DAS wär natürlig au e Mögligkeit...RALE BALE hat geschrieben:tAXI

Tja, freinäh goht leider nit bi jedem...Monaco zwei Dääg...Fasnacht die ganz Wuche frei...und dahär gohts e Wuche druf nit scho wieder...me muess halt Prioritäte setze gäll...we'll see, villicht bini an däm Daag dummerwiis krank...aber das verbindet sich denn au wieder mit Risike, do e handvoll Mitarbeiter vom Elsass kömme und me sich übere Wäg laufe könnt...RED&BLUE hat geschrieben:also ich wird sicher drbi si wenn y scho nit ans heimspiil kaa go (was isch scho e halbe daag frei näh wenn meh das verglicht mit anderne uefa-cup usswärts-mätch !)
vermuet mol, dass dr grossteil mit em zug gooht (vellicht wird jo sogar e extra-zug organisiert...)
Irgendein loht sich garantiert finde wo mitchunt...Fire of Basle hat geschrieben:Shit man...gohsch dem Fall ellei? Mit mim Auto fahr ich bestimmt nit abe...entweder opfert e andere s Auto oder ich nimm dr Zug...aber Zugverbindige um die 5i?! Das wird fascht unmöglig...s git wohl e TV-Spiel....eines Daages gits e Massaker, würd mi nit wundere...!
In däm Fall so due, als obse nid kennsch und wenn sie sage du bisch doch dr *, saisch, sorry, ich glaub sie verwägglse mi mit öber anderemFire of Basle hat geschrieben:Tja, freinäh goht leider nit bi jedem...Monaco zwei Dääg...Fasnacht die ganz Wuche frei...und dahär gohts e Wuche druf nit scho wieder...me muess halt Prioritäte setze gäll...we'll see, villicht bini an däm Daag dummerwiis krank...aber das verbindet sich denn au wieder mit Risike, do e handvoll Mitarbeiter vom Elsass kömme und me sich übere Wäg laufe könnt...
...irgendwie wirds hoffentlig scho klappe...denn schwöör ich ufe arbeitsarme Daag...*hoff* und ha am 3i fascht nütt me zTue....*träum*
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
F.Z vom Bärg nimmt scho frei...und denn chöne mr gmietligg mit em Zug go!Dr P.S vom Bärg vilicht au...Kimplayer auf jetzt, au frei näh!!Und au dir wärdets irgendwie schaffe...Fire of Basle hat geschrieben:Wär weiss...die Zyt isch für alli wo schaffe, dängg nit sehr agnähm...
...und dass dr Mösiö R.T. us R. mitem Auto fahrt bezwifle ich...zumindescht wärs schad um si "neue" Schlitte!
Useko pünktlig (pünktlig = circa 3i)...wird schier unmöglig (geschweige denn wieder iiträffe am näggschte Daag nocheme heerlige FCB-Sieg)...denn muess ich zerscht heim...aschliessend ufe Bahnhof SBB und denn no über e Stund Zug fahre...denn bini aber immerno circa 4km vom Stadion entfärnt...hmm...wie ich denn dört ahne kum stoht au no in de glimmernde Planete.
Naja wenns so eifach wär gäll...Goofy hat geschrieben:In däm Fall so due, als obse nid kennsch und wenn sie sage du bisch doch dr *, saisch, sorry, ich glaub sie verwägglse mi mit öber anderem![]()
Naja ich ha ächt au scho gmeint, ich haig e Kolleg troffe und wo dä denn aagfange hett im verbotene Dialäggt z schwätze isch mr dr Fähler erscht uffgfalle... (Sunscht Kapuzepulli uffe und Schal vor d Nase und wenn dii e Polizist froggt, wieso du dii vermummscht, saisch wurdsch blau macheFire of Basle hat geschrieben:Naja wenns so eifach wär gäll...![]()
Schaff nit bimene Unternähme wo sich 2000 Nase ufem Gsicht umetrampe...dört wärs mööglig aber bi uns würde sie mi mit Sicherheit erkenne...usser sie hän Rotwyy-Entzug!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Das Kräftemessen haben wir schon gewonnen.rabbit hat geschrieben:was erwartet uns in strasbourg? elsässer hexenkessel oder eher ein heimspiel?
greets,
rabbit
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Zum Glück isch de Match nid an Sylvestersergio tacchini hat geschrieben:So lächerlich! Auto abfackle? Welle Waggis het dir dä seich verzelt? Ich sälber im däm kaff ksi wo Roter Stärn z gast ksi isch und kei sau het Autos beschädigt geschweige den nur e kratzer abpasst. das sind doch alles Märchen!
seh ich auch so...war am match gegen marseille und kein auto wurde beschädigtsergio tacchini hat geschrieben:So lächerlich! Auto abfackle? Welle Waggis het dir dä seich verzelt? Ich sälber im däm kaff ksi wo Roter Stärn z gast ksi isch und kei sau het Autos beschädigt geschweige den nur e kratzer abpasst. das sind doch alles Märchen!