Aschluss an dr Erst z'ha.
Und ich dänk, dass schaffe mr!
..und im Friehlig setze mr uns denn wieder.. dört ane, wo mr ane
ghöre... uf Platz 1!..

Dr FCB gwünnt hüte 3:1!
Wichtig isch jetzt eifach Sicherheit inezbecho und Spiel gwünne.
s'Endziel bliebt dr maischtertitel.. aber für die nächschte Spiel..
dänki.. ischs jetzt eifach mol wichtig z'gwünne. Und hüt z'obe
isch dr Afang. Us de räschtliche 10 Vorrundespiel sott dr FCB
no ca. 24 Pünkt hole um im Winter Aschluss an dr Erst z'ha.
Und ich dänk, dass schaffe mr!
..und im Friehlig setze mr uns denn wieder.. dört ane, wo mr ane
ghöre... uf Platz 1!..

eimol rot-blau - immer rot-blau
Alles andere als ein Sieg kommt nicht in Frage !!
Mir gwünne hüt 5-2 !!!!
Wer no an Match will, siehe Ticket-Börse !!!
Wer no an Match will, siehe Ticket-Börse !!!
打っ掛ける
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Sperren, weil man nicht blauäugig ist? Dann müssten wir aber die halbe Rasselbande hier sperren. Allzuviele glauben anscheinend nicht mehr an den FCB...el presidente hat geschrieben:Scheiss Spammer!tolamapS hat geschrieben:So, das Leben geht weiter. Am Samstag, 17,45 Uhr ist Matsch.
Mein Tip:
Basel - Aarau 0:4
Tore: Nakata, Achiou, Bieli, Antic.
Isch das e neus Hobby worde do inne?
Angelo, lücht emol nach IP's us, oder mach d'amäldig e bitzli kompläxer, das isch langsam eländ mit dene doofe Disser do inne!
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer