transfergerüchte
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Neuer Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Nein, nein und nochmals nein.Bastardo12 hat geschrieben:Vonlanthen und Gjasula hole!!
Beide Spieler wurden schon in anderen Threads durchdiskutiert. Vonlanthen bringt nichts ausser Unruhe und Gjasula mit seinem Charakter kann schon St. Gallen nicht weiterhelfen, was soll er denn in Basel bewegen?
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Däwär doch au öbbis, nid willr s'gol gschosse het. Är hett wirklich vill Iisatz, Kampfbereitschaft und Lauffreud zeigt, zuedämm ischr no rächt cool wonr mehrmols praktisch ällei vorem Costanzo uffträtte isch, was für e Stürmer au sehr wichtig isch und für e Nati B Spieler wo im Cupfinal stoht nid gra sälbschtverständich.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
wäh ä ehemalige FCZ'lerrotoloso hat geschrieben:Däwär doch au öbbis, nid willr s'gol gschosse het. Är hett wirklich vill Iisatz, Kampfbereitschaft und Lauffreud zeigt, zuedämm ischr no rächt cool wonr mehrmols praktisch ällei vorem Costanzo uffträtte isch, was für e Stürmer au sehr wichtig isch und für e Nati B Spieler wo im Cupfinal stoht nid gra sälbschtverständich.

- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Der hat mir gestern auch sehr gut gefallen. Könnte ihn mir sehr gut bei uns vorstellen. Vielleicht hätten wir dann auch einen Raffael....rotoloso hat geschrieben:Däwär doch au öbbis, nid willr s'gol gschosse het. Är hett wirklich vill Iisatz, Kampfbereitschaft und Lauffreud zeigt, zuedämm ischr no rächt cool wonr mehrmols praktisch ällei vorem Costanzo uffträtte isch, was für e Stürmer au sehr wichtig isch und für e Nati B Spieler wo im Cupfinal stoht nid gra sälbschtverständich.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
hey dä isch 22. dr Gimenez isch au nid als Goalgetter gebore. Und dr Cristiano Ronaldo isch bis vor e paar Johre no als ewige Talänt betittelt worde.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:lol, Pouga, in der NLA konnte er nicht einmal gerade laufen, von Tor treffen oder so will ich gar nicht reden...
Gaspar würde ich aber schon nehmen, zusammen mit Herrmann
Geschter hett dr Pouga uff jede Fall genau die Eigeschafte zeigt wo e guete Stürmer ha muess, es ka si dasses an unseri schwachi verteidigung liggt trotzdämm hettr sehr gueti chace erarbeitet, är hett au mehrmols könne Ballhalte wonr bedrängt gse isch vo 2 Verteidiger vo uns und sini Ruhe vorem Goal und dr Iisatz die sinn definitiv nid wäg z'rede.
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
doch het dr jimmy!rotoloso hat geschrieben:hey dä isch 22. dr Gimenez isch au nid als Goalgetter gebore. Und dr Cristiano Ronaldo isch bis vor e paar Johre no als ewige Talänt betittelt worde.
.
und dr c.ronaldo isch vor paar johr no 18johr alt gsi, do isch me kei ewigstalänt, das isch me mit 28ig odr so...
das sin keini argumänt...
Basel ai Liebi!!!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Hammer die Höhe von ErenBender hat geschrieben:Diese Gurkenflanke noch zu erreichen und dann sogar noch in 4m Höhe ins Tor zu köpfeln war wirklich beachtlich.

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
wär nit gumpt, dä isch kei Baslerquasimodo hat geschrieben:

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

Streller isch im Momänt no froglich, wennr wieder voll Fit isch, ischr nach dr EM wäg sunscht bruuchemeren au nid.quasimodo hat geschrieben:Jungs, Eren und Pipi haben gestern je ein sensationelles Tor gemacht, und ihr diskutiert über die Stürmer des Gegners ...
Eren wird uns sicher au gli verloh... no 1-2 gueti Spiel und d'Aagebot vom Ussland wärde in Ströme bim FCB iineflattere.
Dr Lokvenc isch im Summer wäg (gem. C. Gross)
Eduardo isch stumpf, kämpft und segglet immer am meischte, aber wirklich gol schiesse dueter z'wenig.
Und denn hämmer no...dr.... dr.... hmmm... öööö.... mhhhh... tja wär hämmer no?
Hey Püppi, calm down, diese Flanke war eine Gurkenflanke und hat aber glücklicherweise den im 2. Stock schwebenden Eren getroffen. Somit alles bene. Und jetzt husch husch zurück in die Küche ...tanner hat geschrieben:gopferdelli bender
jetzt närvsch langsam, an allem und jedem gits öppis z'motze uss dinere sicht

p.s. und noch einen Wink an die Fussballexperten, die in erster Linie der Meinung sind, dass ein Aussenverteidiger flanken muss: ja ihr habt recht, muss er, aber erst NACHDEM er verteidigt hat. Muss vielleicht mal einer dem Reto mitteilen.
Bender hat geschrieben:Hey Püppi, calm down, diese Flanke war eine Gurkenflanke und hat aber glücklicherweise den im 2. Stock schwebenden Eren getroffen. Somit alles bene. Und jetzt husch husch zurück in die Küche ...
p.s. und noch einen Wink an die Fussballexperten, die in erster Linie der Meinung sind, dass ein Aussenverteidiger flanken muss: ja ihr habt recht, muss er, aber erst NACHDEM er verteidigt hat. Muss vielleicht mal einer dem Reto mitteilen.
Sag's ihm am besten persönlich, dann weisst Du beim nächstenmal, ob es angekommen ist

-
- Erfahrener Benutzer
gopferdammi tannertanner hat geschrieben:gopferdelli bender
jetzt närvsch langsam, an allem und jedem gits öppis z'motze uss dinere sicht
jetzt närvsch (nitnumme) langsam, zu allem und jedem gits öppis z'schriebe uss dinere sicht....
NÄRVT NO VIEL MEH, ALS DR VERROSCHTETI BENDER UND ALL DIE ANDERE MONGIS DO IHNE....GOOOPFERDELLI!!!!
S.P.Q.R.