Scott hat geschrieben:z basel het dä in dr gerbergass...bi mr nid sicher ob das dr vögele oder fricker oder was au immer isch? also nid dä vo eher bim barfiesserplatz isch, sondern dä schuelade wo eher bim unternehme mitti isch...muesch aber froge, die sind amme nid usgstellt....kostet um die 10 franke und isch affegeil! sit 4 saisons bi-n-y wieder drbi! schmegge immer so fein wenn sie mol nass worde sind
merci, werde mich einmal umschauen...........
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
alter sack hat geschrieben:ghast du mal versucht, eine nummer damit einzustellen?
Ziemlig miehsam, denn me muess jo immer warte bis s Rad ganz zruggdreit het...ansunscht dörfsch wieder vo vorne afoh *aarrrrhhhggg*.
Usserdäm beträffend Telefonnummere...ich weiss mini damaligi 6-stelligi Nr. (wo ich no z M'stei gwohnt ha) no...46 26 02...das sin no Zyte gsi...ohni Vorwahl, etc.!
glugger! so geil! wieder mol es paar glugger go entstaube und mol de kids im primeli das spiel erkläre...die schisst das sicher ah, will me sich drbi muess bewege!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)