Und? Isch es schön gsi?bumbui hat geschrieben:... und mir sind zämme ko.

dange. aber aso sone sozialitröte bini glaub nid dasi das nid sälber useghört hätt. aber merci schätzli.Lou C. Fire hat geschrieben:y glaub sie isch nimmi aktuell bzw. ER isch nimmi aktuell
nei. dr 14 isch nümmi aktuellDigge hat geschrieben:fahrsch du amigs im 14er???![]()
trämli fahre ysch scho immer saumässig gföhrlig gsi - vor allem wenn di eini miteme saunätte gsicht alacht, sobald du aber e reihe witer führe hoggsch mergsch das ufgrund vo ihrem atom-arsch kei platz ysch zum anesitze...Mr. Blonde hat geschrieben:Im Tram 14 richtung Basel, ihre wundervollen Augen verzauberten mich auf Anhieb und lassen mich bis heute nicht los...... warum nur bin ich in dieses scheiss Tram gestiegen!![]()
gäll!Lou C. Fire hat geschrieben:unterschti!
Hmmmm, Dead End?Taratonga hat geschrieben:Wir haben uns morgens um 4h in einem üblen Schuppen kennengelernt und waren beide ziemlich dicht. Am nächsten Tag trafen wir uns beide nochmals, diesmal aber nüchtern und wir gefielen uns auch ohne Alkoholeinfluss immer noch...ist heute 8 Jahre her
bruni auge sin aber au wirglich öbis schöns. mini besti fründin het bruni auge und wie ich find die schönste auge uff der ganze wält.Mr. Blonde hat geschrieben:falsch! "blaugriengrau" sin mini, je nachdem wasi füre stimmig ha![]()
sie het bruni ka