Seite 4 von 20

Verfasst: 21.09.2006, 11:37
von Stadtbasler
Mätzli hat geschrieben:Word. Dä Ruggzieher wird y dr Swiss nie verzeyhe. Piss off!!

Y wird nie meh e Swiss Flugi bedrätte, ganz glych wo's aanefliegt. E Huffe anderi basler dängge glych.

EASYJET RULES!!
Jo, aber Easyjet sell jetzt äntligg neyi Destinatione aabiete und die andere hüüfiger aafliege. zB. wie Ryanair das mit em Flughafe Frankfurt Hahn gmacht het. E verdreifachig vo de stationierte Flieger. Vo 6 uff 18.

Verfasst: 21.09.2006, 12:05
von Digge
Mätzli hat geschrieben:Word. Dä Ruggzieher wird y dr Swiss nie verzeyhe. Piss off!!

Y wird nie meh e Swiss Flugi bedrätte, ganz glych wo's aanefliegt. E Huffe anderi basler dängge glych.

EASYJET RULES!!
hani mr eigentlich au vorgnoh. nur bini letschte sunntig z'obe z'hamburg ufe flughafe cho und ha müesse gseh dass dr easyjet rückflug uf basel gstriche isch! do bini au froh gsi hani mit dr swiss via züri chönne zruggfliege...

Verfasst: 21.09.2006, 13:50
von bslrules
Y sag immer so: Wenn d Swiss e Agebott macht wo interessant isch, denn bruch au ychs, obwohl ych die Bude sunst Hass.

Manchester, Warschau isch ok. Das isch e Ergänzig.

Aber sobald me wieder mit Kindergartesache afoht mach y nümm mit. Do drzue ghört s Ellbögele gege easyJet (Prag, Nizza). Do chönne si mr am Ranze hange. Und das ischne so au vo dr Wirtschaft mitteilt worde.

Gruss

Verfasst: 22.09.2006, 19:06
von Fätze
Stadtbasler hat geschrieben:Was will ein Geschäftsreisender mit einer 3wöchentlicher Verbindung? Am Montag Mittag hinfliegen, Dienstag die Sitzung und dann am Mittwoch Nachmittag zurück fliegen. Der Rest der Zeit würde zur freien Verfügung stehen. Wunderbar und sehr produktiv.
Alles anderi als 2 Flüüg pro Daag nach MAN - als Morge und Obeverbindig - isch Quatsch mit Sauce. Mittelfrischtig muess denn au e Mittagskurs aane. Wenns dr Swiss(air) nur drum goht, e Deschti halbhärzig z'bsetze um so Konkurränz nid uffkoh z'loh, denn wärde si eimol meh uff e Ranze gheye. Bi drum - und au wäg dr Vergangeheit :mad: - eher skeptisch, dass die wirklig wänn dr Basler Markt zrugg erobere. Wie gseit, mr wärdes gseh...

Uff dr andere Sitte han I emol no Passagierschtadischtig agluegt. Mr wärde Aendi Joor 4.2 Mio Paxe ha.... Das isch e düttlige Rekord! Bravo EAP! Mir freye uns :D :D

Verfasst: 22.09.2006, 19:58
von bslrules
Ganz richtig

Das wird e historische Rekord gäh das Johr. Und nid vergässe, es isch einiges wo negscht Johr no drzue chunnt. Langsam peile mir d 5-mio-Grenze aa. :)

SkyEurope neu mit Krakau und Budapest werde ihri Passagierzahle verdopple und anschynend au d Swiss wenns nid e Gugus git.

Und in dr pipeline stoht au no e witeri low cost-airline wo ab Friehlig e Destination ab Basel afliege will. Mehr darf y aber nid sage. :rolleyes: :p :D

Verfasst: 22.09.2006, 20:05
von Shurrican
bslrules hat geschrieben:...
SkyEurope neu mit Krakau und Budapest ...
:eek: :eek: :eek: cool

Verfasst: 22.09.2006, 20:54
von ZUGLO
Ab wann Budapest?

Verfasst: 23.09.2006, 00:21
von bslrules
Budapest ab 2. Februar 2007 jede Mäntig, Mittwuch, Frittig und Sunntig, Krakau ab 1. März jede Zischtig, Donnstig und Samstig. Bratislava witterhin jede Mäntig, Mittwuch, Frittig und Sunntig.

Die Flüg sin bestätigt aber no nid buechbar. SkyEurope wird das allerdings ca. 2 Mönet vor Flugbeginn freischalte.

Ich wünsch viel Spass.

Gruss

Verfasst: 23.09.2006, 02:37
von BadBlueBoy
Eine wahre Freude, dieser Europort. Bald einmal wird er der Haupthorst. Die Zürcher versaufen in ihrem Schuldenberg, dadurch können keine lukrativen Angebote wachsen. Müsste mal einer McKinsey flüstern.

Verfasst: 23.09.2006, 09:23
von smd
BadBlueBoy hat geschrieben:Eine wahre Freude, dieser Europort. Bald einmal wird er der Haupthorst. Die Zürcher versaufen in ihrem Schuldenberg, dadurch können keine lukrativen Angebote wachsen. Müsste mal einer McKinsey flüstern.
Na,übertreiben wir's mal nicht.

Klein, aber fein soll er bleiben. Würde er zu gross, werden viele Vorteile verlorengehen.
Von den zunehmenden Flugschneisenbewohnern mal abgesehen.

Verfasst: 23.09.2006, 12:44
von ZUGLO
bslrules hat geschrieben:Budapest ab 2. Februar 2007 jede Mäntig, Mittwuch, Frittig und Sunntig, Krakau ab 1. März jede Zischtig, Donnstig und Samstig. Bratislava witterhin jede Mäntig, Mittwuch, Frittig und Sunntig.

Die Flüg sin bestätigt aber no nid buechbar. SkyEurope wird das allerdings ca. 2 Mönet vor Flugbeginn freischalte.

Ich wünsch viel Spass.

Gruss
Dank Dir ist ne gute Sache . Hajra Fradi

Verfasst: 23.09.2006, 22:20
von Fätze
bslrules hat geschrieben:Ganz richtig

Das wird e historische Rekord gäh das Johr. Und nid vergässe, es isch einiges wo negscht Johr no drzue chunnt. Langsam peile mir d 5-mio-Grenze aa. :)

SkyEurope neu mit Krakau und Budapest werde ihri Passagierzahle verdopple und anschynend au d Swiss wenns nid e Gugus git.

Und in dr pipeline stoht au no e witeri low cost-airline wo ab Friehlig e Destination ab Basel afliege will. Mehr darf y aber nid sage. :rolleyes: :p :D
Will nid nur ai Deschti, will e Höbbbbbbbbbbbb hehehehe

Verfasst: 23.09.2006, 22:49
von bslrules
Will nid nur ai Deschti, will e Höbbbbbbbbbbbb hehehehe
Es wird Clickair sy, die neu low cost-tochter vo dr spanische Iberia, wo ab em 1. März Basel-Barcelona fliege wird.

Leider scho e bestehendi Destination ab em EAP aber Barcelona lauft bi dr easyJet ussgezeichnet, drum hets sicher Platz für e zweiti Gsellschaft.

Gruess und schöne Obe! :)

Verfasst: 23.09.2006, 23:04
von Fätze
bslrules hat geschrieben:Es wird Clickair sy, die neu low cost-tochter vo dr spanische Iberia, wo ab em 1. März Basel-Barcelona fliege wird.

Leider scho e bestehendi Destination ab em EAP aber Barcelona lauft bi dr easyJet ussgezeichnet, drum hets sicher Platz für e zweiti Gsellschaft.

Gruess und schöne Obe! :)
No nye ghört. Abr voll interessant! :) Hoff nur nid, dass d'Swiss(air) au no uff die gloorrichi Idee kunnt, Barcelona a'zfliege :D
Gang grad emol uff d'houmpeidsch vo dr 'kliggair' go luege. So guet :cool:

Verfasst: 23.09.2006, 23:13
von bslrules
Clickair isch e Neugründig, also no zimmlig unbekannt. In e paar Wuche goht dr Flugbetrieb los, unter anderem noch Züri und Gämpf!

Spanie isch in letschter Zit vo "ussländische" low cost-airlines richtig überrumplet worde, nochdem d Iberia halt viel vernochlässigt het.

In Barcelona isch Vueling und easyJet sehr aktiv...

Jetzt het d Iberia mit Clickair zum Rückschlag ussgholt in Barcelona.

Währenddesse het easyJet e Basis in Madrid bekanntgäh :p

Trotzdem good news!

Verfasst: 24.09.2006, 14:43
von Fätze
bslrules hat geschrieben:Clickair isch e Neugründig, also no zimmlig unbekannt. In e paar Wuche goht dr Flugbetrieb los, unter anderem noch Züri und Gämpf!

Spanie isch in letschter Zit vo "ussländische" low cost-airlines richtig überrumplet worde, nochdem d Iberia halt viel vernochlässigt het.

In Barcelona isch Vueling und easyJet sehr aktiv...

Jetzt het d Iberia mit Clickair zum Rückschlag ussgholt in Barcelona.

Währenddesse het easyJet e Basis in Madrid bekanntgäh :p

Trotzdem good news!
Bi grad e bitzeli go risörtsche: Ab Basel EAP sölls am 1.3. losgoh. Anschynend ischs e A320 !! :) , wo Basel - Barcelona täglig mit eme Morgekurs (um die 8i ume) bedient. Me mungglet, dass d'Swiss(air) au no möcht e Barcelona Flug ab Basel lanciere :confused:

Verfasst: 24.09.2006, 16:06
von bslrules
Jo das würd zue ne passe. Jo nie öppis eiges uff d Bei stelle sondern nur alles nochemache. :rolleyes:

Aber was sells, si werdes nie mergge! :mad:

Ach jo, grad gege zwei low coster azträtte isch glatte Selbstmord! :eek:

Verfasst: 24.09.2006, 22:36
von Stadtbasler
Will der EAP ein positives Signal ausstrahlen genügen aber nicht nur neue Destinationen, sondern auch ein schneller Service am Boden. Da kommen zwei Easyjet-Maschinen ca. gleichzeitig in Basel (Nizza - mit Verspätung und Alicante) an und was macht der EAP? Alle Koffer auf EIN einziges Rollband. (Nr. 4). Während die Rollbänder 1-3 kaum benützt werden. Ausserdem geht es immer eine Ewigkeit bis das Gepäck kommt. Arbeiten die im 1-Mann-Betrieb? Vorallem für Personen, die anschliessend noch eine Zugsverbindung erreichen wollen/müssen nicht gerade eine tolle Sache.

Verfasst: 24.09.2006, 22:42
von bslrules
Das stimmt scho. An so Sache haperets scho no.

Allerdings isch das in erster Linie d Uffgoob vo dr Swissport und indirekt vo dr easyJet (die zahle d Swissport für d Abfertigung und halte wohl uss kostegründ s Personal sehr knapp...).

Verfasst: 24.09.2006, 23:08
von Stadtbasler
bslrules hat geschrieben:Das stimmt scho. An so Sache haperets scho no.

Allerdings isch das in erster Linie d Uffgoob vo dr Swissport und indirekt vo dr easyJet (die zahle d Swissport für d Abfertigung und halte wohl uss kostegründ s Personal sehr knapp...).
Isch mir klar. Aber in Nizza gohts au anderscht. Will d'Easyjet no wiiterhin ussbaue, muess au dr Abflugsberiich vergrösseret wärde. Starte do 2 Flieger ebbe glichzyytig, isch d'Halle scho total voll.

Jänu. Freue mir uns ab de tolle Leischtige vo Easyjet und em Bekenntnis zue Basel.

Wenn wird ächt dr neggschti Flieger in Basel stationiert?

Verfasst: 25.09.2006, 00:19
von Lou C. Fire
Stadtbasler hat geschrieben: Arbeiten die im 1-Mann-Betrieb?
nei, es sin ca. 37 Elsässer....

Verfasst: 25.09.2006, 00:33
von Goofy
bslrules hat geschrieben:Ach jo, grad gege zwei low coster azträtte isch glatte Selbstmord! :eek:
Naja gege dä "Sälbschtmord" hätt ich ehrlich gseit nid unbedingt sehr viel ;)

Verfasst: 25.09.2006, 09:23
von bslrules
Naja gege dä "Sälbschtmord" hätt ich ehrlich gseit nid unbedingt sehr viel
Sehr schön gseit! :p :D
Wenn wird ächt dr neggschti Flieger in Basel stationiert?
Me mungglet es sött uff e Summer ebbis goh. Isch aber no nüt spruchriff und au no nüt definitiv. Aber eins isch sicher: easyJet wird dr Schwanz weg e bitz Swiss-Konkurrenz sicher nid yzieh.

Gruess

Verfasst: 25.09.2006, 12:36
von Lou C. Fire
bslrules hat geschrieben:Aber eins isch sicher: easyJet wird dr Schwanz weg e bitz Swiss-Konkurrenz sicher nid yzieh.

Gruess
wieso sotte sie au?
Friehner het d Swissair die klaine z Basel kaputt gmacht, hyte isch sie die klai...

Verfasst: 26.09.2006, 10:49
von dr poet
d crossair pilote streike... guet so!

Cha mir mol öbber erkläre wieso crossair pilote wo dr gliich job mache wie swiss pilote weniger verdiene, nur will si vo crossair cho sin? das verstandi eifach nit... Die Swiss isch mer so öbbis vo unsympathisch...

Verfasst: 26.09.2006, 11:12
von bslrules
Die Diskriminierig isch jo sogar vo 2 Gricht per Urteil festgstellt worde. Und d Swiss ignoriert das eifach. Im Gegeteil, si schrubbt d Löhn witter noch unde...

Ueberleget emol was passiere würd, wenn ihr e Grichtsurteil ignoriere würdet... :mad:

Händer gwüsst, dass me als ehemalige Crossair-Pilot ca. glychviel verdient wie an dr Kasse bi dr Migros?

Händer gwüsst, dass gwüssi ehemaligi Swissair-Flugbegleiter mehr verdiene als die ehemalige Crossair-Pilote wo vorne inne fliege?

Skandalös die Firma. :mad: :mad:

Verfasst: 26.09.2006, 11:24
von dr poet
bslrules hat geschrieben:Die Diskriminierig isch jo sogar vo 2 Gricht per Urteil festgstellt worde. Und d Swiss ignoriert das eifach. Im Gegeteil, si schrubbt d Löhn witter noch unde...

Ueberleget emol was passiere würd, wenn ihr e Grichtsurteil ignoriere würdet... :mad:

Händer gwüsst, dass me als ehemalige Crossair-Pilot ca. glychviel verdient wie an dr Kasse bi dr Migros?

Händer gwüsst, dass gwüssi ehemaligi Swissair-Flugbegleiter mehr verdiene als die ehemalige Crossair-Pilote wo vorne inne fliege?

Skandalös die Firma. :mad: :mad:
Das isch sehr Skandalös, aber do sött au mol bitz druck vo de Medie und dr Öffentlichkeit koh... btw. wie chamme eifach e grichtsurteil ignoriere? wieso göhn si nit nomol vor gricht? scheiss firma, scheiss fluggsellschaft... bi nonie mit däne gflooge und wirds au nie.... :mad:

Verfasst: 26.09.2006, 16:01
von bslrules
Während bi dr Swiss gstreikt wird, gits am EAP witeri gueti news:

Centavia, die serbisch low cost-Neugründig wird ab em 21. Oktober 3x pro Wuche zwüsche EAP und Belgrad fliege. Jede Mäntig, Donnschtig und Samstig!

Centavia wird d Flüg in wenige Dääg zur Buechig freigäh.

Verfasst: 26.09.2006, 16:40
von Lou C. Fire
bslrules hat geschrieben:Während bi dr Swiss gstreikt wird, gits am EAP witeri gueti news:

Centavia, die serbisch low cost-Neugründig wird ab em 21. Oktober 3x pro Wuche zwüsche EAP und Belgrad fliege. Jede Mäntig, Donnschtig und Samstig!

Centavia wird d Flüg in wenige Dääg zur Buechig freigäh.
wirdi bestimmt nie fliege!

Verfasst: 26.09.2006, 16:59
von Intruder
Lou C. Fire hat geschrieben:wirdi bestimmt nie fliege!
denn simmer scho 2