Unfähigster FCB-Spieler der letzten Jahre

Diskussionen rund um den FCB.
Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Uwe Wasmer, Antifussballer :mad:

ämmel bi uns; in Freiburg hett er denn kurz besseri Zytte g'ha
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

delgado
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

dr cetin güner spiilt jetzte bi Eskisehirspor (isch das süperlig?) lut transfermarkt het dä e marktwärt vo 500'000 :eek: Euro :D :D :D
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

ZUGLO hat geschrieben:Ich glaub mer hän bald e neue Name Constanzo
ohni ihn wäremer vermuetlich nüm im UEFA Cup. Zwar zlangsam gsi bim 1:0. Aber nochhär ei paar gueti Safes und ei ganz grosse big Safe bim Stand vo 2:1. Das wärs 3:1 für Vaduz gsi und bye bye UEFA Cup !

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

BB85 hat geschrieben:delgado
so wie er in de letsche Spiel gspielt het z.B. gege YB und dr FCZ ganz sicher e heisse Kanditat. Aber er würd au ind Kategorie beschti FCB Speiler aller Zytge inepasse..

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Dr Lars Olsen isch au mol Hammer gsi... :rolleyes:

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Der absolute Pflock war in zweifacher Ausführung Urs Siegenthaler. Weder als Spieler noch als Trainer zu Gebrauchen. Höhepunkt seiner "Karriere" war als er zusammen mit Horst Köppel (auch so ein Verlierer)Werbung für ein Haarverdichtungssystem (ja das gabs) machte. Beaufort Hairweaving oder so. Schreie heute noch wenn ich die vorher-nachher-Bilder sehe. Auf dem vorher-Bild sieht er aus wie C. Gross heute, auf dem nachher wie Jimmy Hendrix nach einem 500`000 Volt Stromschlag seiner E-Gitarre. :D

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

bim titel vo däm fred isch mr grad dr mendi wider mol in sinn cho...
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

Querdängger hat geschrieben:so wie er in de letsche Spiel gspielt het z.B. gege YB und dr FCZ ganz sicher e heisse Kanditat. Aber er würd au ind Kategorie beschti FCB Speiler aller Zytge inepasse..
du bisch wohl e guete fründ vom chrigel und hesch wahrschins no dr glichi dealer...beschti spieler aller zite...........????????vilicht wärer das bi dä rollifahrer...

Grock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grock »

Querdängger hat geschrieben:ohni ihn wäremer vermuetlich nüm im UEFA Cup. Zwar zlangsam gsi bim 1:0. Aber nochhär ei paar gueti Safes und ei ganz grosse big Safe bim Stand vo 2:1. Das wärs 3:1 für Vaduz gsi und bye bye UEFA Cup !
Das nenn ich au schön rede. Isch jo schön wenn er emol e "big safe" macht. Aber wenn de so fuhli eier inelosch, denn brusch's mehr als ei "big safe" um das wieder guet s'mache. Ich galub dank ihm haem mr schonemol 3 pünkt abgeh.
Die leischtig wo er im moment bringt isch unter aller sau, vergliechbar mit dr ganz verteidigung, aber i kann nid verstoh, warum alli ihn in schutz naeme. Er kann jo besser waerde (i hoff's) aber im moment isch er e katastrophe. Nid emol dr Zubi het so eier inegloh!!!
It's all in the game

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

hotdog hat geschrieben:Dr Lars Olsen isch au mol Hammer gsi... :rolleyes:
Hallo ?!?!?!
CR7 Fanboy

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Grock hat geschrieben:Das nenn ich au schön rede. Isch jo schön wenn er emol e "big safe" macht. Aber wenn de so fuhli eier inelosch, denn brusch's mehr als ei "big safe" um das wieder guet s'mache. Ich galub dank ihm haem mr schonemol 3 pünkt abgeh.
Die leischtig wo er im moment bringt isch unter aller sau, vergliechbar mit dr ganz verteidigung, aber i kann nid verstoh, warum alli ihn in schutz naeme. Er kann jo besser waerde (i hoff's) aber im moment isch er e katastrophe. Nid emol dr Zubi het so eier inegloh!!!
nimm ah du bisch gescht nid gsi, oder
und im TV isch notürlig numme s goal ko, so wieni s ZF kenn.

FAKT isch, dass er 2, 3 Bäll gha hett wo de Zubi nie gha hett, nämmlig Flachschüss 1-2 Meter näb de Bei verbi.
CR7 Fanboy

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

hotdog hat geschrieben:Dr Lars Olsen isch au mol Hammer gsi... :rolleyes:
Dr Olsen isch jo no eine vo dä beschte gsi zu dere zit, madame!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Kimfalee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimfalee »

..einen hab ich noch

STRELLER (vor dem Ausflug nach Thun)

Eddie
Benutzer

Beitrag von Eddie »

Einen habt ihr vergessen:

Massimo Ceccaroni (Trotz seiner Loyalität zum FCB, aber schutten konnte der nicht)

Und jetzt prügelt mich! ;)

Smoki-1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smoki-1 »

ScoUtd hat geschrieben:FAKT isch, dass er 2, 3 Bäll gha hett wo de Zubi nie gha hett, nämmlig Flachschüss 1-2 Meter näb de Bei verbi.
vo wo wetsch du ächt das wösse?

fcb
Benutzer

Beitrag von fcb »

eine vo de schlaechteschte, wo sich aber am laengschte g'halte hett isch de Ceccaroni. Und soell jetzt niemerds sage, dae hett wenigschtens kaempft. Dass isch richtig, aber meischtens um de ball wo er verlore hett.... und denn jewiils alauf nae bi de flanke, wo praezise ueber s'gool goend....

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

fcb hat geschrieben:eine vo de schlaechteschte, wo sich aber am laengschte g'halte hett isch de Ceccaroni. Und soell jetzt niemerds sage, dae hett wenigschtens kaempft. Dass isch richtig, aber meischtens um de ball wo er verlore hett.... und denn jewiils alauf nae bi de flanke, wo praezise ueber s'gool goend....
Weisch du wie oft dr Cecca dr Mannschaft mit sim Kampfgeischt vorgmacht het wo's dure goht? Das het em FCB viil brocht, meh als die Scheissmilionarios wo jetzt ihre Divastatus uf em Fäld usläbe!
Copyrights @ el presidente!

fcb
Benutzer

Beitrag von fcb »

el presidente hat geschrieben:Weisch du wie oft dr Cecca dr Mannschaft mit sim Kampfgeischt vorgmacht het wo's dure goht? Das het em FCB viil brocht, meh als die Scheissmilionarios wo jetzt ihre Divastatus uf em Fäld usläbe!
wenn das laengt, bechumm ich au e stammplatz.... pffff

Sacchi1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sacchi1 »

el presidente hat geschrieben:Weisch du wie oft dr Cecca dr Mannschaft mit sim Kampfgeischt vorgmacht het wo's dure goht? Das het em FCB viil brocht, meh als die Scheissmilionarios wo jetzt ihre Divastatus uf em Fäld usläbe!
Ich mag mi do ans zweite Heimspiel erinnere wo dr FCB im neue Stadion zur Pause gege Lugano 0:1 hintegläge isch. Denn het dr Massimo in dr zweite emol e Solo bis an d'Grundlinie vom Gegner ahneglegt kha und d'Fans hän kocht. Dasch us minnere Sicht dr Knackpunkt gsi, dass dr FCB no 4:1 gwunne het!!! :cool:

Aber welle Spieler in dere Mannschaft risst emol nacheme Gegegoal s'Muul uf??? Do luege alli an Bode und do chunnt nix...nada, null komma null. So in Sion gsi. :mad:

Lucy in the Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lucy in the Sky »

LeyMoBai hat geschrieben:au a M. Gaudino, Axel (schweiss) Kruse??
Meine beiden Favoriten der deutschen Fraktion (mal neben Jörg Berger): Jürgen Hartmann... war glaube ich bereits 35 als er zu uns kam (ausgerechnet in der Zeit, als bekannt wurde, dass sie ein Altersheim im Joggeli bauen wollen), Markus Schupp (der immer am Fuss verletzt war)...

Beim lesen dieses Threads kommen soviel verdrängte Erinnerungen hoch, da ist doch diese Zanni-Sache gar nicht mehr sooooo schlimm :)

(ok, damals hatten wir auch ein erheblich kleineres Budget... :mad: )
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

iTom73 hat geschrieben:Was het är dört gmacht? Sich dure g'ellböglet ??
nei er hets gschafft dass s publikum si name skandiert het wäg sine parade, aber isch au s einzige mol blibe... glückstag ka :o

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Bruno Graf, Adrie Van Kraay, Livio Bordoli, Fabio Ghisoni, Gordon Smith, Mario Uccella, Axel Kruse, Van Duren, Vilmar Barbosa Santos, Moro, Adrian Falub, Gamberini, Salvi, Marco Sas, Namtsoudis, Güner, Agent Sawu.

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

Rotblau hat geschrieben:...Mario Uccella...
Also den fand ich schon alleine wegen des Schlachtrufs cool:

Uh-Uh-Uccella!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

fcb hat geschrieben:eine vo de schlaechteschte, wo sich aber am laengschte g'halte hett isch de Ceccaroni. Und soell jetzt niemerds sage, dae hett wenigschtens kaempft. Dass isch richtig, aber meischtens um de ball wo er verlore hett.... und denn jewiils alauf nae bi de flanke, wo praezise ueber s'gool goend....
Wottsch mr aber nid sage hütt sigs andersch, oder? Lueg eifach mol WÄR jetzt uff dere Position spielt, dä kämpft jo nid emol....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

[quote="Eddie"]Einen habt ihr vergessen:

Massimo Ceccaroni (Trotz seiner Loyalität zum FCB, aber schutten konnte der nicht)

Und jetzt prügelt mich! ]

Das ist Blasphemie... trotzdem erinnere ich mich, wie wir damals bei der Schützen nach einem katastrophalen Spiel mal sagten "solange Cecca spielt gehen wir an kein Spiel mehr" und es auch durchzogen ... okay, er besserte sich und man konnte wieder :)

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Thomas Tschopp war auch eher dürftig, und wie schon erwähnt, Mendi und sein geiler Laufstil ! :D

Atze Knup's Rückkehr war auch alles andere als berauschend, hab noch nie jemanden so lustlos kicken sehen (ausser gestern..)

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

SubComandante hat geschrieben:Das ist Blasphemie... trotzdem erinnere ich mich, wie wir damals bei der Schützen nach einem katastrophalen Spiel mal sagten "solange Cecca spielt gehen wir an kein Spiel mehr" ... okay, er besserte sich und man konnte wieder :)
Würde das vielleicht bei Zanni auch klappen ? ;)

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

[quote="Schnitzelbrot"]Würde das vielleicht bei Zanni auch klappen ? ]

Zanni spielt so unterirdisch momentan, da war Cecca ein filigran Künstler dagegen.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Chartking hat geschrieben:George "der Giraffenzahnarzt" Koumantarakis....
Wo wir ohne Big Georges Tore auf der Schützenmatte und auch zu Joggeli-Anfangszeiten heute wären will ich mir nicht ausmalen...
Diese Nominierung kann ich überhaupt nicht nachvollziehen (ausser du warst zu Schützenmatten-Zeiten noch nicht dabei)

Antworten